Honda CBX 750F

motorash

Well-known member
:rolleyes: :shocked: jbt nije mi dobro od tolikih silnih slika , obozavam oldskul prerade, najcesce nad njima slinavim kad ih vidm negde na moto susretima i slicno  :D
Samo vidim do sada da je promakao jedan fantastican motor, pogotovo kad se malo doradi, a to je
Honda CBX 750F  :)
Honda%2BCBX%2B750%2BF%2Bby%2BRH-Mijajima%2B01.jpg

Honda%2BCBX%2B750%2BF%2Bby%2BRH-Mijajima%2B02.jpg


cbx 750
 
Dobra je, udobna, lijepo ide, super tiho radi kad sve valja (hidropodizaci), al ako joj pukne lancic s radilice na tzv. "kvacilo anlasera" unutar masine, mos sjest i plakat :(. Na guranac nema paljenja, a da bi promijenio taj lancic moras rastavit cijelu masinu :x. Dogodilo se to na mojoj i na jos jednoj. Usput, voli im ponekad prolupat i leteci lezaj na 3. cilindru, iako ne tako cesto kao na VF 750. :mrgreen:
Ipak, sve je to uglavnom do (loseg) odrzavanja i postupanja s masinom koja je prosla kroz puno ruku.
 
razmisljao sam da kupim CBX750, posle razocarenja u VFR750, nemojte me krivo shvatiti VFR Je tehnicki jedan  od najsavrsenijh motora ikad, ali vozit ga po vrucini +30 duze od 100km to je za popizdit kako nenormalno greje,  a bila se prodavala jedna lepa CBX750F 1985 godiste za 800eur sva u original stanju nista budzeno, ali kad sam se malo informisao o njoj i cuo za tu gomilu lanaca u njoj (iako su joj hidropodizaci ventila velik plus) shvatio sam da treba biti jako oprezan pri kupovini, ipak su to motori preko 25 godina stari i presli ko zna koliko km... i ja odustao  :undecided:
al motorcina je samo taka (y)
 
James1100 said:
...ako se netko sjeti još čega, neka napiše. Samo mi nemojte drobiti od streetfighterima  :?
...

Dodao bih ja, iz svojeg područja, da bi se "bobbed" na hrvatski bolje prevelo kao "skraćen"  :mrgreen:

Misli se, pri tome, na stražnji kraj motocikla kojemu je "skraćen rep".
 
motorash said:
razmisljao sam da kupim CBX750, posle razocarenja u VFR750, nemojte me krivo shvatiti VFR Je tehnicki jedan  od najsavrsenijh motora ikad, ali vozit ga po vrucini +30 duze od 100km to je za popizdit kako nenormalno greje,  a bila se prodavala jedna lepa CBX750F 1985 godiste za 800eur sva u original stanju nista budzeno, ali kad sam se malo informisao o njoj i cuo za tu gomilu lanaca u njoj (iako su joj hidropodizaci ventila velik plus) shvatio sam da treba biti jako oprezan pri kupovini, ipak su to motori preko 25 godina stari i presli ko zna koliko km... i ja odustao  :undecided:
al motorcina je samo taka (y)


ako te samo lanci sprijecavaju nemas se cega bojat, e-bay majka... boldorka je isto puna lanca, nije ih lako nac ali daju se nac, recimo dosao mi je lanac radilica-mjenjac iz eng. jbg. kostao je koliko je kostao ali nije da ga mjenjas svaki dan....  (y)

mada... puuuno veci problemi su zatezaci... to se teze nadje... natezac tog doticnog lanca nismo mogli nac a pri kraju je  :?
 
motorash said:
razocarenja u VFR750, nemojte me krivo shvatiti VFR Je tehnicki jedan  od najsavrsenijh motora ikad, ali vozit ga po vrucini +30 duze od 100km to je za popizdit kako nenormalno greje,
Imao sam dvije i nisam imao takvih problema, a putovao sam do mora 500-600 km ljeti, u dvoje i natovaren... :misli:
Po meni jako dobar izbor ukoliko volis stare Honde. (y) Necemo dalje offat, postoje teme za takve motore.
 
tkubasa said:
ako te samo lanci sprijecavaju nemas se cega bojat, e-bay majka... boldorka je isto puna lanca, nije ih lako nac ali daju se nac, recimo dosao mi je lanac radilica-mjenjac iz eng. jbg. kostao je koliko je kostao ali nije da ga mjenjas svaki dan....  (y)

mada... puuuno veci problemi su zatezaci... to se teze nadje... natezac tog doticnog lanca nismo mogli nac a pri kraju je  :?
..ne bih htio u off ali zatezači ili natezači nisu nikakav problem,imaš ih u HR za max. 7 dana isporučeno na kućnu adresu kao i lanci-možeš na p.p. ako te još uvijek zanima ili koga drugog..
 
ova prerađena super izgleda i nadam se da je promjenom kotača, kočnica i vilica bolja od originala, jer original je što se ležanja i kočenja tiče zaista ispod svakog prosjeka(obična greda koja juri), ili ja imam previsoka mjerila.
 
Molim pomoć. Ovako kupio sam CBX 750 F sa kvarom nije htjela vrtit cuo se samo alnaser, pronašao kvar pukao lanac alternatora naručio novi komplet sa napinjačem promjenio sklopio sve nazad upalim motor a on radi samo na 3. i 4. cilindru, cilindri 1 i 2 imaju struju imaju gorivo ali izduvne grane hladne :misli: Pomagajte od kuda da krenem šta da pokušam svi savjeti dobro došli  :?:
 
tochka said:
Izmerit dal ima kompresiju, mozda dihtung. Kreni od mjerenja

Danas pričao sa majstorom koji radi uglavnom Honde rekao mi je isto da izmjerim kompresiju i da provjerim zazore ventila na ta dva cilindra
Nisam napisao da se ponekad cuje pucanje iz auspuha i kad se motor ugasi čuje se kao nekakvo šištanje u predjelu glave
 
Malo da zaživi tema... evo jedan savršen primjerak  (y)
 
2010. godine je bio pokušaj super street bike magazina da malo cimne Hondu ali nisu uspjeli ...šteta.
750 ccm klasa je zamrla  :?