Honda Hornet 600 2006. godina - Iskustva

Ti se baš držiš te iz 98, ko pijan plota.
Ljudi ti savjetuju da uzmi noviju generaciju, ali ne.
 
Ti se baš držiš te iz 98, ko pijan plota.
Ljudi ti savjetuju da uzmi noviju generaciju, ali ne.
Ne znam kaj bi rekel... za 17-20 soma kuna se može kupit pošten i solidan R od 600 kubika, vrhunska fejzerica, ER6 u top stanju koji još nije ni ušo u pubertet, kaj god oćeš... Da me ne bi krivo shvatili, Hornet se dokazao kao motor 100 puta, ali samo zato što je Hornet, davat čak i 15 soma kuna za motor iz 98-99 (osim za recimo SRAD 750, 99, u top, top stanju, sa 5 hiljada kilometara...), faking nema smisla.. Ne znam, mora sam odlučit što i kako će...
 
1) Odlično rješenje sa nosačem tablice, vizualno nenadmašno sa neupadljivim žmigavcima.:mrgreen:
2) Sklepana kanta, a pogotovo za novce za koje se prodaje

Preskoči drugog, prvog vidi koliko mozes iskorigirat i vozi doma.
 
za koju kunicu više ima ovog, novijeg, više opreme, manje km i može s njim na kraj svijeta :mrgreen:

 
  • Like
Reactions: cadjo
Slike su ti za qrac :mrgreen:

Cini se ok bajk ovak na prvu, ali za 3000 sam prodao svog 2012('05), znam da smo ovo vec komentirali, al taj Hornet je gori od Golfa.:rolleyes:
 
Slike su ti za qrac :mrgreen:

Cini se ok bajk ovak na prvu, ali za 3000 sam prodao svog 2012('05), znam da smo ovo vec komentirali, al taj Hornet je gori od Golfa.:rolleyes:
No opet, kad usporediš njega i ostale Hornete, ja osobno ne bih dvoumio, objektivno...
 
  • Like
Reactions: cadjo
Slike su ti za qrac :mrgreen:

Cini se ok bajk ovak na prvu, ali za 3000 sam prodao svog 2012('05), znam da smo ovo vec komentirali, al taj Hornet je gori od Golfa.:rolleyes:
za slike se slažem, ali opet su bolje nego na 90% drugih oglasa, motor je u zg tak da si ga svatko može pogledati :mrgreen:

što se cijene tiče, znaš i sam da su se vremena i standardi promijenili, novi hornet je pred 13 god. bio 60 tkn, a danas za 60 tkn dobiješ novi plastik fantastik od 450 kubika s kineskom mašinom i "komponentama renomiranih proizvođača"...čak i loše održavani hornet će nadživjeti svakog tog kineza
 
i ja sam svašta prodavao za svakakve novce, recimo jučer baš gledao slike, tuona sam prodao 2015. za 2700 eura i to je tada bila realna cifra, a danas takvog tuona nema ispod 3500 nigdje u eu..
 
za koju kunicu više ima ovog, novijeg, više opreme, manje km i može s njim na kraj svijeta :mrgreen:

Triba samo provjeriti jel oglas aktivan jer san skužija da una Index oglasniku ima masu oglasa koji samo vise.Obo je top kupnja ako je sve servisirano i uredno .Jbg dođu motori do tih nekih 2-3000 eura i više ne idu doli ako su uredni 👍
 
A gle, tu se opet provlače neke druge stvari... 1 kuna 98-me kad je famozni Hornet bio novi je vrijedila više nego 1 kuna danas... Potrošačka moć najveća je bila između 2005 i 2009, sva tržišta korištenih stvari, a to uključuje i motore je bila pod utjecajem toga...

Ono šta je apsurd, ponovno se trigeriram tim, je da neko za izvoženi Z750 iz 2005-te traži 5 i pol soma... a Tuono 06-07, redovno nalaziš za 4, 4 i pol, i šalu na stranu nije ništa lošiji motor po ni jednom parametru, ili žvačeš naziv ili ne, ljudi si to moraju priznat... to kaj ja ne volim aprilije ne znači da su loše ili manje vrijede, a isto vrijedi i za Horneta... pa ne bi dao 2 i pol soma eura za Horneta iz 99-te da je zadnji motor u svijetu... radije bi dao soma ojra za Boldorku u kutiji na slijepo...
 
@cadjo svakako i taj na umu imam pogledat. Bio sam u pregledavanju ovaj tjedan, te nastavljam dalje i skupljam ponude. Stvarno ima svega i svakakvih muljaža.

p.s. ovaj prvi od 73tkm je baš od čovjeka koji ga ima 8 godina i vozio je po EU dosta, što mi se i sviđa realno.Znam barem da je čovjek odradio sve servise i mazio i pazio motor.
 
  • Like
Reactions: cadjo
Triba samo provjeriti jel oglas aktivan jer san skužija da una Index oglasniku ima masu oglasa koji samo vise.Obo je top kupnja ako je sve servisirano i uredno .Jbg dođu motori do tih nekih 2-3000 eura i više ne idu doli ako su uredni 👍

vjerujem da je oglas aktivan jer mu je to motor od kuma, rođaka il tako nesto... (y)
 
A gle, tu se opet provlače neke druge stvari... 1 kuna 98-me kad je famozni Hornet bio novi je vrijedila više nego 1 kuna danas... Potrošačka moć najveća je bila između 2005 i 2009, sva tržišta korištenih stvari, a to uključuje i motore je bila pod utjecajem toga...

Ono šta je apsurd, ponovno se trigeriram tim, je da neko za izvoženi Z750 iz 2005-te traži 5 i pol soma... a Tuono 06-07, redovno nalaziš za 4, 4 i pol, i šalu na stranu nije ništa lošiji motor po ni jednom parametru, ili žvačeš naziv ili ne, ljudi si to moraju priznat... to kaj ja ne volim aprilije ne znači da su loše ili manje vrijede, a isto vrijedi i za Horneta... pa ne bi dao 2 i pol soma eura za Horneta iz 99-te da je zadnji motor u svijetu... radije bi dao soma ojra za Boldorku u kutiji na slijepo...


2006 kupio novi z 750 za 54,500kn. Prijatelj novi er5 za 33. Zadnji prodan i više ih nije bilo.
Sad kad vidim šta za njih traže nemam riječi
 
Pozdrav, evo baš sam bio u razgledavanju par motora i drugi tjedan idem u drugu rundu. Nekako je ponuda izrazito mala modela 2006., pa sam odlučio općenito Horneta pogledat.

Našao sam izazito očuvan Hornet 600 iz 1999. koji je zapravo i prvi iz serije ako se ne varam. Čitao sam da su im kočnice dosta lošije u usporedi sa 2006. modelom. Da li je stvarno tako velika razlika? Ima li tko iskustva sa prvim modelima Horneta?

Uglavnom čovjek zna čitavu povijest motora, te je treći vlasnik. Hondica ima 51k km trenutno.

Vozio sam Horneta 600 iz 1998 godine punih 7 sezona. Napravio sa njim 40k kilometara. Nikada nikakvog problema nisam imao. Jedini "kvar" je bilo trokiranje u visokim obrtajima, a to se na kraju ispostavilo da je do nekvalitetnog (aftermarket) filtera zraka, a ne do motora... Covjek kojem sam ga prodao je nakucao jos toliko kilometara, obisao na njemu kompletan Balkan; takodjer bez problema. Mislim da se taj motor jos uvijek vozi, jer sam ga prije godinu-dvije vidio na slikama sa jednog moto susreta...
Odlican motor ! Po meni jedini pravi i cistokrvni Hornet (y) I brzi od svih drugih Horneta koji su dosli kasnije :p
Prednji tocak na 1998/1999 godistima je 16". Po uzoru na staru CBR 900. To moze biti komplikacija kod izbora i nabavke guma... Meni je bila. Prednja vilica je standardna (USD je predstavljena tek na modelu 2006-2006). Ta kombinacija obicne vilice i 16" tocka joj je, po meni, bila i jedina mana. Prednji kraj je premekan i prelagan za snagu i karakter motora, pa zbog svega toga zna poblesaviti naprijed kod malo zivlje voznje i nagiba. Ja sam to koliko-toliko rijesio ugradnjom progresivnih opruga u prednju vilicu, u kombinaciji sa guscim uljem. Japanci su to kasnije rijesili sa USD vilicom i 17" prednjim tockom
Sa kocnicama nisam imao problema. Kocila je super za motor svoje klase.
Razvod goriva je karburacija. El. ubrizgavanje su, koliko se sjecam, uveli tek 2005 ili 2006 godine.
Ako ti nesto znaci, Horneta sam kasnije zamijenio sa Z750 2007 (koji me je takodjer odlicno sluzio), ali mi Kawa nikada nije imala taj neki blesavi karakter kao Honda... Na tom starom Hornetu sam se bas osjecao da vozim motor, iako je tehnoloski bio 10 godina iza Kawe :) Mislim da je ta blesavost zapravo rezultat kombinacije blago detunirane CBR masine i Hornetovog okvira/ovjesa koji joj realno nije bio dorastao. Pa je motor kod zivlje voznje uvijek trazio malo vise angazmana i borbe sa prednjim krajem. Posebno kada kazaljka obrtomjera pokaze i predje 8000.

Ako si klasicar, onda lovi prvu seriju Horneta. Ako u stvari trazis najbolji paket za svoje pare, onda mislim da je najbolje loviti seriju 2005-2006. Ljepsa je, ima USD vilicu, modernije instrumente, bolje kocnice. Taj facelift joj je dao tacno ono sto joj je nedostajalo, a da pritom nisu nesto drugo pokvarili (to se desilo tek 2007, sa "Nakazom" :mrgreen:)

EDIT: ovo prisjecanje me ponukalo da se zarovim malo po arhivi slika. Evo mog Horneta, uslikan ispred TAS-a prije ravno 12 godina :)
 

Attachments

  • DSC00512.JPG
    DSC00512.JPG
    240.5 KB · Views: 38
Last edited:
  • Like
Reactions: cadjo