HONDA CROSSTURER

Ovlašteni servisi koriste Honda original ulje za motocikle, u Zagrebu nemaju u ponudi drugo osim original. Honda ima svoja ulja, od ulja za motore, aute, kompletno za sve potrebe. Mi u Rijeci imamo i Motul, prvenstveno radi potražnje, ljudi su pitali za ta ulja, dolaze ga kupovat i ljudi koji nemaju Honde. Ja mogu ponuditi i original i Motul. Srećko u Rimotu kad je bio ovlašten je imao Silkolene ako se ne varam i to je njegova odluka, bitno je da zadovoljava standarde propisane.
Honda nema ugovor obvezujući sa Repsolom.Osim na pojedinim tržištima di su ugovoreni na višoj istanci. Znači nama to nije nametnuto.  Za automobile po toj logici bi morao biti Castrol s obzirom da je glavni sponzor u Btc-u kao Repsol u moto-gp. No original ulja koliko smo mi upoznati proizvodi Mobil kako za automobile tako i motocikle, ma da to Honda skriva kao zmija noge...

Odluka o ponudi ulja u servisima okolo više ovisi o onome tko će šta dati, tako Hugal ima Castrol, drugi serviseri koriste Valvoline i tako dalje...U osnovi je bitno da se koriste ulja propisanih gradacija i specifikacija.
Dozvoljeno pored originala imati još jednog u ponudi. No u jamstvu je preporuka koristiti original.


Vjerujem da Motul neće previše nikome smetati, Repsol od kad sam ja dole nije poslao niti službenu ponudu koliko ja znam, možda sam u krivu.
U automobile stavljamo samo i isključivo original ulja, gradacije su specifične i svega dve ili tri kompanije ih proizvode, a u konačnici su skuplji od original ulja...
0W20 i 0W30 kao i 5W su od 95 do 115 kn po litri...


Ja npr. koristim u svom Cb1000R Motul 300V.

No u Zg u 100% prometa koriste samo isključivo original ulje od Honde za motocikle.
 
Ajde momci ostvite te debate za drugu temu neka ta ostane za CT



Svima želim Sretnu novu 2016 i puno lijepih km u iduči godini.

10808781_397485923734457_1759728382_n.jpg
 
Jan81 said:
Kupio sam ga od prijatelja iz Poljske. Ali smo to tako rijesili da ga je on prodao ducanu a ja od ducana. Tako ce me unos ispasti minimalno tj. nekih 7.700 kn. (znati cu tocno kad obavim registraciju). Motor je 5 mj. 2013. jos je 5 mj. pod garancijom. 25.000 km i ful oprema, svi koferi, aftermarket grijani sic, tank torba, crash bar itd.. Ispao me do sad sa prijevozom iz Poljske 9.500 eura. Racunam da ce me sa registracijom kostati cca 11.000 eura. Mislim da sam dobro prosao s obzirom cijenu novoga i opremu na njemu.

Jan čestitam.
Imam prijatelja koji već duže vrijeme gleda opciju uvoza polovnog Crossturera. Molio bih te ako bi mogao dati izvještaj koliko su te došla davanja za tvoj motor i što si sve morao platiti.
 
                                                                                SRETNA NOVA J...S STARU :bananapivo:
 
Odlična fotka.


Sretna Nova svim vozačima X-tourera i ostalih dvokotača!...


I nadam se da ćemo na proljeće uspjeti neko druženje i vožnju organizirati.  :021:  Naravno, sa novim kardanima.  :mrgreen: 

 
Biće blesavo pitanje ili konstatacija....dali to vrijedi i za sporturing vfr 1200f....mislim za kardan....ne bi trebalo bit drugačije. ..kad oba imaju kardan...prepostavljam isti
 
corluka said:
Biće blesavo pitanje ili konstatacija....dali to vrijedi i za sporturing vfr 1200f....mislim za kardan....ne bi trebalo bit drugačije. ..kad oba imaju kardan...prepostavljam isti

Naravno....u USA je opoziv za sve VFR-ke 2010 do 2013 . Crosstourer u USA starta s prodajom od ove godine.


===========
– 2010, 2012, 2013 VFR 1200 Recall / Stop Sale Announcement –

December 5, 2015

Honda is launching a safety recall of model year 2010 through 2013 VFR1200F / VFR1200FD DCT motorcycles to replace a potentially defective drive shaft.

Effective immediately, all new or used 2010 – 2013 Honda VFR1200 models.


Affected Units:

2010 VFR1200F / VFR1200FD DCT All Units
2012 VFR1200F / VFR1200FD DCT All Units
2013 VFR1200F / VFR1200FD DCT All Units
======================================
 
corluka said:
Hvala na odgovoru.... :palacdolje:

:misli:
Nije najbolje ali svima se to događa u posljednje vrijeme.
Koliko znam trebaju promenit ležaje kod "kardangelenka" (neznam kako da kažem). Akcija če proč pa če bit sve O.K. Valjda zbog tih stvari nečeš odmislit seriju VFR1200 ?? Znaš koliko je ovakvih stvari kod drugih, ja se o tome ne brinem.

http://www.consumerreports.org/cro/news/2015/04/who-makes-the-most-reliable-motorcycle/index.htm
O.K. link je za USA i Canadu ali ipak

Za sada kardan radi B.P. Kad i ako me pozovu otiču da mi stvari srede i onda opet dalje  (y)
evo još jedna zimskome času primerna :)
 
Tmax said:
:misli:
Nije najbolje ali svima se to događa u posljednje vrijeme.
Koliko znam trebaju promenit ležaje kod "kardangelenka" (neznam kako da kažem). Akcija če proč pa če bit sve O.K. Valjda zbog tih stvari nečeš odmislit seriju VFR1200 ?? Znaš koliko je ovakvih stvari kod drugih, ja se o tome ne brinem.

http://www.consumerreports.org/cro/news/2015/04/who-makes-the-most-reliable-motorcycle/index.htm
O.K. link je za USA i Canadu ali ipak

Za sada kardan radi B.P. Kad i ako me pozovu otiču da mi stvari srede i onda opet dalje  (y)
evo još jedna zimskome času primerna :)

Zašto...kada i ako...  :misli:
...ako nemaš druge mogućnosti, pošalji broj šasije Stealthu i on ti može provjeriti da li je i tvoj kardan pod opozivom i ako je, znati ćeš dalje kako postupiti, a i on može i hoće pomoći...
 
corluka said:
Ma to nije problem nit presudno...i čovjek se pokvari (razboli) (y)

Problem ipak nije mali, jer može itekako bit presudno ako ti zadnja rota blokira pri nekoj većoj brzini.
Što se tiče selekcije opoziva po broju okvira, mislim da su obuhvaćeni svi modeli F i X proizvedeni od početka proizvodnje pa do kraja ove godine. To bi bilo nekako i logično,  obzirom da su svi jednaki po kvaliteti ugrađenih dijelova i konstrukciji.

http://blog.motorcycle.com/2015/12/30/manufacturers/honda/2010-2013-honda-vfr1200f-recalled-for-driveshaft-issue/
 
Nisu ovo prvi opozivi vfr 1200 doduše f verzije proizvedeni 2010 g. VOSA je objavila brojeve šasija koji su bili obuhvaćeni opozivom. Bio ih je popriličan broj koji su prodani i u Europi. Naime dogodilo se nekoliko havarija agregata usljed gubitka tlaka ulja zbog začepljenih uljnih vodova uslijed zaostalih aluminijskih strugotina.
http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2010/june/jun0410-honda-recalls-vfr1200f/
 
thule_5689 said:
Zašto...kada i ako...  :misli:
...ako nemaš druge mogućnosti, pošalji broj šasije Stealthu i on ti može provjeriti da li je i tvoj kardan pod opozivom i ako je, znati ćeš dalje kako postupiti, a i on može i hoće pomoći...

Sve je O.K. I kod nas sad proveravaju, ko sve je vlastnik tih motora onda če doč "zvanično" obaveštenje i tako dalje.
Htio sam samo reč da se ne brinem oko toga, bio sam na sevisu, za sada nije ništa šta bi bar malo nakazivalo na koje oštečenje tako da ....

A za sve ostale kao što sam več napisao, svi proizvođači imaju probleme (to smatram lošim) zato ta poziv Honde ne smatram za neku "paniku".
By the way Yamaha je upravo pozvala sve "nove" R1 na promjenu menjača jer se može "razletit" ...
 
Po meni je gore kad se prave mutavi i uvjeravaju ta da je sve ok, nego kad ti kazu da dođes na provjeru i zamjenu nekog djela, pa makar dolazio 5 puta godišnje.
 
tibertov said:
Po meni je gore kad se prave mutavi i uvjeravaju ta da je sve ok, nego kad ti kazu da dođes na provjeru i zamjenu nekog djela, pa makar dolazio 5 puta godišnje.

(y)
 
Tmax kako ti uspjeva sačuvati motor tako čistim a voziš se u takvim uvjetima? Kad ja odem na zimski đir vratim se sav prljav, a ti uspiješ zaprljati samo gume  :misli: Jel to bio đir samo po kvartu ili negdje dalje? Ako ima neka caka podjeli ju sa nama jer ja sam jedan od rijetkih ovdje na forumu koji ne peru i ne lickaju motor (nije da mi je to na čast, više mi je minus al jbg takav sam malo ljen po tom pitanju) svako malo. Zato me zanima kako ti uspjeva da ti je motor tako čist na zimskom điru po snijegu  :misli:

A možda samo imaš sreće i nema nikakove tajne  :misli: