maff
New member
nisam ba sklon teorijam zavjere, ali kad nakon zadnje utrke motgp-a bacim pogled na cijelu sezonu neto mi tu smrdi. znam da biaggi i gibernau nisu ba najomiljeniji likovi, ali sigurno nisu loi vozači i sve mi se vie čini da njihovo kukanje moda i nije bilo tek bacanje praine u oči zbog loih rezutata. pogotovo nakon valnecije. ja se zbilja ne sjećam kad se tako neto dogodilo hondi, pogotovo ne dva puta u istom vikendu, a niti drugi put istom vozaču u sezoni (nije isti kvar, ali to nije bitno za poantu).
isto tako, svaka čast melandriju i haydenu, ali da tokom cijele sezone budu konstantno tolko bolji od dvojca koji je do sada bio najveća prijetnja rossiju je u najmanju ruku iznenađujuće, tim vie kaj je gibernau najbolji "kvalifikator" sezone. nemojte krivo shvatiti, nije iznenađujuće kaj su ova dvojica napredovali, stvarno su super vozači, pogotovo melandri, ali ba da se stvori tolika razlika?
i onda tu dolazi pitanje kresanja budeta i ugovora o čemu se već pisalo na forumu. honda ima puno vozača po raznim timovima i treba sve to nekako i poplaćati. znam da honda ne financira sve timove, ali sigurno gleda s krajičkom oka od kojeg bi od tih vozača ona kao tvornica mogla imati najvie koristi. e sad, gibernau i baiggi su obojica relativno stari vozači, a pretpostavljam da nisu ba najjeftiniji. a opet, dovoljan su mamac, kako marketinki, tako i vozački, da ih momčadi ele zadrati. s druge strane, dolazi horda mladih vozača za koje je honda moda procijenila da će biti isplativiji u budućnosti, kako marketniki, tako i u osvajanju naslova, pa je odlučila malo potkresati kredite starim skupim vozačima kako bi se otvorilo financijskog, ali i fizičkog (gibernau otiao u ducati) prostora za nove vozače. u tom kontekstu bi i to to je biaggi slubeno ove sezone bio hondin broj jedan (to je mnoge iznenadilo) moglo biti piljenje naopako u kojem su popuili i biaggi i gibernau. naravno ključna preptostavka je da je honda procijenila da nitko od njih ne moe skinuti rossija s trona, a da to ove godine neće poći za rukom niti melandriju niti haydenu. s obziromda će sljedeće godine za njih voziti jo i pedrosa, stoner i elias to mi sve skupa ima nekog smisla.
kaj vi mislite o tom?
isto tako, svaka čast melandriju i haydenu, ali da tokom cijele sezone budu konstantno tolko bolji od dvojca koji je do sada bio najveća prijetnja rossiju je u najmanju ruku iznenađujuće, tim vie kaj je gibernau najbolji "kvalifikator" sezone. nemojte krivo shvatiti, nije iznenađujuće kaj su ova dvojica napredovali, stvarno su super vozači, pogotovo melandri, ali ba da se stvori tolika razlika?
i onda tu dolazi pitanje kresanja budeta i ugovora o čemu se već pisalo na forumu. honda ima puno vozača po raznim timovima i treba sve to nekako i poplaćati. znam da honda ne financira sve timove, ali sigurno gleda s krajičkom oka od kojeg bi od tih vozača ona kao tvornica mogla imati najvie koristi. e sad, gibernau i baiggi su obojica relativno stari vozači, a pretpostavljam da nisu ba najjeftiniji. a opet, dovoljan su mamac, kako marketinki, tako i vozački, da ih momčadi ele zadrati. s druge strane, dolazi horda mladih vozača za koje je honda moda procijenila da će biti isplativiji u budućnosti, kako marketniki, tako i u osvajanju naslova, pa je odlučila malo potkresati kredite starim skupim vozačima kako bi se otvorilo financijskog, ali i fizičkog (gibernau otiao u ducati) prostora za nove vozače. u tom kontekstu bi i to to je biaggi slubeno ove sezone bio hondin broj jedan (to je mnoge iznenadilo) moglo biti piljenje naopako u kojem su popuili i biaggi i gibernau. naravno ključna preptostavka je da je honda procijenila da nitko od njih ne moe skinuti rossija s trona, a da to ove godine neće poći za rukom niti melandriju niti haydenu. s obziromda će sljedeće godine za njih voziti jo i pedrosa, stoner i elias to mi sve skupa ima nekog smisla.
kaj vi mislite o tom?