Honda Dylan 150

Dylan

Well-known member
Premda je više nemam, jer je stradala u prometnoj nesreći, želio bih dati svoj mali prilog novopokrenutom podforumu.

Netko od mlađih s foruma interesiorao se na PP za moj skuter, i evo što sam mu odgovorio.

" Ako te zanima Honda Dylan 150, o njemu mogu reči samo najbolje. U dvije godine napravio sam 23000 km bez problema, osim jednog puknuća remena, uz redovno servisiranje. Mašina je odlična, 16 KS je dovoljno da na zavojitoj cesti budeš brži i od bržih automobila, okvir je čvrst, malo uvijanja ima tek kod dugih valovitih zavoja koje voziš maksimalnom brzinom, maksimalna brzina je oko 115 km/h, sa mnom, 182 cm i 110 kg, i kod potpunog opterečenja ne mjenja puno vozne osobine, ima CBS, Hondin Central Braking System pa koči odlično, tako da stražnji bubanj nije velik nedostatak. Kod kočenja odlično je to što kad pritisneš lijevu ručicu istovremeno kočiš i prednjim i stražnjim kotačem, pa nema propadanja prednjeg kraja nego cijeli skuter samo malo "čučne". Desnom ručicom kočiš samo prednjim kotačem. Kotači su 13˝ ali prednja guma je visine 90, pa ispada skoro 15˝. To mu daje odličnu stabilnost u nagibu i ugodnji prolaz preko oštećenja na našim bajnim cestama. Ubrzava ravnomjerno od nule do nekih 90 na sat, a tada mu treba malo duže do konačne brzine. Što se tiče udobnosti, ja sam radio ture do 600 km na dan bez velikog umora. Stražnji amortizer se podešava u tri pozicije prema opterećenju. Jedina zamjerka mu je loša zaštita od vjetra, ali to sam riješio ugradnjom vjetrobrana, prvo velikog Givi, a sada Aprilijinog s Leonarda ST. Stavio sam i Givijev kofer od 35 litara i imam pravi mali touring. Troši vrlo malo, 3,2 l/100 km. S rezervoarom prelazim i do 300 km.
Ne znam puno o drugim skuterima u klasi osim onog što sam pročitao u testovima, ali Dylana svi testovi hvale. Zanimljivi su još Aprilie Leonardo u svim kubikažama, manji Beverly ( 125 i 200 ), Kymco Bet&Win, a danas je možda najzanimljiviji novitet Aprilia Sportcity 200.
U svakom slučaju, Dylan je skuter koji mogu preporučiti svakome.
Danas sam napravio oko 150 km, i u vožnji razmišljao o tome kako mi Dylan i poslije dvije godine nije dosadio. Naravno da bi bilo lijepo voziti nešto jače i brže, ali još uvijek uživam u svakom kilometru na Dylanu. To je vjerovatno zato jer uživam u putovanju a sama brzina mi nije najbitnija. Bitna je utoliko što bih u manje vremena mogao otputovati dalje.
Evo, nadam se da sam ti pomogao.
Pozdrav,
Dylan "
 
Svaka čast Dylan!
nažalost jako puno skutera sam provozao ali bome s ene mogu pohvalit da sam ikoju Hondu od skutera vozio..pogotovo ne Dylan
 
Svi testovi koje sam pročitao jako hvale Hondine skutere i smještaju ih u vrh klase. Jedino što ih talijanski skuteri nadmašuju jest dizajn. Po pouzdanosati su neprikosnoveni! Ponavljam, u dvije godine i par mjeseci prešao sam preko trideset tisuća, a puknuće remena bio mi je jedini kvar.
 
Neću ulazit u veliku raspravu, ali Honda je u svim poljima jako kvalitetna, samo bi htio naglasit da puknuće remena nije kvar, a pogotovo ako nisi išao redovito na servis.
Naime tarni prenos CVT koji koriste svi skuteri tare, tj troši remen, ali on ne puca od toga nego većinom od dugog držanja na max. brzini(ili na nogari). Dakle ako se ide redovito na servis i ponaša prema motoru onako kako bi trebalo, puknuće remena se teško dogodi.
 
Ja sam zadnji kojeg se može optužiti za neodržavanje motora. Od njega puno tražim pa mu puno i dajem! Redovito ga servisiram (svakih 4000 km) kod vrlo kvalitetnog ovlaštenog servisera, Moto Sekol u Zagrebu.

Kod Dylana se remen mjenja redovno na 16000 km. To sam i napravio, a taj drugi remen puknuo je poslije cca 6000 km. Napominjem da režim vožnje nisam promjenio ni kod prvog, ni kod drugog (koji je pukao) ni kod trećeg remena ( koji sad ima oko 9000 km). Pretpostavljam da se radilo o nekoj greški na samom remenu. U tom periodu vozio sam se uglavnom solo, dakle ne na punoj nosivosti skutera, bez vožnje po velikim usponima koje također jako opterećuju remen. Što se bRRzine tiče, priznajem da sam "gario", ali onako kako stalno vozim.

Ponavljam, to je bio jedini problem koji sam kod Dylan uopće imao. Zanemariva neugodnost s obzirom na užitak koji su mi vožnje na njemu pružile!
 
Ja isto imam same pohvale sto se tice honda skutera

Imao sam skuter x8r-x 50 4 godine i jos uvijek imam jednu x8r-s
S x sam presao 27000km i nema di nisam bio

Motor je bio servisiran u moto sekolu
Za servis same pohvale Uvjek je servis obavljen pred mojim ocima i nikad nikakvih problema

Kad sam sa 24000 bio na servisu covjek me ljepo upozorio da su to vec kilometri za 2-takt masinu te da bi bilo dobro da promjenim klip i takve stvari, ali ja naravno nisam poslusao pa se dogodilo tocno sto je rekao
Na 26000 se nesto dogodilo i motor je zacvikao
Uglavnom kupio sam novi klip, karike i jos neke sitnice (trosak manje od 600kn) stavio to i vozi dalje
Osim toga nikad nikakvih problema nije bilo osim mjenjanja zarulja, svjecica i remenja
 
Evo ja sa svojim 50000km i nikad nikakvih problema, samo redovito servisiranje, da pokucam, ide fanatstično.. (y)
 
Srce mi je zaigralo kad sam sada ponovo opazio naslov ove teme, toliko sam volio svog dylana! (y)

Žao mi je što moj kod mene nije doživio starost, a siguran sam da bi ostao vitalan kakav je i bio za onih dvije i nešto godina našeg druženja.

Svaka čast ostalim proizvođačima, ali kad bih ponovo kupovao skuter otpravio bih se pravac u Top Moto po novu Hondu! (y)
 
a jesi šta radio na njemu ili ne? Ja sam nešto mislio stavit, pa kad bolje razmislim, bolje da je origigi jer kad počnem sa stavljanjem auspuha, pa ću opet neš smislit da stavim gore, pa zaserem motor, šta ti kažeš? :misli:
 
I ja tako mislim, mada sam prije dylana imao suzuki gsxr 1000, pa sam ga prodao, bila kriza, ali sad opet razmišljam da ga uzmem opet nazad, nekako da iskompenziram! :misli:
 
slazem se da su hondini skuteri mrak! vozim sh 150 koja je slicna dylanu ali i ne bas poznata. istina je da ih talijani nadmasuju u dizajnu ali sto se masine tice nemam nikakvih problema. moja ima oko 27000km i ide ko nova!!
ali doslo je vrijeme za nesto jace pa se ova prodaje :jesus: :D
 
Da ne otvaram novu temu, zanima me ovaj skuter, cijena od 18000 kn je stvarno dobra, da li se što mijenjalo oko kvalitete ovog skutera ?