HONDA CROSSTURER

Poštovani kolege Hondoljupci!!!!

OVO JE UPOZORENJE ZA VAS KOJI VOZITE I ONE KOJI NAMJERAVAJU VOZITI VFR 1200 X CROSSTOURER!!!!!!!!!!

Daklem kod Sekola na servisu već se neko vrijeme nalazi 1 od 2 Crosstourera za koja znam da prometuju Zagrebom, iako nisam imao čast upoznati njihove vlasnike i pojma nemam jesu li oni na forumu ili ne (pretpostavljam da jesu valjda bi se već javili u temu, ili ja nisam primjetio da su se javili).

Tom koji se nalazi na servisu pukao je KARDAN :shock:!!! Ima prijeđenih oko 50000km i lik ga je uzeo iz dućana (dakle prvi vlasnik).

ONO ŠTO JE VAŽNO JE DA JE HONDA PRIZNALA GREŠKU I DA DIO KOJI PUCA MOŽETE ZAMJENITI NA GARANCIJU BEZ OBZIRA NA STAROST MOTORA I PRIJEĐENE KILOMETRE ISTOG. PROVJERITE KAKO STOJE STVARI U NAJBLIŽIM OVLAŠTENIM SERVISIMA!!!!!!
NEDAJTE DA VAS RUTING MULJA!!!! I OVOM PRIMJERKU NIJE HTIO DŽABE ZAMJENITI DIO JER JE STAR PREKO 2 GODINE, ALI KAKO SAM I NAPISAO HONDA JE TO IPAK BLAGOSLOVILA I PRIJE TJEDAN, DVA IZDALA JE SLUŽBENO PRIOPĆENJE!!!!

OVO NIJE ZAJEBANCIJA NEGO STVARNA PRIČA!!!! ZATO VAM I KAŽEM JAVITE SE OVLAŠTENIM SERVISIMA (TOPLO PREPORUČAM "MOTO SEKOL" U ZAGREBU! Jer sam baš tamo doznao cijelu priču.

Ako se kupuje novi možda je problematičan dio več promjenjen, ako pak imate na piku polovni OBAVEZNO pitati vlasnika je li već sporni komad promjenjen!!!

Nadam se da će informacija nekom dobro doći i da će se tako spriječiti neugodnosti (nedaj Bože povrede ili gore) koje bi se mogle desiti na nekom putovanju tjekom vožnje ili bilo gdje drugdje.

Toliko. Ljep pozdrav i sve najbolje u novoj jari!!!!
 
U postu #67, Stealth51000 (radi u Rutingu) se ponudio da se , preko mene, ali nema potrebe kad se može poslati izravno njemu na PP, broj šasije kako bi provjerio da li je pod opozivom ili ne...

...ne vjerujem da je nikome do sada mijenjano, čak niti na novim modelima, jer je kampanja navodno krenula upravo iz Hr, odnosno na osnovu puknutog kardana CT-a koji se nalazi, pretpostavljam kod Sekola, a zamjene  će krenuti, ako sam dobro upućen, tamo negdje u ožujku 2016.

U svakom slučaju, Pinta  (y) (y) (y)
 
Ja znam samo za taj Crosstourer kod Sekola jer osim kaj mi on servisira motor, ponekad navratim do njega kad sam u blizini jer smo i frendovi. Tako zamjetih da motor stoji tu već neko vrijeme pa sam pitao u čemu je problem. U razgovoru mi je rekao da se desilo još na par motora po vani.

Nema na čemu! Ako se može pomoći zašto ne!?
 
Na forumu crosstourer.com pričaju o tome ali navodno se radi o modelima godište 2014 i 2015, pa tome nisam previše obračao pažnju :misli: 

Kopirano sa foruma:
http://www.honda.co.jp/recall/151203_3709.html
EBL-SC70    VFR1200X
VIN:  SC70-1000005 ~ SC70-1000115
Build:  February 20, 2014 - September 2, 2015
Numbers:  111

Samo sad neznam dal so tu svi ili modeli samo za Japansko tržište ?

Ni "moj" prodavač Honde me nije ništa obavestio ali mislim da bi me zvao ako bi bilo nešto, pitat ču ga nakon nove godine pa čemo vidjet  :?


Ni jedan proizvođač više nije imun na "greške"
 
Di ide ovaj svit... Brišite ovo dok oni sa svetim krivicama nisu vidili. ..Ko će se obranit...
 
cosmic said:
Di ide ovaj svit... Brišite ovo dok oni sa svetim krivicama nisu vidili. ..Ko će se obranit...
Kasniš  :mrgreen: Sve je evidentirano. Naši kardani izdrže i preko 50000 km, ponekad.
 
Pinta 001 JA said:
Poštovani kolege Hondoljupci!!!!

OVO JE UPOZORENJE ZA VAS KOJI VOZITE I ONE KOJI NAMJERAVAJU VOZITI VFR 1200 X CROSSTOURER!!!!!!!!!!

Daklem kod Sekola na servisu već se neko vrijeme nalazi 1 od 2 Crosstourera za koja znam da prometuju Zagrebom, iako nisam imao čast upoznati njihove vlasnike i pojma nemam jesu li oni na forumu ili ne (pretpostavljam da jesu valjda bi se već javili u temu, ili ja nisam primjetio da su se javili).

Tom koji se nalazi na servisu pukao je KARDAN :shock:!!! Ima prijeđenih oko 50000km i lik ga je uzeo iz dućana (dakle prvi vlasnik).

ONO ŠTO JE VAŽNO JE DA JE HONDA PRIZNALA GREŠKU I DA DIO KOJI PUCA MOŽETE ZAMJENITI NA GARANCIJU BEZ OBZIRA NA STAROST MOTORA I PRIJEĐENE KILOMETRE ISTOG. PROVJERITE KAKO STOJE STVARI U NAJBLIŽIM OVLAŠTENIM SERVISIMA!!!!!!
NEDAJTE DA VAS RUTING MULJA!!!! I OVOM PRIMJERKU NIJE HTIO DŽABE ZAMJENITI DIO JER JE STAR PREKO 2 GODINE, ALI KAKO SAM I NAPISAO HONDA JE TO IPAK BLAGOSLOVILA I PRIJE TJEDAN, DVA IZDALA JE SLUŽBENO PRIOPĆENJE!!!!

OVO NIJE ZAJEBANCIJA NEGO STVARNA PRIČA!!!! ZATO VAM I KAŽEM JAVITE SE OVLAŠTENIM SERVISIMA (TOPLO PREPORUČAM "MOTO SEKOL" U ZAGREBU! Jer sam baš tamo doznao cijelu priču.

Ako se kupuje novi možda je problematičan dio več promjenjen, ako pak imate na piku polovni OBAVEZNO pitati vlasnika je li već sporni komad promjenjen!!!

Nadam se da će informacija nekom dobro doći i da će se tako spriječiti neugodnosti (nedaj Bože povrede ili gore) koje bi se mogle desiti na nekom putovanju tjekom vožnje ili bilo gdje drugdje.

Toliko. Ljep pozdrav i sve najbolje u novoj jari!!!!


Mislim da se tu radi više o tvojoj dezinformaciji ili nečijem pukom punjenjem mozga glupostima.


Kampanja je igrom slučaja vidi sreće krenula iz Hrvatske, pa eto sada da razjasnim svu ovo što si napisao, pa da i ti budeš upućen kao i šira javnost.

S obzirom da je to PRVI slučaj PUCANJA kardana, HONDA(TVORNICA) je tražila od RUTINGA (UVOZNIK) da pošalje kardan hitno na analizu radi PUCANJA. Bilo je izmjena u garanciji na drugim motociklima u Europi uslijed vibracija i slično ali je prvi slučaj PUCANJA i to u lijepoj našoj. Jedan od tih motora je van jamstva.
Jedan motor se nalazi u servisu u PSC Ruting Zagreb u Kovinskoj.

Nakon analize i procedure potrebno za istu, a radi se od par tjedana, HONDA šalje RUTINGU kao i svim ostalim uvoznicima u EUROPI najavu KAMPANJE, znači izmjenu dijela bez obzira na jamstvo, kilometre i kakav god kriteriji da se KARDANI MIJENJAJU! Bili motori stari dvije ,tri godine il novi u salonima.

Ruting šalje MENI, djelatniku RUTING ZAGREB d.o.o. tu notu, kao i SEKOLU i kojem god dileru ili serviseu, znači da ne brkamo RUTING je uvoznik, RUTING ZAGREB je dealer i serviser kao SEKOL serviser i tko god drugi...

U noti stoji popis šasija svih motocikla u HR za RUTING ZAGREB, Sekol dobiva svoje, Šago svoje itd. itd.
RUTING u svojoj bazi ima popis šasija svih ugroženih motocikala u SVIJETU.

U noti stoji da se kontaktiraju stranke, ja sam to napravio ISTI DAN, gdin. TUHTANA (thule tu na forumu) koji makar meni nije stranka, održava u drugom servisu ali nebitno, zovem Gdin. Tuhtana da ga uputim u problematiku i eventualno rješenje. Dogovorimo se sve potrebno.
Isti me kontaktira da ima poznanika koji ima motor iz uvoza iz Italije te mi proslijedi broj šasije, provjerim sa RUTINGOM te obavijestim opet istog da i taj motor ulazi u kampanju koju može odraditi kod nas, isto tako informiram RUTING o tome koji mi daje zeleno svijetlo za taj motor. Kao i što sam tu na forumu poslao novom vlasniku Crosstourera kojega uvozi i Češke i napisao javno u ovoj temi. SVI motori bili uvezeni od strane RUTINGA ili takozvani sivi uvoz ulaze u tu kampanju, i da je uvezeni iz TRINIDAD i TOBAGA.


Honda ima sada trenutno plan da se motori rastave, zglob se provjeri, sastavi motor nazad ili po potrebi ako ima problem izmjeni kardan(identičan onome na motoru) a po datumima o dostupnosti dijela u trećem-četvrtom mjesecu bi došla serija poboljšanih kardana sa novim kataloškim brojem koja bi se izmijenila na svima bez obzira. Znači ako postoji problem HONDA je pristala da dva puta promjeni KARDAN u vlastitom trošku. DVA PUTA ako treba, i RUTING nas obavijestio o tome. (Ruting MULJA?) Mijenjaju se kardani u trećem mj na motorima na kojima treba i na onima na kojima ne treba, mislim da to dovoljno govori o njihovoj brizi o kupcima.

Obavjesti za stanke su sastavljen i šalju se kada novi kataloški bude dostupan. Nota poslana svima da obavijeste stranke telefonski ili prilikom dolaska na servise pred sezonu te odrade eventualnu kontrolu kakva je opisana i dokumentirana u toj noti.

Sere mi se od komentiranja da netko nešto mulja, misliš da RUTING bi imao neke koristi da ne odradi kampanje? Da to ide RUTINGU u trošak?
Mi kao servisi živimo od tih kampanji, to nam sve ulazi u promet, ja bi volio da se mijenja čim skuplja stvar, da čim prije odradim mjesečni plan i da mogu ostale dane mirno spavati da me itko išta ne pita.

Isto tako motor kad je u JAMSTVU sve se odrađuje, van jamstva je druga stvar i to nije odluka RUTINGA nego HONDE, jel djelatnik RUTINGA mora dobit odobrenje za nešto odradit VAN JAMSTVA, ništa ne rade na svoju ruku.
Znači ne mogu sijalicu promijenit bez pred odobrenja van jamstva, a u jamstvu mogu blok motora ako treba da nitko niti ne trepne.
ISTO tako u ovoj priči zbog "muljanja" dijelatnika Rutinga  je krenula ova kampanja, da oni nisu pisali Hondi i poslali karadan danas tko zna što bi bilo.

Tako da prije nego se blati nekoga potrebno je imati sve činjenice. Jel Ruting i Ruting Zagreb nisu toliko loši barem po onome što ja vidim u ove zadnje dvije godine što radim tamo.
Sa kampanjama se nitko ne zajebava, u nekima je pitanje glava ljudi.
Mrzim ovakve stvari jer ljudi samo loše pamte i loše pričaju i na taj način uzimaju svima nama kruh iz usta. Nitko ne spominje tisuće i tisuće vozila na kojima su otklonjene mane, kampanje na vozilima odrađujemo svakodnevno, Honda kostantno kontrolira i radi na poboljšanju svojih proizvoda, kao i kontrolu starih. Evo sada je došla obavijest za zračne jastuke za Jazzove i Civice  iz 2001 godine to pokazuje da ih boli briga? Je RUTING zaboravio na ta vozila na te stranke, makar su ti brojevi šasije promijenili pet vlasnika i možda niti ne voze više. NE, trude se da pozovu stranke i odrade sve što je potrebno da i ta stara vozila još dan danas se kotrljaju cestama i da za volanom sjede bezbrižni vlasnici.

A problemi sa kardanima su notorna stvar na motorima, novost su za sada samo kod HONDE, stari sistemi nisu imali problema, novi koji sliče sistemima koje koristi BMW imaju problem.
Da BMW ima problema sa kardanima nije tajna, isto tako oni se bore sa time, imaju opozive i izmjene. Čak su probali preseliti na GS-ovima sa jedne strane na drugu kardan.(Priče idu okolo da su to napravili radi toga da se vozač ne spali na auspuh) Prije 2013 su imali na desnoj strani, pa su prebacili na lijevu da bi opet novi model 2016. imao kadran na desnoj.(problem sa ispušnim loncem je odjednom nestao) Naravno da su našli i novog dobavljača.
Isto tako izgleda da jedna od tvornica koja radi kardane za BMW je odradila i ove za Hondu, moguće da su svi iz iste problematične serije.


Tako da svim dušebrižnicima, Honda je svoje napravila, isto tako Ruting, a isto tako će svi serviseri u mreži da bi vlasnici Crosstourera se i dalje vozili bezbrižno po lijepoj našoj i šire...svima nam je to bitno, od prvog na dalje....


Sekolu treba isto pripisat dio zasluge što se situacija razvila tako, da on nije odradio svoj dio posla vjerovatno bi manjkalo informacija potrebnih za prosljeđivanje Hondi da se odluči na takvu kampanju.
 
Honda je što se tiče garancija prerevna.
Meni su na Accordu nakon 6,5 godina priznali i promijenili granu auspuha.
Jedan moj je dobio novi motor u rekordnom roku.


Poslano sa mog HT6 koristeći Tapatalk

 
Stealth51000 said:
Mislim da se tu radi više o tvojoj dezinformaciji ili nečijem pukom punjenjem mozga glupostima.


Kampanja je igrom slučaja vidi sreće krenula iz Hrvatske, pa eto sada da razjasnim svu ovo što si napisao, pa da i ti budeš upućen kao i šira javnost.

S obzirom da je to PRVI slučaj PUCANJA kardana, HONDA(TVORNICA) je tražila od RUTINGA (UVOZNIK) da pošalje kardan hitno na analizu radi PUCANJA. Bilo je izmjena u garanciji na drugim motociklima u Europi uslijed vibracija i slično ali je prvi slučaj PUCANJA i to u lijepoj našoj. Jedan od tih motora je van jamstva.
Jedan motor se nalazi u servisu u PSC Ruting Zagreb u Kovinskoj.

Nakon analize i procedure potrebno za istu, a radi se od par tjedana, HONDA šalje RUTINGU kao i svim ostalim uvoznicima u EUROPI najavu KAMPANJE, znači izmjenu dijela bez obzira na jamstvo, kilometre i kakav god kriteriji da se KARDANI MIJENJAJU! Bili motori stari dvije ,tri godine il novi u salonima.

Ruting šalje MENI, djelatniku RUTING ZAGREB d.o.o. tu notu, kao i SEKOLU i kojem god dileru ili serviseu, znači da ne brkamo RUTING je uvoznik, RUTING ZAGREB je dealer i serviser kao SEKOL serviser i tko god drugi...

U noti stoji popis šasija svih motocikla u HR za RUTING ZAGREB, Sekol dobiva svoje, Šago svoje itd. itd.
RUTING u svojoj bazi ima popis šasija svih ugroženih motocikala u SVIJETU.

U noti stoji da se kontaktiraju stranke, ja sam to napravio ISTI DAN, gdin. TUHTANA (thule tu na forumu) koji makar meni nije stranka, održava u drugom servisu ali nebitno, zovem Gdin. Tuhtana da ga uputim u problematiku i eventualno rješenje. Dogovorimo se sve potrebno.
Isti me kontaktira da ima poznanika koji ima motor iz uvoza iz Italije te mi proslijedi broj šasije, provjerim sa RUTINGOM te obavijestim opet istog da i taj motor ulazi u kampanju koju može odraditi kod nas, isto tako informiram RUTING o tome koji mi daje zeleno svijetlo za taj motor. Kao i što sam tu na forumu poslao novom vlasniku Crosstourera kojega uvozi i Češke i napisao javno u ovoj temi. SVI motori bili uvezeni od strane RUTINGA ili takozvani sivi uvoz ulaze u tu kampanju, i da je uvezeni iz TRINIDAD i TOBAGA.


Honda ima sada trenutno plan da se motori rastave, zglob se provjeri, sastavi motor nazad ili po potrebi ako ima problem izmjeni kardan(identičan onome na motoru) a po datumima o dostupnosti dijela u trećem-četvrtom mjesecu bi došla serija poboljšanih kardana sa novim kataloškim brojem koja bi se izmijenila na svima bez obzira. Znači ako postoji problem HONDA je pristala da dva puta promjeni KARDAN u vlastitom trošku. DVA PUTA ako treba, i RUTING nas obavijestio o tome. (Ruting MULJA?) Mijenjaju se kardani u trećem mj na motorima na kojima treba i na onima na kojima ne treba, mislim da to dovoljno govori o njihovoj brizi o kupcima.

Obavjesti za stanke su sastavljen i šalju se kada novi kataloški bude dostupan. Nota poslana svima da obavijeste stranke telefonski ili prilikom dolaska na servise pred sezonu te odrade eventualnu kontrolu kakva je opisana i dokumentirana u toj noti.

Sere mi se od komentiranja da netko nešto mulja, misliš da RUTING bi imao neke koristi da ne odradi kampanje? Da to ide RUTINGU u trošak?
Mi kao servisi živimo od tih kampanji, to nam sve ulazi u promet, ja bi volio da se mijenja čim skuplja stvar, da čim prije odradim mjesečni plan i da mogu ostale dane mirno spavati da me itko išta ne pita.

Isto tako motor kad je u JAMSTVU sve se odrađuje, van jamstva je druga stvar i to nije odluka RUTINGA nego HONDE, jel djelatnik RUTINGA mora dobit odobrenje za nešto odradit VAN JAMSTVA, ništa ne rade na svoju ruku.
Znači ne mogu sijalicu promijenit bez pred odobrenja van jamstva, a u jamstvu mogu blok motora ako treba da nitko niti ne trepne.
ISTO tako u ovoj priči zbog "muljanja" dijelatnika Rutinga  je krenula ova kampanja, da oni nisu pisali Hondi i poslali karadan danas tko zna što bi bilo.

Tako da prije nego se blati nekoga potrebno je imati sve činjenice. Jel Ruting i Ruting Zagreb nisu toliko loši barem po onome što ja vidim u ove zadnje dvije godine što radim tamo.
Sa kampanjama se nitko ne zajebava, u nekima je pitanje glava ljudi.
Mrzim ovakve stvari jer ljudi samo loše pamte i loše pričaju i na taj način uzimaju svima nama kruh iz usta. Nitko ne spominje tisuće i tisuće vozila na kojima su otklonjene mane, kampanje na vozilima odrađujemo svakodnevno, Honda kostantno kontrolira i radi na poboljšanju svojih proizvoda, kao i kontrolu starih. Evo sada je došla obavijest za zračne jastuke za Jazzove i Civice  iz 2001 godine to pokazuje da ih boli briga? Je RUTING zaboravio na ta vozila na te stranke, makar su ti brojevi šasije promijenili pet vlasnika i možda niti ne voze više. NE, trude se da pozovu stranke i odrade sve što je potrebno da i ta stara vozila još dan danas se kotrljaju cestama i da za volanom sjede bezbrižni vlasnici.

A problemi sa kardanima su notorna stvar na motorima, novost su za sada samo kod HONDE, stari sistemi nisu imali problema, novi koji sliče sistemima koje koristi BMW imaju problem.
Da BMW ima problema sa kardanima nije tajna, isto tako oni se bore sa time, imaju opozive i izmjene. Čak su probali preseliti na GS-ovima sa jedne strane na drugu kardan.(Priče idu okolo da su to napravili radi toga da se vozač ne spali na auspuh) Prije 2013 su imali na desnoj strani, pa su prebacili na lijevu da bi opet novi model 2016. imao kadran na desnoj.(problem sa ispušnim loncem je odjednom nestao) Naravno da su našli i novog dobavljača.
Isto tako izgleda da jedna od tvornica koja radi kardane za BMW je odradila i ove za Hondu, moguće da su svi iz iste problematične serije.


Tako da svim dušebrižnicima, Honda je svoje napravila, isto tako Ruting, a isto tako će svi serviseri u mreži da bi vlasnici Crosstourera se i dalje vozili bezbrižno po lijepoj našoj i šire...svima nam je to bitno, od prvog na dalje....


Sekolu treba isto pripisat dio zasluge što se situacija razvila tako, da on nije odradio svoj dio posla vjerovatno bi manjkalo informacija potrebnih za prosljeđivanje Hondi da se odluči na takvu kampanju.
Samo je jedan Joke :mrgreen:
 
Potvrđujem za opoziv na Jazzu. Dobio od Rutinga poziv za auto iz 2005. koji ne vozim već 2,5 godine...iznenadilo me
 
Stealth51000 said:
Mislim da se tu radi više o tvojoj dezinformaciji ili nečijem pukom punjenjem mozga glupostima.


Kampanja je igrom slučaja vidi sreće krenula iz Hrvatske, pa eto sada da razjasnim svu ovo što si napisao, pa da i ti budeš upućen kao i šira javnost.

S obzirom da je to PRVI slučaj PUCANJA kardana, HONDA(TVORNICA) je tražila od RUTINGA (UVOZNIK) da pošalje kardan hitno na analizu radi PUCANJA. Bilo je izmjena u garanciji na drugim motociklima u Europi uslijed vibracija i slično ali je prvi slučaj PUCANJA i to u lijepoj našoj. Jedan od tih motora je van jamstva.
Jedan motor se nalazi u servisu u PSC Ruting Zagreb u Kovinskoj.

Nakon analize i procedure potrebno za istu, a radi se od par tjedana, HONDA šalje RUTINGU kao i svim ostalim uvoznicima u EUROPI najavu KAMPANJE, znači izmjenu dijela bez obzira na jamstvo, kilometre i kakav god kriteriji da se KARDANI MIJENJAJU! Bili motori stari dvije ,tri godine il novi u salonima.

Ruting šalje MENI, djelatniku RUTING ZAGREB d.o.o. tu notu, kao i SEKOLU i kojem god dileru ili serviseu, znači da ne brkamo RUTING je uvoznik, RUTING ZAGREB je dealer i serviser kao SEKOL serviser i tko god drugi...

U noti stoji popis šasija svih motocikla u HR za RUTING ZAGREB, Sekol dobiva svoje, Šago svoje itd. itd.
RUTING u svojoj bazi ima popis šasija svih ugroženih motocikala u SVIJETU.

U noti stoji da se kontaktiraju stranke, ja sam to napravio ISTI DAN, gdin. TUHTANA (thule tu na forumu) koji makar meni nije stranka, održava u drugom servisu ali nebitno, zovem Gdin. Tuhtana da ga uputim u problematiku i eventualno rješenje. Dogovorimo se sve potrebno.
Isti me kontaktira da ima poznanika koji ima motor iz uvoza iz Italije te mi proslijedi broj šasije, provjerim sa RUTINGOM te obavijestim opet istog da i taj motor ulazi u kampanju koju može odraditi kod nas, isto tako informiram RUTING o tome koji mi daje zeleno svijetlo za taj motor. Kao i što sam tu na forumu poslao novom vlasniku Crosstourera kojega uvozi i Češke i napisao javno u ovoj temi. SVI motori bili uvezeni od strane RUTINGA ili takozvani sivi uvoz ulaze u tu kampanju, i da je uvezeni iz TRINIDAD i TOBAGA.


Honda ima sada trenutno plan da se motori rastave, zglob se provjeri, sastavi motor nazad ili po potrebi ako ima problem izmjeni kardan(identičan onome na motoru) a po datumima o dostupnosti dijela u trećem-četvrtom mjesecu bi došla serija poboljšanih kardana sa novim kataloškim brojem koja bi se izmijenila na svima bez obzira. Znači ako postoji problem HONDA je pristala da dva puta promjeni KARDAN u vlastitom trošku. DVA PUTA ako treba, i RUTING nas obavijestio o tome. (Ruting MULJA?) Mijenjaju se kardani u trećem mj na motorima na kojima treba i na onima na kojima ne treba, mislim da to dovoljno govori o njihovoj brizi o kupcima.

Obavjesti za stanke su sastavljen i šalju se kada novi kataloški bude dostupan. Nota poslana svima da obavijeste stranke telefonski ili prilikom dolaska na servise pred sezonu te odrade eventualnu kontrolu kakva je opisana i dokumentirana u toj noti.

Sere mi se od komentiranja da netko nešto mulja, misliš da RUTING bi imao neke koristi da ne odradi kampanje? Da to ide RUTINGU u trošak?
Mi kao servisi živimo od tih kampanji, to nam sve ulazi u promet, ja bi volio da se mijenja čim skuplja stvar, da čim prije odradim mjesečni plan i da mogu ostale dane mirno spavati da me itko išta ne pita.

Isto tako motor kad je u JAMSTVU sve se odrađuje, van jamstva je druga stvar i to nije odluka RUTINGA nego HONDE, jel djelatnik RUTINGA mora dobit odobrenje za nešto odradit VAN JAMSTVA, ništa ne rade na svoju ruku.
Znači ne mogu sijalicu promijenit bez pred odobrenja van jamstva, a u jamstvu mogu blok motora ako treba da nitko niti ne trepne.
ISTO tako u ovoj priči zbog "muljanja" dijelatnika Rutinga  je krenula ova kampanja, da oni nisu pisali Hondi i poslali karadan danas tko zna što bi bilo.

Tako da prije nego se blati nekoga potrebno je imati sve činjenice. Jel Ruting i Ruting Zagreb nisu toliko loši barem po onome što ja vidim u ove zadnje dvije godine što radim tamo.
Sa kampanjama se nitko ne zajebava, u nekima je pitanje glava ljudi.
Mrzim ovakve stvari jer ljudi samo loše pamte i loše pričaju i na taj način uzimaju svima nama kruh iz usta. Nitko ne spominje tisuće i tisuće vozila na kojima su otklonjene mane, kampanje na vozilima odrađujemo svakodnevno, Honda kostantno kontrolira i radi na poboljšanju svojih proizvoda, kao i kontrolu starih. Evo sada je došla obavijest za zračne jastuke za Jazzove i Civice  iz 2001 godine to pokazuje da ih boli briga? Je RUTING zaboravio na ta vozila na te stranke, makar su ti brojevi šasije promijenili pet vlasnika i možda niti ne voze više. NE, trude se da pozovu stranke i odrade sve što je potrebno da i ta stara vozila još dan danas se kotrljaju cestama i da za volanom sjede bezbrižni vlasnici.

A problemi sa kardanima su notorna stvar na motorima, novost su za sada samo kod HONDE, stari sistemi nisu imali problema, novi koji sliče sistemima koje koristi BMW imaju problem.
Da BMW ima problema sa kardanima nije tajna, isto tako oni se bore sa time, imaju opozive i izmjene. Čak su probali preseliti na GS-ovima sa jedne strane na drugu kardan.(Priče idu okolo da su to napravili radi toga da se vozač ne spali na auspuh) Prije 2013 su imali na desnoj strani, pa su prebacili na lijevu da bi opet novi model 2016. imao kadran na desnoj.(problem sa ispušnim loncem je odjednom nestao) Naravno da su našli i novog dobavljača.
Isto tako izgleda da jedna od tvornica koja radi kardane za BMW je odradila i ove za Hondu, moguće da su svi iz iste problematične serije.


Tako da svim dušebrižnicima, Honda je svoje napravila, isto tako Ruting, a isto tako će svi serviseri u mreži da bi vlasnici Crosstourera se i dalje vozili bezbrižno po lijepoj našoj i šire...svima nam je to bitno, od prvog na dalje....


Sekolu treba isto pripisat dio zasluge što se situacija razvila tako, da on nije odradio svoj dio posla vjerovatno bi manjkalo informacija potrebnih za prosljeđivanje Hondi da se odluči na takvu kampanju.

većih muljatora, nesposobnjakovića, mlatimudana i skorojevića od ekipice iz tog tvog rutinga nema 

te svoje bajke koje si sad nadrobio komotno možeš prodavat mođda nekom tko ne živi u Hrvatskoj, ali ljudima koji ovdje žive i godinama voze Honde ne (y) štoviše tu spiku nebi popušili ni ljudi koji ne voze Honde jer ste si svojim neradom, neprofesionalnošću i pristupom poslu odavno stvorili takvu negativnu reputaciju što je ne samo sramota već i čista žalost za bilo koji brend, a kamoli najvećeg proizvođaća motocikala :palacdolje:

dok sam bio malo mlađi i blesaviji sam čak razmišljao napisati neko svoje iskustvo i poslati ga u evropsku centralu i Japan, ali sam odustao između ostalog i zato jer sam se nekako nadao da će te propasti i da će vaše mjesto glavnog zastupnika zauzeti netko sposobniji ali jbg na žalost do toga nije došlo ... nekako mislim da je možda već krajnje vrijeme da se skupe vlasnici i slože nekakav mail koji će se poslati u Japan i dati im do znanja kakvu rabotu vi ovdje izvodite jer iako živimo u svijetu gdje je novac i profit sve valjda bi danas jedino u zemlji kao što je Japan tako nešto moglo imati odjeka pa ako vam već ne oduzmu zastupništvo da bar malo dobijete po prstima jer što se Honde u Hrvatskoj tiče od te tvoje firme već godinama ima više štete nego koristi :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:

 
jon-stewart-popcorn.gif
 
Ako govorimo o novom nc 750xdct  i novom crostourer  1200 dct.....razlike u cijeni nisu bitne..samo duplo.... (y) :mrgreen:
 
Ja sam se izjasnio po pitanju kampanja...
Kao što rekoh, radim dvije godine u Ruting Zagreb (naziv firme) d.o.o. u RIJECI, ne mogu suditi niti komentirati loša iskustva ljudi od pred 3-5-7 godina.
Neke stvari su se promijenile, mi barem u Rijeci imamo volje i elana.

Možda bi bilo pametno da se vrati sve na zadanu temu, ovako možemo u beskrajnost...nažalost...
 
Stealth51000 said:
Ja sam se izjasnio po pitanju kampanja...
Kao što rekoh, radim dvije godine u Ruting Zagreb (naziv firme) d.o.o. u RIJECI, ne mogu suditi niti komentirati loša iskustva ljudi od pred 3-5-7 godina.
Neke stvari su se promijenile, mi barem u Rijeci imamo volje i elana.

Možda bi bilo pametno da se vrati sve na zadanu temu, ovako možemo u beskrajnost...nažalost...
(y)


corluka said:
Ako govorimo o novom nc 750xdct  i novom crostourer  1200 dct.....razlike u cijeni nisu bitne..samo duplo.... (y) :mrgreen:

Niko nije rekao ništa o novcu (tu razliku češ nakon neko vrijeme zaboravit  :wink: ), mi ti samo hočemo pomoč oko odabira  :LOL:
Vidi moči češ zavit sa asfalta na lijepi makadam onda kod @cosmic-a na inštrukcije i na malo teži off road, ako nisi za off road onda po nekoj lepoj routi ostaneš na asfaltu  :mrgreen:

Honda_Crosstourer_007.JPG

honda-crosstourer_4.jpg
 
Stealth51000

Kako se radi o dezinformaciji kad si i sam potvrdio da greška sa kardanima postoji? Isto tako niko mi nije punio mozak glupostima, nego iz prve ruke znam kolika je borba vođena s Rutingom da se kvar prizna pod grešku i popravi o trošak Honde. Isto tako znam koja je i kakva procedura potrebna da proizvodžač to odobri, ali nije mi sad bitno raspravljati o tome i ići u detalje jer tomu ovdje mjesto nije. Također tibor_zg ti je na svoj način (bez dlake na jeziku) opisao što puno ljudi (koji voze Honda motore) misli o Rutingu. Moram tu naglasiti da se tretman kod pristupa segmentima (kako u prodaji, tako i u servisiranju) automobila i motocikala u Rutingu jaaaako razlikuje, odnosno da su motocili marginalizirani. Ne želim ulaziti dublje i sve potanko opisivati jer bi mi onda post bio još duži od onih koje ponekad napišem, pa ću ti dati samo jedan primjer od ove godine koji sam osobno doživio i proživio. Daklem ako mi se neke stvari poslože kako treba kupiti ću novi Gold Wing. Ove je godine izašla posebna serija jer se slavi 40 godina Winga. Kad je djelatnik Top Mota krenuo ispitati što, kako i koliko? Gospon u rijeci (neću ga imenovati) zadužen za program motora prosrao je priču kao o čemu se to oni raspituju jer da toga nema i Wingu je DVADESETOGODIŠNJICA!!!!!!???????. HALO!!!! Čovjek je glavni za moto program!!!! O ostalome ne želim javno, ali ako te baš zanima pošalji PP pa se nađemo da ti malo objasnim stvari.
Osim toga Ruting sam sebi izbija pare iz džepa svojom (po meni) neshvatljivom politikom prodaje motora.

Dalje. Normalno je da Ruting mora obavjestiti sve koji su kod njih kupili motor i da ima popis svih brojeva šasija motocikala na kojima može doći do kvara jer se neki motori uvezu izvana, a neki se tu kod nas nađu na proputovanju pa im se može desiti sranje i kvar se tako može otkloniti kako je i red, a ne da se čovjek odere. Isto je tako normalno da Ruting to i čini jer drugačije ne bi bilo u redu i nad njega bi se nadvila Soichirova strašna sjena :sismis:

Što se pak tiće onoga moga "nedajte da vas Ruting mulja", priznajem da sam se tu nespretno izrazio, al jebi ga sad! Sorry ak te to osobno pogodilo :(
Dalo se to i drugačije formulirati, ali ionako pišem dugačke postove, pa eto nisam htio u detalje ko što neću ni sad.


Dalje. Post je napisan u dobroj namjeri da bi ljudi znali (ako motor nije kupljen novi kod Rutinga pa nisu u njihovoj evidenciji) za problem jer ko će obavjestiti nekoga tko je kupio polovni motor izvana da ima možebitni problem kad nema njegov broj ni mail, ni bilo što drugo (jer čisto sumnjam da je gospon iz Rijeke koji odobrava homologacije uveženim motorima sačuvao mailove svih koji su to tražili, iako je moram priznati u mom slučaju svoj posao odradio vrlo korektno), a ako si dobro čitao vidio si i da sam napisao da se oni koji voze model o kojem se u ovoj temi raspravlja jave u ovlaštene servise (naglasio sam Moto Sekol zato jer je provjereno dobar, a po mojem skromnom mišljenju i mišljenju mnogih ljudi koje poznajem, a koji voze Honda motore, najbolji u Hrvatskoj) i po nikome nisam pljuvao. Dakle, ako netko ovo kojim slučajem pročita, a pojma nije imao o problemu, pomogao sam čovjeku :mrgreen: Ne pljujem ni po Hondi (BTW vozim ih 16 godina, a i dalje ću) ni po bilo kojoj drugoj marki. Nažalost greške u proizvodnji mogu se pojaviti kod svih proizvodžača i danas su povlačenja radi rješavanja problema (od kojih su neki ozbiljni, dok su drugi nevjerovatno banalni) normalna stvar. Mene samo ljuti više kad se to desi Hondi ili BMWu jer su mi posebno dragi.


Dalje. Honda i BMW su meni osobno najdraže marke motocikala. Ni o tome neću više.

Vezano za BMW, osim s kardanima imaju problema i s getribama i još svačim nečim.

I za kraj, da sam neka faca u Rutingu, proglasio bih te djelatnikom godine i stavio tvoju sliku u sve prodajne salone i servise diljem Hrvatske jer se tako zdušno boriš za firmu u kojoj radiš, a to je rijetko i u inozemstvu, a kamo li u Hrvatskoj!!!! (y) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

P.S. Iskuliraj malo i ne pali se odmah na prvu, dobro će ti doći u životu :mrgreen:

N ti miša opet duuuugi post :misli:

Bok!

 
I da se vretim na temu.

Vozio sam GS 1200 i motor je stvarno fantastičan. Nažalost nisam vozio CT. No bez obzira na to, da biram u toj klasi bih uzeo CT (iako mi je Afrika u stvari ono pravo, no ona i nije u klasi sa GSom ak se mene pita) samo zato jer svaka šuša vozi GS. Čast iziuzetcima koji su pravi motoristi, a ne pomodni šminkeri koji GS voze jer im je to statusni simbol ili jer im je malo nešto tamo negdje dole i jer je sad u điru (dok sam vozil BMW i ostali moji kolega prije 16 godina čudili su nam se tu po cesti, a sad je odjedamput fora i svi su veliki tureri ak to voze) isto ko što se dešava sa Harley Davidsonom (ima se para kupi HD i misli si seljo da je kupio Rock & Roll).
 
Pitanje za Stealth 51000 i Ruting općenito :

Zašto svugdje u EU Honda servisi koriste Repsol a u Rutingu Motul ?