HONDA CROSSTURER

Evo malo malo dojmova nakon 10000km.
Kupljen nov, 0km manual, (2017) u njemačkoj prošle godine u 10 misec. Motor je bija gol. Stavio sam, nogare, rolbar Givi, kufer, Mra spoiler, kaoko kontrola ručice gasa, hyperpro progresivne opruge, Tractive zadnji amortizer!
Sve je na motoru bilo 5 osim amortizacije a to je rješeno sa ovim promjenama. Kažu da je težak? Možda ako ga se gura uz uzbricu na rikverc, ali kad krene vozi ko bicikla!
Usputmo između crosstourera i sličnih motora je razlika 10,15kg šta je zanemarivo!
Ja u treeningu tako da to nije stavka! Sve ostalo je čista 5 ica Mašina se vrti svileno, snage ima za sve situacije, mjenjač mekan, kardan bez trzaja. Kočnice odlične, zaštita od vjetra dobra, retrovizori 5+, završna obrada odlična! Vozio ga top speed 230kmh,(gps209kmh). Motor miran, nema ljuljanja. Jedino šta troši u tom režimu dosta! To je onako bila proba nije to motor za takvu vožnju! Motor agilan, dobar anšlag, može se vozit u krug u par metara!
Potrošnja je prosjek 6,7l mix, u gradu ide i do 7l u laganoj vožnji na magistrali 80-120kmh, +/- 5,5l!
Vozija san Gs1200adv 2017, KTM 1190 adv, Yamahu Tenere 1200! Meni je Crosstourer najbolje sija! Jedino GS1200 ESA ima bolju amortizaciju! Sa ovim ovjes komponentama i to je sad odlično!
Neki kažu da motor nije proša na tržištu, kao npr BMW. Meni to neznači ništa, čak mi je i draže šta crosstourer nije svaki drugi motor na cesti kao BMW GS!
Evo i jedna slika Crosstourera sa priko 400000km!

 

Attachments

  • index.jpg
    index.jpg
    96.7 KB · Views: 113
  • Like
Reactions: floyd and ybr125
Evo malo malo dojmova nakon 10000km.
Kupljen nov, 0km manual, (2017) u njemačkoj prošle godine u 10 misec. Motor je bija gol. Stavio sam, nogare, rolbar Givi, kufer, Mra spoiler, kaoko kontrola ručice gasa, hyperpro progresivne opruge, Tractive zadnji amortizer!
Sve je na motoru bilo 5 osim amortizacije a to je rješeno sa ovim promjenama. Kažu da je težak? Možda ako ga se gura uz uzbricu na rikverc, ali kad krene vozi ko bicikla!
Usputmo između crosstourera i sličnih motora je razlika 10,15kg šta je zanemarivo!
Ja u treeningu tako da to nije stavka! Sve ostalo je čista 5 ica Mašina se vrti svileno, snage ima za sve situacije, mjenjač mekan, kardan bez trzaja. Kočnice odlične, zaštita od vjetra dobra, retrovizori 5+, završna obrada odlična! Vozio ga top speed 230kmh,(gps209kmh). Motor miran, nema ljuljanja. Jedino šta troši u tom režimu dosta! To je onako bila proba nije to motor za takvu vožnju! Motor agilan, dobar anšlag, može se vozit u krug u par metara!
Potrošnja je prosjek 6,7l mix, u gradu ide i do 7l u laganoj vožnji na magistrali 80-120kmh, +/- 5,5l!
Vozija san Gs1200adv 2017, KTM 1190 adv, Yamahu Tenere 1200! Meni je Crosstourer najbolje sija! Jedino GS1200 ESA ima bolju amortizaciju! Sa ovim ovjes komponentama i to je sad odlično!
Neki kažu da motor nije proša na tržištu, kao npr BMW. Meni to neznači ništa, čak mi je i draže šta crosstourer nije svaki drugi motor na cesti kao BMW GS!
Evo i jedna slika Crosstourera sa priko 400000km!

Znaci nije strasno :mrgreen:
 

Attachments

  • IMG_20201108_163237.jpg
    IMG_20201108_163237.jpg
    117.6 KB · Views: 121
  • Like
Reactions: karadolo46
Nadam se jos dva put toliko :mrgreen: pa u moto penziju
Ako si proša ovoliko bez problema, tribalo bi tako i ostat! Samo dobro održavanje! Ja iman u garaži još XX-a sa 85000 (mojih 80000km),
Radi ko prvi dan kad sam ga kupia!
Aj molim te, je si i kad štela ventile i koje ulje stavljaš u diferencijal?
 
Ako si proša ovoliko bez problema, tribalo bi tako i ostat! Samo dobro održavanje! Ja iman u garaži još XX-a sa 85000 (mojih 80000km),
Radi ko prvi dan kad sam ga kupia!
Aj molim te, je si i kad štela ventile i koje ulje stavljaš u diferencijal?
Ja sam kawasakija 750 S vozia do 88000 tk, nikad nije trznija, odrzavan je kod istog mestra ko i honda, a nju san kupia od thule_5689, najpoznatijeg hondiste na nasem podrucju, imamo toliko povjerenje u mestra da ne pitamo sta stavlja u nju, racune imamo sve, a radi ka urica i njegova i moja
 
Ja sam kawasakija 750 S vozia do 88000 tk, nikad nije trznija, odrzavan je kod istog mestra ko i honda, a nju san kupia od thule_5689, najpoznatijeg hondiste na nasem podrucju, imamo toliko povjerenje u mestra da ne pitamo sta stavlja u nju, racune imamo sve, a radi ka urica i njegova i moja
Aj ako se sitiš kad budeš iša kod meštra pitaj ga za ulje u diferencijalu! Ja ču svoju sam održavat a Honda preporučuje Hipoidno ulje 80w koje je u takvoj specifikaciji teško nać!
Uglavnom se nudi 80/90 ili 75/90. Pa ako vaši prolaze po 100000km i neka od tih gradacija paše volija bi znat! 👍😃
 
Ako netko treba kvalitetan zic pod guzom, eto prodajem Touratech standard visina, za Hondu CT...
Sjedalo je kao novo, bez ostecenja, cijena 250 E.
0915017750
 

Attachments

  • 20201115_111330_copy_4248x2388.jpg
    20201115_111330_copy_4248x2388.jpg
    71.5 KB · Views: 74
  • 01_406_5917_0_i_04_2fc9_copy_600x400.jpg
    01_406_5917_0_i_04_2fc9_copy_600x400.jpg
    90.2 KB · Views: 75
  • 01_406_5917_0_i_03_bb9d_copy_300x600.jpg
    01_406_5917_0_i_03_bb9d_copy_300x600.jpg
    58.1 KB · Views: 72
  • 20201115_110720_copy_4248x2388.jpg
    20201115_110720_copy_4248x2388.jpg
    142.5 KB · Views: 71
  • 20201115_110839_copy_4248x2388.jpg
    20201115_110839_copy_4248x2388.jpg
    95.2 KB · Views: 69
  • 20201115_110649_copy_4248x2388.jpg
    20201115_110649_copy_4248x2388.jpg
    127.7 KB · Views: 61
Ako si proša ovoliko bez problema, tribalo bi tako i ostat! Samo dobro održavanje! Ja iman u garaži još XX-a sa 85000 (mojih 80000km),
Radi ko prvi dan kad sam ga kupia!
Aj molim te, je si i kad štela ventile i koje ulje stavljaš u diferencijal?
Prodao VFR 800 s 92 tkm, CT s 85 tkm...nikad štelani ventili...
ulje u kardanu Feisovog TRANS GEAR SAE 80W
 
Moze pojasnjenje oko steljanja ventila na CT?
Nisu bili podesavani jer nije bilo potrebno ili se uopce nije ni pristupilo postupku provjere...