HONDA CROSSTURER

Feis123

Active member
Feb 23, 2020
404
70
28
1016
Grobnik
Fora je cijeli motor, ide vise nego odlicno, vozi se ko bicikla, u nicemu losiji od GS-a jedino nije prosao na trzistu, mozda i zbog loseg uvoznika
 

gvo

Well-known member
Aug 16, 2010
1,915
42
48
36
Fennoscandia
Fora je cijeli motor, ide vise nego odlicno, vozi se ko bicikla, u nicemu losiji od GS-a jedino nije prosao na trzistu, mozda i zbog loseg uvoznika
Ima 30kg više, od već ionako teškog GSa. Samim tim su diskvalificirali dosta kupaca ispod 190/100kg. Trebali su se malo više potruditi.
 

error

Member
Feb 3, 2009
743
17
18
28
Okolica Varaždina
Ima 30kg više, od već ionako teškog GSa. Samim tim su diskvalificirali dosta kupaca ispod 190/100kg. Trebali su se malo više potruditi.
Istina, na prvu malo podatak s papira šokira, ali je u vožnji i sporim manevrima, pa i baratanju na mjestu prilično dobro balansiran i skriva to. A dok te motor "premahne" isti drek dal ima 210 ili 270 kila, bar po mojem iskustvu, jedino sam dosad na pol puta uspel uhvatit Ninju, tu je ipak razlika gotovo 100 kg u odnosu na ove krave.
 

gianni

Active member
Sep 11, 2009
2,115
8
38
BMW GSA 1250 ima 270kg, obican CT 275 kg, DCT 285kg.
Kile nisu razlog zasto je BMW nedodirljiv u cijeloj klasi.
Prije Crosstourera sam vozio stariji GS 1200, eto ima nas i takvih....treba šarati jer to veseli:mrgreen::mrgreen::)
 

gianni

Active member
Sep 11, 2009
2,115
8
38
btw naslov teme je pogresno napisan:mad:
Jednostavno volim promjene.
A o usporedbi bih mogao napisati puno, puno, nemam volje za to he he...
 

thule_5689

Well-known member
Sep 17, 2006
3,461
75
48
62
Kastav
Ne moraš pisati romane, ukratko...pet pluseva za jedan u odnosu na drugi.
Kako se više ne proizvodi CT, nakon dva CT-a, moram razmišljati za dalje...🙏
 

seki22

Well-known member
Mar 29, 2009
5,840
33
48
1016
malo tu,malo tamo,malo svugdi
Ima 30kg više, od već ionako teškog GSa. Samim tim su diskvalificirali dosta kupaca ispod 190/100kg. Trebali su se malo više potruditi.
287 kg......DCT verzija
Sa kuferima i nosacima eto 295+ kg a di su jos i crash barovi.....
Neznan jel ukljucen pun rezervar ili ne
Motor je mocan.....sidia na njemu
Ima ga poznanik
Najveca mana izgled i “zastarjela” tehnologija.....halogena svitla i instrument tabla nedostojna 134 iljade kn koliko dode

Inace sam motor i kardan su top.Ipak je to Honda
Zamalo njega uzea ali kontra Kraljice nije moga
Mislim da je nizi od Kraljice....stovise siguran san da je tako pa ga mogu vozit i 180cm/85 kg.........a mozda i manje....
 

gvo

Well-known member
Aug 16, 2010
1,915
42
48
36
Fennoscandia
Istina, na prvu malo podatak s papira šokira, ali je u vožnji i sporim manevrima, pa i baratanju na mjestu prilično dobro balansiran i skriva to. A dok te motor "premahne" isti drek dal ima 210 ili 270 kila, bar po mojem iskustvu, jedino sam dosad na pol puta uspel uhvatit Ninju, tu je ipak razlika gotovo 100 kg u odnosu na ove krave.
Iz osobnog iskustva, SX uhvatim bez beda dok god je obuća donekle korektna. U japankama, e to je već drugi par rukava, i završi posjetom traumatologiji:mrgreen:

BMW GSA 1250 ima 270kg, obican CT 275 kg, DCT 285kg.
Kile nisu razlog zasto je BMW nedodirljiv u cijeloj klasi.
Prije Crosstourera sam vozio stariji GS 1200, eto ima nas i takvih....treba šarati jer to veseli:mrgreen::mrgreen::)
Mislio sam na običnog GSa, koji mi se lakši činio dosta.

Kardan je u toj ipak Hondi bil u ipak opozivu prvih par generacija. :mrgreen:
Honda je ipak napravila službeni opoziv i zamijenila besplatno, za razliku od BMWa koji je cinično odlučio da se na prodani volumen ne isplati radit opoziv jer bi to vjerovatno koštalo previše, a kupce defektnog proizvoda - ko *ebe.
 

gvo

Well-known member
Aug 16, 2010
1,915
42
48
36
Fennoscandia
Najveca mana izgled i “zastarjela” tehnologija.....
Vizualno mi je naljepši motor u klasi, maskirni osobito. Vozio sam ga prije par godina, težina mi nije smetala u voznji, ali na moju visinu i konstituciju, zahtjeva puno pažnje i koncentracije za doći do trenutka vožnje. Malo pjeska ispod cipele i odemo i ja i motor u 3pm.:mrgreen:
 
  • Like
Reactions: karet

seki22

Well-known member
Mar 29, 2009
5,840
33
48
1016
malo tu,malo tamo,malo svugdi
Vizualno mi je naljepši motor u klasi, maskirni osobito. Vozio sam ga prije par godina, težina mi nije smetala u voznji, ali na moju visinu i konstituciju, zahtjeva puno pažnje i koncentracije za doći do trenutka vožnje. Malo pjeska ispod cipele i odemo i ja i motor u 3pm.:mrgreen:
Poznanik koji ga vozi ima 60 god (ako ne i koju vise) i max 175 cm visine(ako ne i manje) i normalne kilaze za tu visinu
Pa ga vozi bez problema
Ali da je lagan nije.......