zoki-op said:C rveni
T raktor
Sredju said:Probaj.
Vfr 1200 dct, ukljuci traction controlu i kad se upali zeleno, samo odvrni gas i drzi se.
Max2007 said:Kako je vama uštelan ovjes i sa kojom kilažom?
Max2007 said:Jel ko ugrađiva maglenke sam? Uzeo bi od givia led maglenke i sam ih spoija? Di se najboljevatat za +?
Sredju said:I pored toga sto su dodatna svjetla LED ja bi uzeo plus sa akumulatora, remote plus sa pozicije, izmedju ugradio relej.
Ovako nesto
Ja sam gurao motor po salonu kad sam ga isao kupiti jer nije bilo kljuca za provati a bio je izlozen tako da vjerujem da je bilo od pomoci i opet bi pomogao.Sutra krecemo i u voznju zajednicku saljemo i slike.Max2007 said:Pozdrav ljudi!
Evo ja prije par dana doveo novu igračku! Manual model 2017! Inače mi je u garaži CBR1100XX već 12 godina i eto dobio XX brata ili sestru neznam ni ja šta je!!! Mako par stotina km, stapam se sa mašinom! Sve je super osim dvije stvari? Rućica od gasa je bez otpora i motor reagira na svaki pokret pa kad motor ide po lošoj cesti, teško je imat fluidnu vožnju!! Ima li kod vas šta slično i kakvo rješenje? Pridnja vilica na standardno podešenju je nervozna priko rupa pa se to prenosi na volan i gas, kakav je vama seting opruge i povrata? Ja sam oko 95kg!
Imače član grupe Jakov mi je puno pomoga prije kupnje i veliko hvala, Jakovu😀!
stalker said:Ja sam sebi spojio maglenke po sličnoj shemi. Plus sam uzeo direktno s akumulatora a minus s čvrste točke na šasji koja mi osigurava dobar spoj. Tako mi je bilo lakše i jednostavnije nego na akumulator vodit još jednu žicu a efekat je jednako dobar.
Napon za relej sam uzeo direktno sa table s osiguračima i to s pozicije koja ide preko kontakt brave. Ukoliko je dostupniji kabel za poziciona svjetla, i s njih se može "posuditi" struja.
Osiguranje strujnih krugova obvezno a osigurače je poželjno smjestiti na lako dostupna mjesta kako bi se u slučaju eventualnog kvara moglo lako i brzo zamijeniti osigurač.
Prekidač smjestiti po mogućnosti što bliže kako bi bio dostupan palcu bez skidanja ruke s ručice. Ja sam na desnu stranu upravljača ali to može biti stvar osobnog izbora jer kad se kasnije razvije navika, rukovanje prekidačem postane rutinska operacija.