Honda Forza 300 2018

aprilliaaa

Well-known member
Izvrsna, lipa i tehnički vrh (y)
 

Attachments

  • forza.jpg
    forza.jpg
    91.6 KB · Views: 341
  • 127240-honda-forza-300.jpg
    127240-honda-forza-300.jpg
    87.3 KB · Views: 354
  • 127253-honda-forza-300.jpg
    127253-honda-forza-300.jpg
    99.3 KB · Views: 320
  • 127244-honda-forza-300.jpg
    127244-honda-forza-300.jpg
    75.6 KB · Views: 308
  • 127266-honda-forza-300.jpg
    127266-honda-forza-300.jpg
    125.4 KB · Views: 345
Vrh sa većom težinom, kračom i širom šasijom, nižim sjedalom, slabijim motorom. :misli:

Vjetrobranu na struju kapa doli

https://hondanews.eu/eu/en/motorcycles/media/pressreleases/127238/2018-honda-forza-300
 
Forza 300 2018 vs XMax300 2017

Snaga -2,85 ks
Okretni moment -1,8 Nm
Prednja vilica "perun" tip(nisam 100% ali 99% sam siguran)
Širina + 8,5 cm
Dužina -4,5 cm
Visina sjedala - 1,5 cm
Međuosovinski razmak - 3 cm
Težina + 3 kg
Disk prednji -1,1 cm
Disk stražnji -0,5 cm
 
Biće ostalo starih niskih .... a i cijenu treba definirat. Sumnjam da će ostat ispod 40
 
joke said:
Forza 300 2018 vs XMax300 2017

Snaga -2,85 ks
Okretni moment -1,8 Nm
Prednja vilica "perun" tip(nisam 100% ali 99% sam siguran)
Širina + 8,5 cm
Dužina -4,5 cm
Visina sjedala - 1,5 cm
Međuosovinski razmak - 3 cm
Težina + 3 kg
Disk prednji -1,1 cm
Disk stražnji -0,5 cm
A cijene iz 2017 nisi usporedio.
 
To je Honda. Uspoređivat je s nekim jamahičicama za 'rvacke kalabreze je deplasirano.
 
joke said:
Forza 300 2018 vs XMax300 2017

Snaga -2,85 ks
Okretni moment -1,8 Nm
Prednja vilica "perun" tip(nisam 100% ali 99% sam siguran)
Širina + 8,5 cm
Dužina -4,5 cm
Visina sjedala - 1,5 cm
Međuosovinski razmak - 3 cm
Težina + 3 kg
Disk prednji -1,1 cm
Disk stražnji -0,5 cm

Pa i nije velika razlika u snazi obzirom da je Forza 279ccm a X.Max 292ccm
jeli to sad minus što je Forza šira, sad kad je X-Max uži neće imat slabiju zaštitu za koljena  :jesus:

To neki minus? I opet će Honda bolje kočiti kao što je na Motorrad testu NC sa jednim diskom imao bolje rezultate kočenja od MT07 sa dva diska  :LOL:

manja dužina, manji međuosovinski bit će Honda upravljivija.  :wink:
 
baš san ovako nešto tija napiasat (y)
nek kupi tko što hoće, ja se nebi mislija u toj kategoriji Forza je vrh (y)
eto i sam iman jedan disk naprid i bome nebi ga minja s dva, jer u 120 tkm koliko san ludija sa SW-on izbalansirane kočnice djeluju savršeno, nama šanse da blokiraju ili da blokiraš kolo ako ga baš divljački ne stisneš....kočenje je uvik bila vrlina Hondi

siti se joke ono kad smo ti zvone i ja kroz tunel u dub. pa zaustavljanja doli na sem. moje se nije čulo a vaše gume bome jesu :jesus:
 
RideHard said:
jeli to sad minus što je Forza šira, sad kad je X-Max uži neće imat slabiju zaštitu za koljena  :jesus:

Nije ona šira gdje su koljena, nego u retrovizorima, zar to nije preočito :misli:
 
joke said:
Nije ona šira gdje su koljena, nego u retrovizorima, zar to nije preočito :misli:

Pa da je X-max i na retrovizorima širi to bi ti predstavio kao + da smanjuje udar vjetra u ramena vozača ili ko zna koja druga prednost. Elem bitno je da je Forza predobra
 
gvo said:
To je Honda. Uspoređivat je s nekim jamahičicama za 'rvacke kalabreze je deplasirano.
Sintisajzerom!  :mrgreen: