HONDA CROSSTURER

Anakee 3 nije baš popularna kod vozača STenere, pa je nisam ni tija  isporbavat.
Anakee 2 s druge strane nema manu,osim što je teško više nabaviti jer se ima bit ne proizvodi više. Ajmo reći da bi jedino mogla biti malo tiša, ali meni to ne smeta. Na kiši je zakon, idealno se troši (individualno), po makadamu se može i bez guma, a trajnost ide od nekih 8-10 meni pa do 12tak većini. Naravno da ima i onih koji sa TKC 80 napravu 10, pa tako i sa Anakee 2 učinu 20 tkm.
Sa A2 vozim offroad baš ako moram,a ne moram nikad. One su na motoru samo za put sa ženom. Svo ostalo vrijeme je motor na kramponima.
 
cosmic said:
Evo san sad pogleda... ima samo u 150/70-18 a to mi je široko za felge od 2.50
Ima zato Conti Trail Attack u 140/80-18.
Ok,over and out... spamam temu bez veze.

Stavi Pirell Rally i to je to.  (y)
 
https://youtu.be/klzPFBNU1rc
Izgleda da ide ako si usuđuješ i imaš kondiciju, mada nesmeš biti sam  :wink:


I kao zanimljivost blaga "usporedba"  sa novom AT, čisto vizualno i sa programom je okrenuta VFR1200X pa možda nije nabolje ali ... Uradio jo je koristnik ADV foruma. Na slici AT nije "mala" u usporedbi sa VFR1200X.
 
Tmax said:
https://youtu.be/klzPFBNU1rc
Izgleda da ide ako si usuđuješ i imaš kondiciju, mada nesmeš biti sam  :wink:

Ide, ide.  (y)
Ovo je promo video, a i čini mi se da je to neki profi vozač, ali lijepo vozi  :mrgreen:
https://youtu.be/AYR9jZEEfiY?t=13s


I kao zanimljivost blaga "usporedba"  sa novom AT, čisto vizualno i sa programom je okrenuta VFR1200X pa možda nije nabolje ali ... Uradio jo je koristnik ADV foruma. Na slici AT nije "mala" u usporedbi sa VFR1200X.

Da, još kad su izašli podatci o AT, prema dimenzijama mi se činilo da je tu negdje sa Crosstourerom. Što mi se sviđa, s obzirom da nisam mali momak.  :mrgreen:  A i u usporedbi sa Super Tenerkom je tu negdje, sudeći prema onom testu kojeg si stavio na temu o AT.

Ono što sam ustvari htio reći je to da ću morati na testnu vožnju da vidim kako ide. Sve mi se čini da bi mogla biti dobar izbor za par godina kada ću mijenjati Crosstourera, pogotovo ako me zvekne ideja da se vozim po terenima kao sa gornjih videa.  :mrgreen:
 
DuroDu said:
Jan čestitam.
Imam prijatelja koji već duže vrijeme gleda opciju uvoza polovnog Crossturera. Molio bih te ako bi mogao dati izvještaj koliko su te došla davanja za tvoj motor i što si sve morao platiti.

Hvala DuroDu.
Trenutacno sam na brodu, a motor mi je stigao dva dana prije odlaska tako da ga nisam stigao registrirati. Ali sam bio u UO Registar kod nas u Rijeci koji se bave registracijom, uvozom i sl. i izracunali su da ce me ispasti 7.700 kn sva davanja plus nekih 600 kn, cini mi se, za homologaciju. Dolazim doma za nekih dva do tri tjedna pa cu obaviti uvoz pa ti mogu javiti detalje.
 
Stealth51000 pogledaj temu o novoj Africi na našem forumu, pa pogledaj post Easy ridera pri kraju 38me stranice (kreni odozdola). Ne tlačim te i ne gnjavim, niti prozivam zbog bilo čega, samo ti želim skrenuti pažnju na to kako radi pravi zastupnik i prodavač. Je li Ruting ikada napravio nešto slično u svojoj povijesti??? O tome ti ljudi pričaju. Pogledaj što rade BMW i HD u Hrvatskoj i kako im prodaja raste iz godine u godinu, a njihovi motori nisu baš bagatelnih cijena, baci oko i na Yamahu, pa usporedi.

Ko što sam prije napisao meni su Honda i BMW najdraže marke (Honda ipak malo više) pa me ljute gluposti koje se dešavaju što radi loše politike uvoznika (za Hondu), što radi mase kvarova po testovima, a i kod prijatelja koji voze i kupuju nove motore (BMW).
 
Nama motori još nisu došli, dolaze ove dane, službeno predstavlja će biti...
Budu ljudi pozvani za vozila pa tako i za motore...
Prošle godine je bilo za Forzu 125, to što ljudima nije interesantna to je drugi par rukava, predprošle za NC 750 DTC...
Za aute se odazivaju ljudi...

Na sajmu u Toweru u Rijeci je bila velika posjećenost kao i u ZG...

Ne kažem da ne može biti bolje...ja ču sutra popričat sa kolegama o predstavljanju i što možemo poboljšat po tom pitanju...

Ako si na to mislio...
 
Stealth51000 said:
Nama motori još nisu došli, dolaze ove dane, službeno predstavlja će biti...
Budu ljudi pozvani za vozila pa tako i za motore...
Prošle godine je bilo za Forzu 125, to što ljudima nije interesantna to je drugi par rukava, predprošle za NC 750 DTC...
Za aute se odazivaju ljudi...

Na sajmu u Toweru u Rijeci je bila velika posjećenost kao i u ZG...

Ne kažem da ne može biti bolje...ja ču sutra popričat sa kolegama o predstavljanju i što možemo poboljšat po tom pitanju...

Ako si na to mislio...

Ako se smije znati, koga i kako zovete na ta predstavljanja?
Jer u medijima nigdje nisam vidio da je bilo predstavljanje Forze 125. A čini mi se da nije bila niti na stranicama Rutinga oglašeno bilo šta.  :misli:


Inače, još jedan savjet: aktualizirajte web-stranicu malo češće, donedavno je gore udarna vijest bila katalog motocikala za 2014.  :mrgreen: 
Malo me iznenadilo da ste tako tiho popratili povratak jednog takvog modela kao što je Africa Twin, neki strani zastupnici su to na svojim stranicama pratili od prvog teasera.
 
Ovdje u Zagrebu zna često bit piaggio u centrima city i sl.....zašto Honda recimo na proljeće ne izlozi u city center one...Nek bude tjedan dana....ali ono skutera bar dva...onda neki rr...afrika,nc i sl
 
Stealth51000 said:
Nama motori još nisu došli, dolaze ove dane, službeno predstavlja će biti...
Budu ljudi pozvani za vozila pa tako i za motore...
Prošle godine je bilo za Forzu 125, to što ljudima nije interesantna to je drugi par rukava, predprošle za NC 750 DTC...
Za aute se odazivaju ljudi...

Na sajmu u Toweru u Rijeci je bila velika posjećenost kao i u ZG...

Ne kažem da ne može biti bolje...ja ču sutra popričat sa kolegama o predstavljanju i što možemo poboljšat po tom pitanju...

Ako si na to mislio...

Da to! I treba to dobro oglasiti, pozvati ljude, složiti neku fešticu. Napraviti promociju kak se spada. Pogledaj post koji sam naveo. Ljudi su mogli probati motore, vidjeti sve boje i dodatnu opremu.

Znači treba biti pravovremena najava svuda i ne zvati samo novinare i neke kvazi face oni nisu kupci, treba zvati ljude.

Npr: jednom sam probao HD ovak bez veze, no prije same vožnje ispunio sam upitnik o tome kaj sad vozim, kaj bi htio kupiti novo itd, isl, te im ostavio mail. Sad mi dolazi mail za svaku njihovu akciju, promo vožnju i svašta nešto. Davno sam govrio Selaku, Draženu, a moglo bi se reći i Ani koja je kak ti valjda još uvijek neki PR,ali nisu htjeli slušati. Dakle znam o čemu pričam i znam ljude. Kaj je tak teško napraviti dane otvorenih vrata u Rijeci, pa Zagrebu, Splitu, Osijeku i dati ljudima da naprave đir motorom. Kad ste zadnji puta slali moto majstore na doškolovanje za noove modele motora s automatskim mjenjačima?

Dosta sam sad reko trgnite se malo, korigirajte cijene, idite na količinu, a ne na rabate.

 
Jan81 said:
Hvala DuroDu.
Trenutacno sam na brodu, a motor mi je stigao dva dana prije odlaska tako da ga nisam stigao registrirati. Ali sam bio u UO Registar kod nas u Rijeci koji se bave registracijom, uvozom i sl. i izracunali su da ce me ispasti 7.700 kn sva davanja plus nekih 600 kn, cini mi se, za homologaciju. Dolazim doma za nekih dva do tri tjedna pa cu obaviti uvoz pa ti mogu javiti detalje.

Ako ti nebude teško objavi, da zanam prenjet frendu točnu informaciju iz prve ruke.
Mogu mislit ala jedva ćekaš se iskrcat i naguštat se na novoj makinji.
 
Ipak predomislio i VFR1200X otišao u druge ruke  :?
Sad idemo dalje, Honda ostaje  :wink:
 
corluka said:
Zašto. ..?
Šta ćeš kupit....afriku...?

:misli:
odlučio da uzmem nešto "manje" i lakše. Crosstourer je bio na mijestu kod manevriranja težak i to mi je sve više smetalo.
Africa je u tom pogledu dijelovala dosta lakše, skoro ko prijašni CBF kojeg sam imao. Snage ima i AT dovoljno tako da ...
Možda sam pogriješio ali tako sam odlučio.
 
Tmax said:
:misli:
odlučio da uzmem nešto "manje" i lakše. Crosstourer je bio na mijestu kod manevriranja težak i to mi je sve više smetalo.
Africa je u tom pogledu dijelovala dosta lakše, skoro ko prijašni CBF kojeg sam imao. Snage ima i AT dovoljno tako da ...
Možda sam pogriješio ali tako sam odlučio.
Meni je cbf fantastičan motor kao i suzuki 1250 bandit....čudilo me što si ga mjenja za crostourer...ali nema veze...ja se sve više palim na nc 750xdct. ...oko četvrtog mjeseca ću najvjerojatnije kupit....zašto nc....prvo zbog dct mjenjaca....zbog noge....onda zbog tog jel sam 99% u gradu tu i tamo sa frend ovima se provozam.....godišnje jednom na more ili u Slavoniju. ..pa mi ne treba Big kubikaza i sl....žena ima strah od prometne pa neće baš na motor...onda lažni rezerva je super za mene a i potrošnja je ok....
Nije tema crostourer. ...neću više. ...ali je honda 8) (y)