Honda CBX 750F

juka95 said:
a kad procitas ovo "manji popravak" onda ti odma moze bit jasno o cemu se radi jos uz ovo godiste
Reci na sta konkretno mislis, meni recimo nije odmah jasno. :mrgreen:

xx-SB said:
Izvedba Bol D'or  8)
Model F II, meni ruznija od "obicne".

xx-SB said:
Malo da zaživi tema... evo jedan savršen primjerak  (y)
Prekrasna, samo da nije usro s tom kombinacijom strseceg prednjeg blatobrana i 17" tocka od RC 24.
 
Gato said:
Reci na sta konkretno mislis, meni recimo nije odmah jasno. :mrgreen:

pa mislim da se na njuskalo podosta mažu oci sto se tice kvarova a kad uzmes bude prekasno i onda otvoris masinu i tek onda budes svijestan sto si kupi  (y)
 
Tko god kupuje stari motor mora biti svjestan da ce vrlo vjerojatno potrositi jos podosta love od uredjenja do razno raznih popravaka. Izuzetak su preprodavaci i masinske smrti.
 
juka95 said:
pa mislim da se na njuskalo podosta mažu oci sto se tice kvarova a kad uzmes bude prekasno i onda otvoris masinu i tek onda budes svijestan sto si kupi  (y)
Stari motor kupuje neko ko to voli i ko se (uglavnom) kuzi u mehaniku, tako da taj nece bas naivno kupiti neko groblje, a kod takve kupovine uvijek su neminovni troskovi i "pretresanje"masine. Ovo mi se cini dobra kupovina, pod uvjetom da je radilica OK.

DarkoGSXR said:
Dobro izgleda na slici dosta orginalno a sad ovo sitan kvar može bit svašta inače loša strana im je lanac alternatora zna se desit da pukne al i to je riješivo trošak oko 2500 kuna za lanac i zapinjače
Kod tog lanca nije problem cijena popravka, nego sto se zbog istoga mora raskopat kompletna masina. Radio na obje koje sam imao :mrgreen:. Te masine su znale ponekad i prolupat na 3. letecem lezaju, zato je najbitnije da je to OK i onda svakako kod raskopavanja masine preventivno mijenjanje kompleta lezaja radilice. Inace, jako zivahan motor, izuzetno tihog i ugladjenog rada, cemu su dijelom zasluzni i hidropodizaci ventila. (y)
 
xx-SB said:
Malo da zaživi tema... evo jedan savršen primjerak  (y)

vrlo zanimljiva prerada.... iako mi u oko upadaju dvije sitnice.... a to su različite felga .... i za nijansu prekratka zadnja vilica u odnosu na dužinu repa.... (ovo drugo može biti i zbog kuta slikanja)
 
strasilo said:
vrlo zanimljiva prerada.... iako mi u oko upadaju dvije sitnice.... a to su različite felga .... i za nijansu prekratka zadnja vilica u odnosu na dužinu repa.... (ovo drugo može biti i zbog kuta slikanja)
Nije zbog kuta, kod svih je tako. :mrgreen:
 
ali su felge (i gume) drugačije, pa još više dolazi do izražaja... vidi kako strši prednju blatobran ...

kažem da mi je prerada full OK ... samo tih nekoliko detalja da je popraviti ...  (y) (y)

naravno pričam kao bi bilo po mom ukusu ..  :mrgreen:
 
DarkoGSXR said:
Ventili otvoreni a nemogu se štelovat ima hidro podizače bez ikakvog načina štelovanja
Lako moguce da nisi dobro uzubio bregaste (fulao fazu).
 
Ajde znalci pitanjce kad ste vec tu, sestrica cbx-ke, moja cb tj., imam neke tu vilice na babysittingu pa sam naravno bacio oci, koliko mi se cini ovako pi puta oko taman mi pasu, prednje vilice sa felgo i diskovima cbr600f, a zadnja felga briem pase uz malo preradjen nosac kljesta...

To mi je onako malo previse na dohvat ruke padam u napast, 17" felge :mrgreen:

Jedino nikako nebi dirao zadnju vilicu, ne pase mi alu vilica na taj okvir, bode me u oci  :mrgreen:
 
tkubasa said:
Ajde znalci pitanjce kad ste vec tu, sestrica cbx-ke, moja cb tj., imam neke tu vilice na babysittingu pa sam naravno bacio oci, koliko mi se cini ovako pi puta oko taman mi pasu, prednje vilice sa felgo i diskovima cbr600f, a zadnja felga briem pase uz malo preradjen nosac kljesta...

To mi je onako malo previse na dohvat ruke padam u napast, 17" felge :mrgreen:

Jedino nikako nebi dirao zadnju vilicu, ne pase mi alu vilica na taj okvir, bode me u oci  :mrgreen:
Sve se moze napraviti i pripasati uz nesto znanja i dobru volju. (y)
 
strasilo said:
ali su felge (i gume) drugačije, pa još više dolazi do izražaja... vidi kako strši prednju blatobran ...

kažem da mi je prerada full OK ... samo tih nekoliko detalja da je popraviti ...  (y) (y)

naravno pričam kao bi bilo po mom ukusu ..  :mrgreen:
To mi je bio prvi prigovor (par postova iznad), a ovo sa vizualno prekratkom zadnjom vilicom pogotovo sad bode oci, kad je zadnja felga 17" umjesto originalne 18".
 
Ma frend ima tu cbr-ku, svako malo sam znao bacit oko sad je raskopana pa mene kopa :mrgreen:

Itako su mi vilice malo predugacke od vf-a su, a i obje 17" sa normalnim gumama me privlace, to je prvi  model cbrf-a, ima one  mrvu uze felge mislim 5.... samo zadnje kolo mi je sad 18" i ovo je puuno manje i promjeru morao bi dizat zadnji kraj, ali opet vilice su krace....  mozda bi tako rijesio nestabilnost na vecim brzinama, znala mi je jako semetat, skoro u tank slap  :mrgreen:
 
Gato said:
To mi je bio prvi prigovor (par postova iznad), a ovo sa vizualno prekratkom zadnjom vilicom pogotovo sad bode oci, kad je zadnja felga 17" umjesto originalne 18".

slično razmišljamo ....  :mrgreen:
 
Gato said:
Lako moguce da nisi dobro uzubio bregaste (fulao fazu).

Motor je bio u fazi pregledao više puta. Trenutno je glava skinuta kad postežem bregaste na glavu zazor i dalje ne postoji nisam još  stigao a moram pregledat sve hidropodizače dali imaju hoda ako imaju onda su ventili ili sjedišta ventila
 
DarkoGSXR said:
Motor je bio u fazi pregledao više puta. Trenutno je glava skinuta kad postežem bregaste na glavu zazor i dalje ne postoji nisam još  stigao a moram pregledat sve hidropodizače dali imaju hoda ako imaju onda su ventili ili sjedišta ventila
Jel taj motor prije rastavljanja radio kako treba na sve cilindre :misli:? Pod uvjetom da je, znaci da si imao neke zazore prije rastavljanja. Pretpostavljam da ventile nisi vadio, sve hidropodizace si vratio na svoja mjesta tocno onako kako su bili prije rastavljanja, a tvrdis da je uzubljenje dobro, onda iste zazore moras imat i sada. Ako ih nemas, vjerojatno ipak nije dobro uzubljeno, ili si pomijesao mjesta hidropodizacima, (ili je nesto ujebo bivsi gazda).
Jesi li mozda skidao lancanike na bregastima, ili slucajno zamijenio mjesta bregastima? :misli:
Ajd kad stavis bregaste u fazu, slikaj sve i stavi ovamo da vidimo. (y)
 
tkubasa said:
Ma frend ima tu cbr-ku, svako malo sam znao bacit oko sad je raskopana pa mene kopa :mrgreen:

Itako su mi vilice malo predugacke od vf-a su, a i obje 17" sa normalnim gumama me privlace, to je prvi  model cbrf-a, ima one  mrvu uze felge mislim 5.... samo zadnje kolo mi je sad 18" i ovo je puuno manje i promjeru morao bi dizat zadnji kraj, ali opet vilice su krace....  mozda bi tako rijesio nestabilnost na vecim brzinama, znala mi je jako semetat, skoro u tank slap  :mrgreen:
Cini ti se da je 1col puuno manje u promjeru, dijelom je to i do visine gume, jer je ta 17" vjerojatno i niza od tvoje 18".
Vjerujem da nebi trebao dizati zadnji kraj.

strasilo said:
slično razmišljamo ....  :mrgreen:
Hajd onda ovamo razmisljat :mrgreen:: http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,230068.msg3734241.html#top
(kad se vec niste sjetili objedinit teme o istom motoru)  :jesus: