honda cx HELP

neven

Well-known member
Ima li neka dobra duša da posudi / proda neku od ovih knjiga:

cx2.JPG

cx1.JPG

cx3.JPG

cx4.JPG
 
Hmmm, moram se ćut sa starim da vidi da se nismo riješili, pa ti mogu posudit da si poskeniraš, ako netko u međuvremenu ne uleti!?
 
Nem problem prijo 😊😊
Mozda ti paše manual za cx650C
Tvoj je bija za europu a ova C verzija za ameriku...vjv su iste mašine ili cak GL650 mozda paše.
Provjeri za svaki slucaj 😊
 
Mislim da ti kaj se service manuala tiče da ti je razlika do 80-e i godine poslije toga (tobože 500&650 istih godina mislim da su isti), a jedino kaj je mrvicu drukčije je parts manual, iako ni on ne bi trebao biti puno drukčiji... A kaj te muči ak se sme znat?
 
@StickyFingers
Smije, zakaj ne ? Htio bi sve napraviti prema originalu. Nabavio sam taj motor prije desetak godina i skupljao dijelove koji mu fale, polomljeni ili koji nisu originalni. Nije moglo brže radi financijske strane. Dok za 500 ima svega, 650 Eurosport je je malo deficitaran s ponudom jer nije rađen za Ameriku. Ima istu mašinu kao i GL i C model, ali sve ostalo je specifično za Eurosport model. Nabavio sam tvornički service manual i parts manual, no uvijek dobro dođe informacija iz gore navedenih knjiga. Sad kako je krenula situacija s koronom i rad od doma pojavio se višak vremena jer više ne putujem na posao i s posla. Obzirom da sam nabavio sve potrebne dijelove, riješio sam ove godine staviti pilu na cestu. Nadam se bar :mrgreen:
 
@neven javio se ćaća... pogledo je u "knjižnici" ali nema je, ako slučajno negdi u radioni naleti na knjižicu, zapamtim pa se javim. Jako mi se sviđa tvoja ideja restauracije, nadam se da ćemo do kraja godine sjedit na pivi i divit se mašini :)
 
@neven javio se ćaća... pogledo je u "knjižnici" ali nema je, ako slučajno negdi u radioni naleti na knjižicu, zapamtim pa se javim. Jako mi se sviđa tvoja ideja restauracije, nadam se da ćemo do kraja godine sjedit na pivi i divit se mašini :)

Samo da obnovim status - idući tjedan idem staviti nove gume jer je postojećim gumama dot još pisan u rimskim brojevima :mrgreen: - bile su dobre za naguravanje motora po radioni. I onda na tehnički. Nadam se da neću sj... one vijke na vilici - s njima imam traume iz mladosti kad mi je iščupalo navoj na 750 fourki K3.
Slika pokazuje da piva postaje realnost 🍻

P.S.
Knjiga bi i dalje dobro došla mada sam našao neku dokumentaciju o vijcima na motoru s momentima inače ne bih počeo slagati.
 

Attachments

  • rc12.jpg
    rc12.jpg
    126.4 KB · Views: 137
tnx, vilice su friško reparirane, ali uvijek imam nelagodu s ova dva vijka kad ih dotežem. Ovu stranicu nisam vidio pa cu je arhivirati.
 
  • Like
Reactions: StickyFingers
Motor je super, svaka čast !

Daj povijest, zašto ti je trebao manual, što si sve radio na njoj ?
 
Dugo sam tražio baš taj RC12 u koliko toliko dobrom stanju i ukazala se prilika 2009 godine. Bio je registriran i u voznom stanju. Prijašnji vlasnik ga je prije prodaje dao majstoru koji je motor servisirao da bi ga doveo u vozno stanje . Međutim neki djelovi nisu bili originalni, neki su bili polomljeni, a dok sam ga rastavljao našao sam i da su neki izostavljeni, a neki ravnani i dosta neoriginalnih.

Mašinu nisam rastavljao jer je radila prilično dobro, imao sam priliku razgovarati s mehanikom koji ju je otvarao pa sam ju samo konzervirao dok ne dodje vrijeme za slaganje. Veći dio vremena sam ga naguravo po garaži jer je bilo teško pronaći dijelove za njega, a i nisam mogao odvojiti vremena za slaganje.Onda sam prije par godina krenuo tražiti dijelove koji su nedostajali i rastavljao malo po malo.

Da nema interneta i ebaya bilo bi teško naći originalne dijelove. Kod Honda zastupnika su rekli da oni ne podržavaju taj model jer je napravljen prije nego što su oni počeli s radom !?, a i nisu bili nešto zainteresirani. trebalo je svaki dan u tražilici ukucati serijske brojeve i nadati se da će nešto od toga iskočiti i ne po cijenu bubrega.

Da sad ovo ne pređe u moto priču skratit ću. Kad je počela ova situacija s koronom ja sam imao pun ormar novih dijelova za cx-a koje je trebalo složiti. kako sam počeo raditi od doma tako se pojavio višak vremena koji bi inače trošio na odlazak/povratak s posla. U vrijeme lockdowna nismo se ni mogli voziti nikud. Tako sam riješio presložiti ovaj motorić. Nije to jedan od onih projekata kada rastavljaju sve do zadnjeg vijka niti ja za to, u garaži bez struje, imam uvjeta. Jednostavno sam htio da bude sve korektno složeno, što bliže originalu i upotrebljiv za neke vožnje u oldtimer društvu.

Nažalost nisam radio neki foto arhiv, ali ima slika pa ću ih probati sortirati i formatirati nekim redom i da ne opterrećujem forum staviti nekoliko faza.
Manuale sam trebao radi postupaka, obično u njima piše kojom metodom i s kojim alatom nešto rastaviti/sastaviti. Srećom našao sam lika preko interneta koji mi je dao te informacije. Ona slika je sa starim gumama i bez zaštite hladnjaka pa ću staviti nove slike - :mrgreen:sutra bi trebalo biti lijepo vrijeme za poslikati.

@ StickyFingers predstavljanje i lovačke priče po dogovoru uz pivu/kavu - ja sam na zapadnom dijelu Zagreba
 
  • Like
Reactions: El Mravac
Vrijedilo je truda. (y)

Ja sam 2009. na Krku išao pogledati jednu "restauriranu" CX500, ispalo šteta potrošenog vremena i para za most... :mrgreen:
 
Vrijedilo je truda. (y)

Ja sam 2009. na Krku išao pogledati jednu "restauriranu" CX500, ispalo šteta potrošenog vremena i para za most... :mrgreen:
Moguće da smo išli gledat istu, samo ja 2017-te... Crvena, 81 godište, ako me sjećanje pamti, 40-ak hiljada (smijeh)?? Mislim da je to uzo bio neki dečko s kontinenta ili prodao negdi oko Varaždina!?

@neven koja slučajnost, ja u centru :) Morat ću idući tjedan nać malo cajta...
 
Ne, crna. Bar je onda bila. Mislim da je '83, prodavao neki stari "bajker"... 😆 Na osloncima suvozača pisalo Aprilia. :mrgreen: