Honda INTEGRA 750

corluka said:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=iM6FofiaFhs  (y) (y) :021: (y)

Gledajući ubrzanje Honde Intrgre, misli da je samo pitanje vremena kada maxi skuteri budu dotakli granicu brzine od 300 km/h.....
 
ovaj video  je fenomenalan. Sutra dobijem Integru danas uplatio. Honda ima sniženje cena i sad če bit od kraja meseca 8300 eura
 
Polde66 said:
ovaj video  je fenomenalan. Sutra dobijem Integru danas uplatio. Honda ima sniženje cena i sad če bit od kraja meseca 8300 eura

Čestitam. Dobar izbor..
Ovo ljeto sam rzagovarao sa bračnim parom talijana (50+ godina, muž prilično velik i težak :) na trajektu iz Korčule za Orebić. Lik je pred godišnji kupio ganc novu Integru, i bio je jako zadovoljan. Jako je hvalio mogućnost mijenjanja brzina i snagu full natovarenog motora sa top caseom i bočnim koferima.
Lijepi motor/skuter  (y)
 
Polde66 said:
ovaj video  je fenomenalan. Sutra dobijem Integru danas uplatio. Honda ima sniženje cena i sad če bit od kraja meseca 8300 eura

(y) najbolji skuter-motor sa 2 cilindra
 
Iduče godine budem 50. Vozio sam maxi skuter od 2000 dalje. Ova Inteegra je zakon. ne možeš jo prokužit 1 i drugi dan al kad prokužiš sve mogučnosti tehnike koju dozvoljava čini motor mogučnim. Nije brz kao GP, nema placa kao Burgman, ali meni odgovara. Odgovara mi potrošnja, plac riješim sa koferima, 190 km nije malo al ne trebam. ne takmičim sa drugim motorima u križištu... S vožnjom u dvoje je isto kao da se vozim sam, uopšte ne osječam nikog pozadi. To mi je bilo prvo začudenje.  Sama vožnja je igra, al sav čas vožnje nešto se prčka po menjaču. kad staviš u S  varijantu motor je više agilan kao za pospešit i isto za na dolje s brzinama.

Meni je svejedno kakav motor ima ko i ako se motor zove kralj ili ne. Ovu Integru ne možeš prokužit prvi dan i to je tako pa gotovo. Možda mi malo smeta mekan zic pa ču vjerovatno dat to majstoru da sredi. Na atlantiku 500 sam na duge vožnje svoju rit manje osjetio. ispod zica ima placa za prvu pomoč, orudje, kišno odječe i rukavice, više placa nema. Al ima prikladan mali predalčič za sitnice na levoj strani ispod krmila. Za moj pojam malo prenizak al ču se naviknit. S gumama od 17cola vožnja je milina. prije na Atlantiku nije bilo zgodno vozit se po slabijim cestama. ABS odradi svoje, imao sam več prilike isprobat kočnice.
 
Polde66 said:
Iduče godine budem 50. Vozio sam maxi skuter od 2000 dalje. Ova Inteegra je zakon. ne možeš jo prokužit 1 i drugi dan al kad prokužiš sve mogučnosti tehnike koju dozvoljava čini motor mogučnim. Nije brz kao GP, nema placa kao Burgman, ali meni odgovara. Odgovara mi potrošnja, plac riješim sa koferima, 190 km nije malo al ne trebam. ne takmičim sa drugim motorima u križištu... S vožnjom u dvoje je isto kao da se vozim sam, uopšte ne osječam nikog pozadi. To mi je bilo prvo začudenje.  Sama vožnja je igra, al sav čas vožnje nešto se prčka po menjaču. kad staviš u S  varijantu motor je više agilan kao za pospešit i isto za na dolje s brzinama.

Meni je svejedno kakav motor ima ko i ako se motor zove kralj ili ne. Ovu Integru ne možeš prokužit prvi dan i to je tako pa gotovo. Možda mi malo smeta mekan zic pa ču vjerovatno dat to majstoru da sredi. Na atlantiku 500 sam na duge vožnje svoju rit manje osjetio. ispod zica ima placa za prvu pomoč, orudje, kišno odječe i rukavice, više placa nema. Al ima prikladan mali predalčič za sitnice na levoj strani ispod krmila. Za moj pojam malo prenizak al ču se naviknit. S gumama od 17cola vožnja je milina. prije na Atlantiku nije bilo zgodno vozit se po slabijim cestama. ABS odradi svoje, imao sam več prilike isprobat kočnice.

(y)
 
prije godinu dvi kad san napravija đir učinilo mi se ka da san je vozija 10 godina, privikavanje bi se jedino moglo odnositi na +/- tipke jer koliko se sičan stalno san bija u blokadi, brzo puni brzine i jednostavno treba uvatit mota za igrat se s njima
doduše s ovon novon 750 kažu da su brzine malo produžili...

a nekad san vozija atlantic 500, tako san i dobija nadimak :angel:, tako da mi nije mrsko ništa od njih ali mana i integra usporedba sve je na strani honde
ka prvo promašili su dizajn mane, ka drugo preosjetljiv onaj fingirani mehanizam za brzine... to i nisu brzine u pravom smislu nego mehanizam zaustavlja koloture variomata u određenim položajima...kod honde je prava dupla spojka...
 
Ja bi onda orije uzea NC 750X(jel se tako zove)
Tamo di je rezervar ima mista za kacigu a kzferi pun lipse pasu.ima i on DCT mjenjac
 
aprilliaaa said:
prije godinu dvi kad san napravija đir učinilo mi se ka da san je vozija 10 godina, privikavanje bi se jedino moglo odnositi na +/- tipke jer koliko se sičan stalno san bija u blokadi, brzo puni brzine i jednostavno treba uvatit mota za igrat se s njima
doduše s ovon novon 750 kažu da su brzine malo produžili...

a nekad san vozija atlantic 500, tako san i dobija nadimak :angel:, tako da mi nije mrsko ništa od njih ali mana i integra usporedba sve je na strani honde
ka prvo promašili su dizajn mane, ka drugo preosjetljiv onaj fingirani mehanizam za brzine... to i nisu brzine u pravom smislu nego mehanizam zaustavlja koloture variomata u određenim položajima...kod honde je prava dupla spojka...
neznam sto su to promasili u dizajnu mane naspram honde jer su to potpuno 2 razlicita pristupa
ne razumijem na sto mislis da je preosjetljivo kod mane a sto se tice brzina? (jesi li ti uopce to vozio???)
da, to nisu brzine u pravom smislu rijeci vec variomat sa mogucnoscu promjene prijenosnih omjera ali ne kuzim, sto je to bitno tebi kao vozacu ili voznji?

a da nastavim sto se tice prednosti Mane
Funkcionalnost Mane (narocito GT verzija) narocito u smislu prostora za prtljagu
voznost
cijena
snaga
brzina
kocenje
...


napominjem, Honda mi se svida i nemam primjedbi na nju, narocito za one koji su iz skuter svijeta (y)