Dylan
Well-known member
Premda je vie nemam, jer je stradala u prometnoj nesreći, elio bih dati svoj mali prilog novopokrenutom podforumu.
Netko od mlađih s foruma interesiorao se na PP za moj skuter, i evo to sam mu odgovorio.
" Ako te zanima Honda Dylan 150, o njemu mogu reči samo najbolje. U dvije godine napravio sam 23000 km bez problema, osim jednog puknuća remena, uz redovno servisiranje. Maina je odlična, 16 KS je dovoljno da na zavojitoj cesti bude bri i od brih automobila, okvir je čvrst, malo uvijanja ima tek kod dugih valovitih zavoja koje vozi maksimalnom brzinom, maksimalna brzina je oko 115 km/h, sa mnom, 182 cm i 110 kg, i kod potpunog opterečenja ne mjenja puno vozne osobine, ima CBS, Hondin Central Braking System pa koči odlično, tako da stranji bubanj nije velik nedostatak. Kod kočenja odlično je to to kad pritisne lijevu ručicu istovremeno koči i prednjim i stranjim kotačem, pa nema propadanja prednjeg kraja nego cijeli skuter samo malo "čučne". Desnom ručicom koči samo prednjim kotačem. Kotači su 13˝ ali prednja guma je visine 90, pa ispada skoro 15˝. To mu daje odličnu stabilnost u nagibu i ugodnji prolaz preko otećenja na naim bajnim cestama. Ubrzava ravnomjerno od nule do nekih 90 na sat, a tada mu treba malo due do konačne brzine. to se tiče udobnosti, ja sam radio ture do 600 km na dan bez velikog umora. Stranji amortizer se podeava u tri pozicije prema opterećenju. Jedina zamjerka mu je loa zatita od vjetra, ali to sam rijeio ugradnjom vjetrobrana, prvo velikog Givi, a sada Aprilijinog s Leonarda ST. Stavio sam i Givijev kofer od 35 litara i imam pravi mali touring. Troi vrlo malo, 3,2 l/100 km. S rezervoarom prelazim i do 300 km.
Ne znam puno o drugim skuterima u klasi osim onog to sam pročitao u testovima, ali Dylana svi testovi hvale. Zanimljivi su jo Aprilie Leonardo u svim kubikaama, manji Beverly ( 125 i 200 ), Kymco Bet&Win, a danas je moda najzanimljiviji novitet Aprilia Sportcity 200.
U svakom slučaju, Dylan je skuter koji mogu preporučiti svakome.
Danas sam napravio oko 150 km, i u vonji razmiljao o tome kako mi Dylan i poslije dvije godine nije dosadio. Naravno da bi bilo lijepo voziti neto jače i bre, ali jo uvijek uivam u svakom kilometru na Dylanu. To je vjerovatno zato jer uivam u putovanju a sama brzina mi nije najbitnija. Bitna je utoliko to bih u manje vremena mogao otputovati dalje.
Evo, nadam se da sam ti pomogao.
Pozdrav,
Dylan "
Netko od mlađih s foruma interesiorao se na PP za moj skuter, i evo to sam mu odgovorio.
" Ako te zanima Honda Dylan 150, o njemu mogu reči samo najbolje. U dvije godine napravio sam 23000 km bez problema, osim jednog puknuća remena, uz redovno servisiranje. Maina je odlična, 16 KS je dovoljno da na zavojitoj cesti bude bri i od brih automobila, okvir je čvrst, malo uvijanja ima tek kod dugih valovitih zavoja koje vozi maksimalnom brzinom, maksimalna brzina je oko 115 km/h, sa mnom, 182 cm i 110 kg, i kod potpunog opterečenja ne mjenja puno vozne osobine, ima CBS, Hondin Central Braking System pa koči odlično, tako da stranji bubanj nije velik nedostatak. Kod kočenja odlično je to to kad pritisne lijevu ručicu istovremeno koči i prednjim i stranjim kotačem, pa nema propadanja prednjeg kraja nego cijeli skuter samo malo "čučne". Desnom ručicom koči samo prednjim kotačem. Kotači su 13˝ ali prednja guma je visine 90, pa ispada skoro 15˝. To mu daje odličnu stabilnost u nagibu i ugodnji prolaz preko otećenja na naim bajnim cestama. Ubrzava ravnomjerno od nule do nekih 90 na sat, a tada mu treba malo due do konačne brzine. to se tiče udobnosti, ja sam radio ture do 600 km na dan bez velikog umora. Stranji amortizer se podeava u tri pozicije prema opterećenju. Jedina zamjerka mu je loa zatita od vjetra, ali to sam rijeio ugradnjom vjetrobrana, prvo velikog Givi, a sada Aprilijinog s Leonarda ST. Stavio sam i Givijev kofer od 35 litara i imam pravi mali touring. Troi vrlo malo, 3,2 l/100 km. S rezervoarom prelazim i do 300 km.
Ne znam puno o drugim skuterima u klasi osim onog to sam pročitao u testovima, ali Dylana svi testovi hvale. Zanimljivi su jo Aprilie Leonardo u svim kubikaama, manji Beverly ( 125 i 200 ), Kymco Bet&Win, a danas je moda najzanimljiviji novitet Aprilia Sportcity 200.
U svakom slučaju, Dylan je skuter koji mogu preporučiti svakome.
Danas sam napravio oko 150 km, i u vonji razmiljao o tome kako mi Dylan i poslije dvije godine nije dosadio. Naravno da bi bilo lijepo voziti neto jače i bre, ali jo uvijek uivam u svakom kilometru na Dylanu. To je vjerovatno zato jer uivam u putovanju a sama brzina mi nije najbitnija. Bitna je utoliko to bih u manje vremena mogao otputovati dalje.
Evo, nadam se da sam ti pomogao.
Pozdrav,
Dylan "