honda cbx750f

warcraft said:
Nove kabele nisam spajao direkt na stopice, nego je na stopicama ostao dio kabela od stare instalacije i na njega nalemljen novi dio.
To izgleda kao na ovoj skici u privitku. :mrgreen:
e da, nisan napisa, al lijevo spoj izmedju crvenog i "plavog kabela" je isto zalemljen.
 
Izminja kabele. Sad cekam da se napuni kulumator da zavrtin.

Jeli motor treba imati masu na ramu il to nema veze?
Popiturano je sve tako da bas i nekog spoja izmedju motora i rame i nema
 
moraš imati masu na ramu ,ali teško da je to problem ,negdi si izmiša žice .
 
nije ti u fazi nešto garant...tj moguće da je kontra, odnosno da ti baci iskru na ispuh umjesto na kompresiju....laički rečeno.
 
Medic said:
nije ti u fazi nešto garant...tj moguće da je kontra, odnosno da ti baci iskru na ispuh umjesto na kompresiju....laički rečeno.
 
Njegov motor ,kao i večina četverocilindraša, baca iskru na prvom kad je u fazi kompresije a na četvrtom ,istovremeno ,kad su ventili na vagi ,otvoreni.Isto tako kad je drugi u kompresiji iskra skače na drugom i na trečem ,istovremeno.Ima samo dvi bobine za četiri cilindra. 
Njemu izgleda da baca iskru  kad su klipovi na polovici hoda  jer stalno "pljuca" na karbove (položaj  "okidača" je ispravan prema pick-apu).Nešto nije u redu sa žicama ,možda samo CDI nema dobru masu.Ja sam imao namjeru gledat kad točno skače iskra al mi stroboskopska lampa neče da blicne dok je u fazi alnasovanja. Inače radi  kad  je motor upaljen. 
Žao mi je što je bio u vremenu kad je največa gužva.To su inače poslovi koji se rade preko zime.     

Kawasaki 550 upaljen.
 
jučer sam mjerio opet sve otpore.
Pickup, bobine, kabeli. Sve u specifikacijama po manualu.
Jedino lulice imaju za par % manje ohma, ali to nevidin ka problem.
Neman više ideje, osim da pokušam naći negdi struju koja nije krojena pa da probam.
 
Probat cu popodne jos masu direkt na acu stavit, a ne preko rame.
Ako to ne pomogne onda cu trazit struju novu
 
barba said:
 
Njegov motor ,kao i večina četverocilindraša, baca iskru na prvom kad je u fazi kompresije a na četvrtom ,istovremeno ,kad su ventili na vagi ,otvoreni.Isto tako kad je drugi u kompresiji iskra skače na drugom i na trečem ,istovremeno.Ima samo dvi bobine za četiri cilindra. 
Njemu izgleda da baca iskru  kad su klipovi na polovici hoda  jer stalno "pljuca" na karbove (položaj  "okidača" je ispravan prema pick-apu).Nešto nije u redu sa žicama ,možda samo CDI nema dobru masu.Ja sam imao namjeru gledat kad točno skače iskra al mi stroboskopska lampa neče da blicne dok je u fazi alnasovanja. Inače radi  kad  je motor upaljen. 
Žao mi je što je bio u vremenu kad je največa gužva.To su inače poslovi koji se rade preko zime.     

Kawasaki 550 upaljen.

Znam....tak je i kod mene na suzukiju, samo mi je cudno da okine negdje bezveze ako je sve "poklopljeno" kako treba. Ako je onda je stvarno neka banalna žica ispremiješana
 
nasao na ebayu za 30oira komplet struju.
Prije nego ih potrosim, sutra cu osciloskom ukljucit u pricu.
Provjeriti doslovno svaki kabel i spoj sa njim.
Ako ne bude ništa od toga kupim drugu struju.
 
warcraft said:
nasao na ebayu za 30oira komplet struju.
Prije nego ih potrosim, sutra cu osciloskom ukljucit u pricu.
Provjeriti doslovno svaki kabel i spoj sa njim.
Ako ne bude ništa od toga kupim drugu struju.
 
Posudi stroboskopsku lampu od nekog  (moja ne radi kako triba kad je loš signal) i samo tako češ vidit kad ima iskru. Onda je sve lakše.Rekao sam ti da sam probao CDI sa ove od mog klienta (došao čovjek sa motorom do mene) i da se jednako ponaša .
Zašto ne slijediš električnu šemu  što imaš????
Javi kako je prošlo. (y)
 
Medic said:
Znam....tak je i kod mene na suzukiju, samo mi je cudno da okine negdje bezveze ako je sve "poklopljeno" kako treba. Ako je onda je stvarno neka banalna žica ispremiješana
 
Nije neka velika greška  al je triba nač a to ponekad traje dugo i nije preporučljivo da te neko prekida u tom poslu.   

Imam u radioni i jednog Kawasakija 550 iz 80 slično njegovom stanju al to sam rješio odmah ,bez muke.Nedostajalo napajanje CDI-u jer je bivši vlasnik isto mjenjao žice pa se malo pogubio.Sad samo da "posakrivam" žice u plastičnu cjev (bužir).

(y)
 
Nekakav zaključak od jučer.

Sve više mi se čini da ovo nije problem sa strujom.
Jučer smo provjerili sve živo, popravili struju, tj. spojeve gdje god je bilo malo lošije vizualno.
Motor ni da čuje.

TJ. popodne sam isao jos jednom probati, te je na prvi zub upalio i radio na sve cilindre nekih 2-3 sekunde.
Onda sam isao dati malo gasa, te se ugasio.
Nakon toga nista, više ne pljuca iza, krene sa paljenjem, ali mu točno fali malo da krene paliti.

Sad mi već smrdi na karburatore i kompresiju.

Kompresiju smo mjerili grafit i ja prije mjesec/dva, te nije bila najbolja (jedan cilindar je bio dosta lošiji).
Kao da neki od hidropodizača ne zatvaraju..
Moram se danas uhvatiti u koštac sa karburatorima pod broj 1.
 
Danas upalio.
Grafit dao rezercoar od pente sa pumpom.
Nadrukao goriva i proradio.
Stavio mu filtere isto.
Nakon sto se zagrijao najvjerovatnije se podizaci nadrukali ulja.
Sad pali na zub.  :mrgreen:

Koji glupi kvar.
Al dobro, znan napamet svu struju na motoru bar. :LOL:
 
da li netko ima za prodati polugu mjenjača i maticu od zadnjeg kola?
Matica je mislim M18 ili tako nešto, korak 1mm.
Moje izgubljene u akciji.
 
Zahvaljujući Grafitu, danas isao prvi djir kroz kvart.
Montirao nove gume, pospajao na brzinu pa isao djir.
Motor prima gas odlicno, odusevljen sam kako ide.
Nisam doduse daleko i po glavnoj cesti, jer nije sve ni stegnuto kako treba.

Sutra postezati sve, upasati i onda sa fastbackom (vol 4) igra.
 
Ajfalakurcu više da je kresnio.
Već sam mislio da ćeš ga preselit u maslinik kod oni žaba hahahahaha

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

 
piljun said:
Ajfalakurcu više da je kresnio.
Već sam mislio da ćeš ga preselit u maslinik kod oni žaba hahahahaha

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk
:LOL: :LOL:

malo je falilo da ga maknem sa strane.
Sad se vratila volja.
Kroz tjedan posloziti struju za svitla i zmigavce, srediti fastback i sklopit sve na jednu hrpu.