xx-SB said:Jel zna itko štogod o ovom motoru :misli:
http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/honda-750-cm3-oglas-6453893
Reci na sta konkretno mislis, meni recimo nije odmah jasno.juka95 said:a kad procitas ovo "manji popravak" onda ti odma moze bit jasno o cemu se radi jos uz ovo godiste
Model F II, meni ruznija od "obicne".xx-SB said:Izvedba Bol D'or 8)
Prekrasna, samo da nije usro s tom kombinacijom strseceg prednjeg blatobrana i 17" tocka od RC 24.xx-SB said:Malo da zaživi tema... evo jedan savršen primjerak
xx-SB said:Jel zna itko štogod o ovom motoru :misli:
http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/honda-750-cm3-oglas-6453893
Gato said:Reci na sta konkretno mislis, meni recimo nije odmah jasno.
Stari motor kupuje neko ko to voli i ko se (uglavnom) kuzi u mehaniku, tako da taj nece bas naivno kupiti neko groblje, a kod takve kupovine uvijek su neminovni troskovi i "pretresanje"masine. Ovo mi se cini dobra kupovina, pod uvjetom da je radilica OK.juka95 said:pa mislim da se na njuskalo podosta mažu oci sto se tice kvarova a kad uzmes bude prekasno i onda otvoris masinu i tek onda budes svijestan sto si kupi
Kod tog lanca nije problem cijena popravka, nego sto se zbog istoga mora raskopat kompletna masina. Radio na obje koje sam imao . Te masine su znale ponekad i prolupat na 3. letecem lezaju, zato je najbitnije da je to OK i onda svakako kod raskopavanja masine preventivno mijenjanje kompleta lezaja radilice. Inace, jako zivahan motor, izuzetno tihog i ugladjenog rada, cemu su dijelom zasluzni i hidropodizaci ventila.DarkoGSXR said:Dobro izgleda na slici dosta orginalno a sad ovo sitan kvar može bit svašta inače loša strana im je lanac alternatora zna se desit da pukne al i to je riješivo trošak oko 2500 kuna za lanac i zapinjače
xx-SB said:Malo da zaživi tema... evo jedan savršen primjerak
Nije zbog kuta, kod svih je tako.strasilo said:vrlo zanimljiva prerada.... iako mi u oko upadaju dvije sitnice.... a to su različite felga .... i za nijansu prekratka zadnja vilica u odnosu na dužinu repa.... (ovo drugo može biti i zbog kuta slikanja)
Lako moguce da nisi dobro uzubio bregaste (fulao fazu).DarkoGSXR said:Ventili otvoreni a nemogu se štelovat ima hidro podizače bez ikakvog načina štelovanja
Sve se moze napraviti i pripasati uz nesto znanja i dobru volju.tkubasa said:Ajde znalci pitanjce kad ste vec tu, sestrica cbx-ke, moja cb tj., imam neke tu vilice na babysittingu pa sam naravno bacio oci, koliko mi se cini ovako pi puta oko taman mi pasu, prednje vilice sa felgo i diskovima cbr600f, a zadnja felga briem pase uz malo preradjen nosac kljesta...
To mi je onako malo previse na dohvat ruke padam u napast, 17" felge
Jedino nikako nebi dirao zadnju vilicu, ne pase mi alu vilica na taj okvir, bode me u oci
To mi je bio prvi prigovor (par postova iznad), a ovo sa vizualno prekratkom zadnjom vilicom pogotovo sad bode oci, kad je zadnja felga 17" umjesto originalne 18".strasilo said:ali su felge (i gume) drugačije, pa još više dolazi do izražaja... vidi kako strši prednju blatobran ...
kažem da mi je prerada full OK ... samo tih nekoliko detalja da je popraviti ...
naravno pričam kao bi bilo po mom ukusu ..
Gato said:To mi je bio prvi prigovor (par postova iznad), a ovo sa vizualno prekratkom zadnjom vilicom pogotovo sad bode oci, kad je zadnja felga 17" umjesto originalne 18".
Gato said:Lako moguce da nisi dobro uzubio bregaste (fulao fazu).
Jel taj motor prije rastavljanja radio kako treba na sve cilindre :misli:? Pod uvjetom da je, znaci da si imao neke zazore prije rastavljanja. Pretpostavljam da ventile nisi vadio, sve hidropodizace si vratio na svoja mjesta tocno onako kako su bili prije rastavljanja, a tvrdis da je uzubljenje dobro, onda iste zazore moras imat i sada. Ako ih nemas, vjerojatno ipak nije dobro uzubljeno, ili si pomijesao mjesta hidropodizacima, (ili je nesto ujebo bivsi gazda).DarkoGSXR said:Motor je bio u fazi pregledao više puta. Trenutno je glava skinuta kad postežem bregaste na glavu zazor i dalje ne postoji nisam još stigao a moram pregledat sve hidropodizače dali imaju hoda ako imaju onda su ventili ili sjedišta ventila
Cini ti se da je 1col puuno manje u promjeru, dijelom je to i do visine gume, jer je ta 17" vjerojatno i niza od tvoje 18".tkubasa said:Ma frend ima tu cbr-ku, svako malo sam znao bacit oko sad je raskopana pa mene kopa
Itako su mi vilice malo predugacke od vf-a su, a i obje 17" sa normalnim gumama me privlace, to je prvi model cbrf-a, ima one mrvu uze felge mislim 5.... samo zadnje kolo mi je sad 18" i ovo je puuno manje i promjeru morao bi dizat zadnji kraj, ali opet vilice su krace.... mozda bi tako rijesio nestabilnost na vecim brzinama, znala mi je jako semetat, skoro u tank slap
Hajd onda ovamo razmisljat : http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,230068.msg3734241.html#topstrasilo said:slično razmišljamo ....