Honda Hornet 600 2006. godina - Iskustva

Odvuko ga majstoru danas. Trebat će naštelat karburatore, te počistiti svječice jel je bio dosta zalijan. Svječice su i dalje u redu, samo je zalijano sve.
 
  • Like
Reactions: salej600
Ispravna odluka, bude to sve ok, ovo ti je čisto škola za drugi put. Kad kupuješ motor dobro je prodavača pitati osnovne stvari tipa paljenje hladan-topao-vruć, pritisak u gumama i kaj ti još padne na pamet, meni tak kupac došel usred ljeta i nisam se stigel ni okrenuti lik čok do kraja odvrnul i vergla i još gas odvrće. Uspjel ga zaustaviti nakon par sekundi taman prije nego je zalijal.
 
Ne, nego se radilo o ispravnom motoru (y)
ok, zaključili smo, ovaj hornet je poptuno neispravan jer mu treba poteči čok dok je motor hladan i dok je vani -5, čok je tu samo da bi se po bosanskim brdima moglo hvaliti kako "moj hornet pali hladan bez ćoka na prvi zub na -18"

jebem ti ovaj forum i sve njegove stručnjake i jubito mehaničare u sto pedeset osam krasnih pički materini, nadam se da još postoji ona opcija deaktivacije profila i da će mate ovaj puta pametnije za razliku od prethodna dva navrata dok sam kliknuo
 
  • Like
Reactions: DiscoVolante
Taj 2006 NEMA teoretske šanse upalit bez čoka zimi... a bome kad su hladnija jutra i ljeti... sve ostalo su bajke
 
Taj 2006 NEMA teoretske šanse upalit bez čoka zimi... a bome kad su hladnija jutra i ljeti... sve ostalo su bajke
Ima ako je smjesa prebogata :mrgreen:
 
Ma pali i bez čoka kad se zagrije. Eto zalijo sam ga, bude se popravilo i lagano na cestu. :)

Hvala svima na konstruktivnim savjetima.

Pa cok ti i ne treba kada je motor zagrijan. Samo kada je potpuno hladan, ali i tada ne previse. Ubuduce ako ne upali brzo za skroz povucenim cokom, odmah smanji i probaj ponovo. Tako su ti bolji izgledi da ga "propuses" na vrijeme ako je vec krenuo da ga zalijeva i izbjegnes situaciju koju si imao sada (y)

ok, zaključili smo, ovaj hornet je poptuno neispravan jer mu treba poteči čok dok je motor hladan i dok je vani -5, čok je tu samo da bi se po bosanskim brdima moglo hvaliti kako "moj hornet pali hladan bez ćoka na prvi zub na -18"

jebem ti ovaj forum i sve njegove stručnjake i jubito mehaničare u sto pedeset osam krasnih pički materini, nadam se da još postoji ona opcija deaktivacije profila i da će mate ovaj puta pametnije za razliku od prethodna dva navrata dok sam kliknuo

Sta da ti kazem na ovo, osim da se istinski divim avataru od @Srki :mrgreen:
 
Pa cok ti i ne treba kada je motor zagrijan. Samo kada je potpuno hladan, ali i tada ne previse. Ubuduce ako ne upali brzo za skroz povucenim cokom, odmah smanji i probaj ponovo. Tako su ti bolji izgledi da ga "propuses" na vrijeme ako je vec krenuo da ga zalijeva i izbjegnes situaciju koju si imao sada (y)



Sta da ti kazem na ovo, osim da se istinski divim avataru od @Srki :mrgreen:

Ja sam ga po defaultu kod svakog paljenja skroz do dolje povuko, tako da mi je lekcija za ubuduće. :)
 
Sta da ti kazem na ovo, osim da se istinski divim avataru od @Srki :mrgreen:
vi zemljaci brđani ste uvijek imali razumijevanja jedan za drugog i vaš istančan brđanski smisao za humor, vas dvojica i sredju skupa s vama ste si taman, još si zemite ovog našeg spidera i samo nebo vam je granica
 
  • Haha
Reactions: cadjo
@ Moonshield: Ajde prestani vise o meni, vidis da se ne mijesam, ali i dalje drobis..
 
Prešlo u sprdnju ,I ovo smo uspili usrat. :mad:
 
  • Like
Reactions: cadjo
Samo cu reci da nisam nikad znao "muke po karburatoru", dok nisam kratko vrijeme imao Dominator 500, motor odlican, ali nakon dan dva stajanja trebalo je tocno pogoditi doziranje coka i gasa, inace nema sanse da upali, i to je tako, stariji motori sa karburatorom/ima, zahtjevaju i malo osjecaja za paljenje,neznam kako bih to drugacije objasnio, nije samo stisnuti gumb.
Kolega koji je kupio horneta, kao prvo je verglao napamet, pa ispraznio akumulator, pa onda nije ni provozao motor kako treba itd.
Od tuda svi problemi, ako su uopce to kvarovi, ali, vjerujem da ce mu skuziti "karakter", i onda vise ne bude problema.

A spike, od moga prijatelja kuma motor pali bez coka po zimi, i insuniacije da je covjeku prodan neispravan motor, dajte nemojte,nijedan polovan motor u tim godinama nije savrsen, i ima svoje musice.
 
Samo cu reci da nisam nikad znao "muke po karburatoru", dok nisam kratko vrijeme imao Dominator 500, motor odlican, ali nakon dan dva stajanja trebalo je tocno pogoditi doziranje coka i gasa, inace nema sanse da upali, i to je tako, stariji motori sa karburatorom/ima, zahtjevaju i malo osjecaja za paljenje,neznam kako bih to drugacije objasnio, nije samo stisnuti gumb.
Kolega koji je kupio horneta, kao prvo je verglao napamet, pa ispraznio akumulator, pa onda nije ni provozao motor kako treba itd.
Od tuda svi problemi, ako su uopce to kvarovi, ali, vjerujem da ce mu skuziti "karakter", i onda vise ne bude problema.

A spike, od moga prijatelja kuma motor pali bez coka po zimi, i insuniacije da je covjeku prodan neispravan motor, dajte nemojte,nijedan polovan motor u tim godinama nije savrsen, i ima svoje musice.
Ja san napisa da moj motor (Hornet 900) pali na zub bez čoka ali je garažiran i palija san ga tako na jako niskim temperaturama nakon izlaska iz garaže naravno.Ima san isto tako Horneta 600 2006 godište i motor je palija većinom bez čoka ili minimalno ga je tribalo dodati u zimskim uvjetima.
Napomena je da se radi o uvjetima kad je motor garažiran.Zdrav motor sa karburatorima neče zalivati mašinu 😉
 
  • Like
Reactions: esso_sa
s frgama se nitko nije usrećio ni kratkoročno ni dugoročno, eno i ja sam si nakon xy godina priuštio jedan motor s frgama i lagano mi ide na jetra jer to treba barem jednom tjedno provozati da pali kak spada, a nije baš ugodno biti rob prometalu, ali tako je kako je, kome da se požalim??
 
  • Like
Reactions: Nero
zovi austrijanca i steraj ga u 3 pizde materine šta ti je prodal govno i jebi ga u mozak i svakih pola sata mu pošalji poruku sa žalopojkama :)

svi fergazeri su žestoki drek kaj god sam imao doticaja čak i cbf 2006 godina kojeg treba molit i prosit....

jedini motor s frgama koji je palio dobro u svim uvjetima je cbr600f4... ah nostalgija...
 

Attachments

  • FB_IMG_1613633875281.jpg
    FB_IMG_1613633875281.jpg
    83.8 KB · Views: 40