Pinta 001 JA said:
Poštovani kolege Hondoljupci!!!!
OVO JE UPOZORENJE ZA VAS KOJI VOZITE I ONE KOJI NAMJERAVAJU VOZITI VFR 1200 X CROSSTOURER!!!!!!!!!!
Daklem kod Sekola na servisu već se neko vrijeme nalazi 1 od 2 Crosstourera za koja znam da prometuju Zagrebom, iako nisam imao čast upoznati njihove vlasnike i pojma nemam jesu li oni na forumu ili ne (pretpostavljam da jesu valjda bi se već javili u temu, ili ja nisam primjetio da su se javili).
Tom koji se nalazi na servisu pukao je KARDAN :shock:!!! Ima prijeđenih oko 50000km i lik ga je uzeo iz dućana (dakle prvi vlasnik).
ONO ŠTO JE VAŽNO JE DA JE HONDA PRIZNALA GREŠKU I DA DIO KOJI PUCA MOŽETE ZAMJENITI NA GARANCIJU BEZ OBZIRA NA STAROST MOTORA I PRIJEĐENE KILOMETRE ISTOG. PROVJERITE KAKO STOJE STVARI U NAJBLIŽIM OVLAŠTENIM SERVISIMA!!!!!!
NEDAJTE DA VAS RUTING MULJA!!!! I OVOM PRIMJERKU NIJE HTIO DŽABE ZAMJENITI DIO JER JE STAR PREKO 2 GODINE, ALI KAKO SAM I NAPISAO HONDA JE TO IPAK BLAGOSLOVILA I PRIJE TJEDAN, DVA IZDALA JE SLUŽBENO PRIOPĆENJE!!!!
OVO NIJE ZAJEBANCIJA NEGO STVARNA PRIČA!!!! ZATO VAM I KAŽEM JAVITE SE OVLAŠTENIM SERVISIMA (TOPLO PREPORUČAM "MOTO SEKOL" U ZAGREBU! Jer sam baš tamo doznao cijelu priču.
Ako se kupuje novi možda je problematičan dio več promjenjen, ako pak imate na piku polovni OBAVEZNO pitati vlasnika je li već sporni komad promjenjen!!!
Nadam se da će informacija nekom dobro doći i da će se tako spriječiti neugodnosti (nedaj Bože povrede ili gore) koje bi se mogle desiti na nekom putovanju tjekom vožnje ili bilo gdje drugdje.
Toliko. Ljep pozdrav i sve najbolje u novoj jari!!!!
Mislim da se tu radi više o tvojoj dezinformaciji ili nečijem pukom punjenjem mozga glupostima.
Kampanja je igrom slučaja vidi sreće krenula iz Hrvatske, pa eto sada da razjasnim svu ovo što si napisao, pa da i ti budeš upućen kao i šira javnost.
S obzirom da je to PRVI slučaj PUCANJA kardana, HONDA(TVORNICA) je tražila od RUTINGA (UVOZNIK) da pošalje kardan hitno na analizu radi PUCANJA. Bilo je izmjena u garanciji na drugim motociklima u Europi uslijed vibracija i slično ali je prvi slučaj PUCANJA i to u lijepoj našoj. Jedan od tih motora je van jamstva.
Jedan motor se nalazi u servisu u PSC Ruting Zagreb u Kovinskoj.
Nakon analize i procedure potrebno za istu, a radi se od par tjedana, HONDA šalje RUTINGU kao i svim ostalim uvoznicima u EUROPI najavu KAMPANJE, znači izmjenu dijela bez obzira na jamstvo, kilometre i kakav god kriteriji da se KARDANI MIJENJAJU! Bili motori stari dvije ,tri godine il novi u salonima.
Ruting šalje MENI, djelatniku RUTING ZAGREB d.o.o. tu notu, kao i SEKOLU i kojem god dileru ili serviseu, znači da ne brkamo RUTING je uvoznik, RUTING ZAGREB je dealer i serviser kao SEKOL serviser i tko god drugi...
U noti stoji popis šasija svih motocikla u HR za RUTING ZAGREB, Sekol dobiva svoje, Šago svoje itd. itd.
RUTING u svojoj bazi ima popis šasija svih ugroženih motocikala u SVIJETU.
U noti stoji da se kontaktiraju stranke, ja sam to napravio ISTI DAN, gdin. TUHTANA (thule tu na forumu) koji makar meni nije stranka, održava u drugom servisu ali nebitno, zovem Gdin. Tuhtana da ga uputim u problematiku i eventualno rješenje. Dogovorimo se sve potrebno.
Isti me kontaktira da ima poznanika koji ima motor iz uvoza iz Italije te mi proslijedi broj šasije, provjerim sa RUTINGOM te obavijestim opet istog da i taj motor ulazi u kampanju koju može odraditi kod nas, isto tako informiram RUTING o tome koji mi daje zeleno svijetlo za taj motor. Kao i što sam tu na forumu poslao novom vlasniku Crosstourera kojega uvozi i Češke i napisao javno u ovoj temi. SVI motori bili uvezeni od strane RUTINGA ili takozvani sivi uvoz ulaze u tu kampanju, i da je uvezeni iz TRINIDAD i TOBAGA.
Honda ima sada trenutno plan da se motori rastave, zglob se provjeri, sastavi motor nazad ili po potrebi ako ima problem izmjeni kardan(identičan onome na motoru) a po datumima o dostupnosti dijela u trećem-četvrtom mjesecu bi došla serija poboljšanih kardana sa novim kataloškim brojem koja bi se izmijenila na svima bez obzira. Znači ako postoji problem HONDA je pristala da dva puta promjeni KARDAN u vlastitom trošku. DVA PUTA ako treba, i RUTING nas obavijestio o tome. (Ruting MULJA?) Mijenjaju se kardani u trećem mj na motorima na kojima treba i na onima na kojima ne treba, mislim da to dovoljno govori o njihovoj brizi o kupcima.
Obavjesti za stanke su sastavljen i šalju se kada novi kataloški bude dostupan. Nota poslana svima da obavijeste stranke telefonski ili prilikom dolaska na servise pred sezonu te odrade eventualnu kontrolu kakva je opisana i dokumentirana u toj noti.
Sere mi se od komentiranja da netko nešto mulja, misliš da RUTING bi imao neke koristi da ne odradi kampanje? Da to ide RUTINGU u trošak?
Mi kao servisi živimo od tih kampanji, to nam sve ulazi u promet, ja bi volio da se mijenja čim skuplja stvar, da čim prije odradim mjesečni plan i da mogu ostale dane mirno spavati da me itko išta ne pita.
Isto tako motor kad je u JAMSTVU sve se odrađuje, van jamstva je druga stvar i to nije odluka RUTINGA nego HONDE, jel djelatnik RUTINGA mora dobit odobrenje za nešto odradit VAN JAMSTVA, ništa ne rade na svoju ruku.
Znači ne mogu sijalicu promijenit bez pred odobrenja van jamstva, a u jamstvu mogu blok motora ako treba da nitko niti ne trepne.
ISTO tako u ovoj priči zbog "muljanja" dijelatnika Rutinga je krenula ova kampanja, da oni nisu pisali Hondi i poslali karadan danas tko zna što bi bilo.
Tako da prije nego se blati nekoga potrebno je imati sve činjenice. Jel Ruting i Ruting Zagreb nisu toliko loši barem po onome što ja vidim u ove zadnje dvije godine što radim tamo.
Sa kampanjama se nitko ne zajebava, u nekima je pitanje glava ljudi.
Mrzim ovakve stvari jer ljudi samo loše pamte i loše pričaju i na taj način uzimaju svima nama kruh iz usta. Nitko ne spominje tisuće i tisuće vozila na kojima su otklonjene mane, kampanje na vozilima odrađujemo svakodnevno, Honda kostantno kontrolira i radi na poboljšanju svojih proizvoda, kao i kontrolu starih. Evo sada je došla obavijest za zračne jastuke za Jazzove i Civice iz 2001 godine to pokazuje da ih boli briga? Je RUTING zaboravio na ta vozila na te stranke, makar su ti brojevi šasije promijenili pet vlasnika i možda niti ne voze više. NE, trude se da pozovu stranke i odrade sve što je potrebno da i ta stara vozila još dan danas se kotrljaju cestama i da za volanom sjede bezbrižni vlasnici.
A problemi sa kardanima su notorna stvar na motorima, novost su za sada samo kod HONDE, stari sistemi nisu imali problema, novi koji sliče sistemima koje koristi BMW imaju problem.
Da BMW ima problema sa kardanima nije tajna, isto tako oni se bore sa time, imaju opozive i izmjene. Čak su probali preseliti na GS-ovima sa jedne strane na drugu kardan.(Priče idu okolo da su to napravili radi toga da se vozač ne spali na auspuh) Prije 2013 su imali na desnoj strani, pa su prebacili na lijevu da bi opet novi model 2016. imao kadran na desnoj.(problem sa ispušnim loncem je odjednom nestao) Naravno da su našli i novog dobavljača.
Isto tako izgleda da jedna od tvornica koja radi kardane za BMW je odradila i ove za Hondu, moguće da su svi iz iste problematične serije.
Tako da svim dušebrižnicima, Honda je svoje napravila, isto tako Ruting, a isto tako će svi serviseri u mreži da bi vlasnici Crosstourera se i dalje vozili bezbrižno po lijepoj našoj i šire...svima nam je to bitno, od prvog na dalje....
Sekolu treba isto pripisat dio zasluge što se situacija razvila tako, da on nije odradio svoj dio posla vjerovatno bi manjkalo informacija potrebnih za prosljeđivanje Hondi da se odluči na takvu kampanju.