Pozdrav, evo baš sam bio u razgledavanju par motora i drugi tjedan idem u drugu rundu. Nekako je ponuda izrazito mala modela 2006., pa sam odlučio općenito Horneta pogledat.
Našao sam izazito očuvan Hornet 600 iz 1999. koji je zapravo i prvi iz serije ako se ne varam. Čitao sam da su im kočnice dosta lošije u usporedi sa 2006. modelom. Da li je stvarno tako velika razlika? Ima li tko iskustva sa prvim modelima Horneta?
Uglavnom čovjek zna čitavu povijest motora, te je treći vlasnik. Hondica ima 51k km trenutno.
Vozio sam Horneta 600 iz 1998 godine punih 7 sezona. Napravio sa njim 40k kilometara. Nikada nikakvog problema nisam imao. Jedini "kvar" je bilo trokiranje u visokim obrtajima, a to se na kraju ispostavilo da je do nekvalitetnog (aftermarket) filtera zraka, a ne do motora... Covjek kojem sam ga prodao je nakucao jos toliko kilometara, obisao na njemu kompletan Balkan; takodjer bez problema. Mislim da se taj motor jos uvijek vozi, jer sam ga prije godinu-dvije vidio na slikama sa jednog moto susreta...
Odlican motor ! Po meni jedini pravi i cistokrvni Hornet
I brzi od svih drugih Horneta koji su dosli kasnije
Prednji tocak na 1998/1999 godistima je 16". Po uzoru na staru CBR 900. To moze biti komplikacija kod izbora i nabavke guma... Meni je bila. Prednja vilica je standardna (USD je predstavljena tek na modelu 2006-2006). Ta kombinacija obicne vilice i 16" tocka joj je, po meni, bila i jedina mana. Prednji kraj je premekan i prelagan za snagu i karakter motora, pa zbog svega toga zna poblesaviti naprijed kod malo zivlje voznje i nagiba. Ja sam to koliko-toliko rijesio ugradnjom progresivnih opruga u prednju vilicu, u kombinaciji sa guscim uljem. Japanci su to kasnije rijesili sa USD vilicom i 17" prednjim tockom
Sa kocnicama nisam imao problema. Kocila je super za motor svoje klase.
Razvod goriva je karburacija. El. ubrizgavanje su, koliko se sjecam, uveli tek 2005 ili 2006 godine.
Ako ti nesto znaci, Horneta sam kasnije zamijenio sa Z750 2007 (koji me je takodjer odlicno sluzio), ali mi Kawa nikada nije imala taj neki blesavi karakter kao Honda... Na tom starom Hornetu sam se bas osjecao da vozim motor, iako je tehnoloski bio 10 godina iza Kawe
Mislim da je ta blesavost zapravo rezultat kombinacije blago detunirane CBR masine i Hornetovog okvira/ovjesa koji joj realno nije bio dorastao. Pa je motor kod zivlje voznje uvijek trazio malo vise angazmana i borbe sa prednjim krajem. Posebno kada kazaljka obrtomjera pokaze i predje 8000.
Ako si klasicar, onda lovi prvu seriju Horneta. Ako u stvari trazis najbolji paket za svoje pare, onda mislim da je najbolje loviti seriju 2005-2006. Ljepsa je, ima USD vilicu, modernije instrumente, bolje kocnice. Taj facelift joj je dao tacno ono sto joj je nedostajalo, a da pritom nisu nesto drugo pokvarili (to se desilo tek 2007, sa "Nakazom"
)
EDIT: ovo prisjecanje me ponukalo da se zarovim malo po arhivi slika. Evo mog Horneta, uslikan ispred TAS-a prije ravno 12 godina