honda crm 125 r problem s kvačilom

Black3005

New member
prijatlej mi ima hondu crm 125 RL mislim 90-93 god
i sad motor ima 80 000 km takvog ga je kupio, sve živo je klapalo. Mašinu je poslao nekom "majstoru" da napravi generalnu, čekao ga je 5 mj.
u mašini više ništa nije klapalo ali kvačilo i dalje proklizava, čim se otvori ispušni ventil motor se za sekundu zabije u 11000 rpm a ne ide. Skinuo sam sajlu skroz,ali nije pomoglo
"majstor" kaže da su lamele ko nove, a mašina navodno nikad nije otvarana, mene zanima kako su lamele ko nove nakon 80 tk  :LOL: ali eto valjda je imao razlog zašto da ih ne mjenja iako mu je rečeno da ih promjene
e sad jedino može bit ulje neznam koje je trenutno unutra, ali za njega piše sintetičko 75W/90
koje ulje je gušće od toga? ili je bolje stavit rjeđe da lamela bolje hvata?
 
hmm, isti problem sam ja imao na hondi MTX 125 sa stavljenim kitom gore ...

uglavnom , ja sam stavio nove lamele i dalje je proklizavalo, onda sam kupio i opruge i proklizavanje je jednostavno nestalo  :wink:  (y)

znači ,vjerojatno če morati investirati u lamele i opruge ...

ulje koje sam uljevao u getribu je Motul Transoil isto neke takve gradacije kakvu si ti spomenuo,a imaš i neko Hondino ulje za getribe crossera, a bilo je i jeftinije od motula.
mislim da nije toliko strašno koje ulje ulije u getribu(ima više gradacija navedenih u manualu) samo je bitno da je ulje namjenjeno za motocikle s aditivom protiv proklizavanja kvačila...

P.S. i moje lamele su bile ko nove  :mrgreen: ,tj deblina je bila u granicama ,ali proklizavale su.
 
Black3005 said:
prijatlej mi ima hondu crm 125 RL mislim 90-93 god
i sad motor ima 80 000 km takvog ga je kupio, sve živo je klapalo. Mašinu je poslao nekom "majstoru" da napravi generalnu, čekao ga je 5 mj.
u mašini više ništa nije klapalo ali kvačilo i dalje proklizava, čim se otvori ispušni ventil motor se za sekundu zabije u 11000 rpm a ne ide. Skinuo sam sajlu skroz,ali nije pomoglo
"majstor" kaže da su lamele ko nove, a mašina navodno nikad nije otvarana, mene zanima kako su lamele ko nove nakon 80 tk  :LOL: ali eto valjda je imao razlog zašto da ih ne mjenja iako mu je rečeno da ih promjene
e sad jedino može bit ulje neznam koje je trenutno unutra, ali za njega piše sintetičko 75W/90
koje ulje je gušće od toga? ili je bolje stavit rjeđe da lamela bolje hvata?
stavi unutra gear oli 2-t gradacije 10w-30....a lamele neka promijeni...nije to problem a i ne kosta puno...i obavezno neka ih prije montaze ostavi potopljenje u mjenjackom ulju 24 sata.... (y)
 
i da su lamele nove od temperature su sad federi izgubili svoje svojstvo
da je moj motor davno bi ja sve to promjenio ali on ima motor već 6 mj. a napravio je svega 50 km s njim
ja bi mu sad samo malo popravio stanje kolko se može, ako se može ovako bez rastavljanja
samo neznam kome troši gorivo? Taj motor ima 20 Nm na radilici ali nema ni 5 na točku
za promjenu lamela samo mašinu skinut s motora i desno deklo?
 
da, samo desno deklo. ako pažljivo skineš možeš i staru brtvu iskoristiti  :mrgreen:

a sad gledam malo cijene i lamele su oko 55€ u louisu ,a opruge 15€. Mislim da je mašina u globalu ista kao i od NSR-a.

Uglavnom poanta je da ako se želi voziti ,morat će promjeniti ovo gore navedeno, mene promjena ulja nije spasila,već sam samo bacio novac bezveze :wink:  ,i izgubio nekoliko kila živaca kad mi je zakucavao u prazno nakon otvaranja ventila  :mrgreen:
 
da tako mi je i dobavljač rekao 50-60€ su lamele, a šta mislite da samo federe proba promjenit
ma moram vidit s vlasnikom
jeste sigurni da netreba mašinu skidat s rama? meni se čini da šasija smeta da se deklo izvuče
 
ja sam 99.9999% siguran da netreba, na MTX-u nije trebalo, netreba ni na CB-u i XL-u koje sad imam.
Mora se skinut kurbla (ako je ima) crijeva od pumpe vode i još možda koju sajlu...
eventualno polugu stražnje kočnice maknut...
 
Oprostite na uletu, ali meni treba poluga zadnje kocnice s onom stangom do zadnjeg kotaca. Jel mozda znate gdje nabaviti?

Za XL 125