Honda INTEGRA 750

a e amortizer se ne vidi i ne čuje ... a i košta cca 800-1000 eurića
Defnitivno da mi triba na t maxa stavit amortizer, odma bi ga stavija. Akrapa i nisam i necu stavit. Ruzan je do bola i preskup. Al za mojih 90 kg , oem ovjes na t maxu mi je dovoljan. Na drugim motorima sta san ima, uvik postelam ovjes ako ne pase. Malo se igras i cao.
 
Potpisujem ovo šta je apriliaaa reka za ovjes, nema bolje preinake, pa tako i za Tmaxa. Ja sam na svoga stavio samo progresivne opruge sprijeda i straga i gušće ulje u vilice pa je to bio potpuno drugi skuter i osjećaj na njemu. Kamoli da ideš na komplet nove uloške za vilice i stražnji amortizer sa svim regulacijama...
 
  • Like
Reactions: Nike11
Potpisujem ovo šta je apriliaaa reka za ovjes, nema bolje preinake, pa tako i za Tmaxa. Ja sam na svoga stavio samo progresivne opruge sprijeda i straga i gušće ulje u vilice pa je to bio potpuno drugi skuter i osjećaj na njemu. Kamoli da ideš na komplet nove uloške za vilice i stražnji amortizer sa svim regulacijama...
Pa kad bi isao radit. Onda bi bas radio kako treba. Strznji amortizer sa svim regulacijama i komplet prednje uradio. Opet kazem sve se sporije i sigurnije vozim, tako da me ovjes na 560 zadovoljava Znam poludit jednom dva puta misecno i vidi se da bi tribalo imat bolji ovjes. Al kad pogledas koja cijena za par puta misecno ludanja( ohladim se). Iako me vise strah, da bi onda to preslo u svakodnevno ludanje😂. A opet imam i drugu makinju za ludanja. Iako me sve manje to privlaci
 
neisplativo je ako misliš vozit motor godinu dvi, jer nemoš' vratit uloženo
a ako ga namjeravaš vozit više godina svakako bi o tome trebalo razmislit
 
matris ketriđe naprid i nazad njihov mono amortizer s hidrauličkim podešavanjem preloada
naravno najvažnije je da su federi u njima naručeni prema vozačevoj težini
... potpuno istu kombinaciju je imao colak na 530 i to je bio drugi motor, doduse on je bio jos 20kg tezi od tebe... a probao sam i tmaxa sa full ohlinsom, mislim da je mu je ovjes kostao kao pola tmaxa, al aj za te pare bar se vidi da si prednje forcele prominia... :mrgreen:... ja bi isao na kombinaciju s matrisom jer je best buy...
... jesi kocnice dirao, vidio sam jednu integru sa 2 diska sprida....
 
n
... potpuno istu kombinaciju je imao colak na 530 i to je bio drugi motor, doduse on je bio jos 20kg tezi od tebe... a probao sam i tmaxa sa full ohlinsom, mislim da je mu je ovjes kostao kao pola tmaxa, al aj za te pare bar se vidi da si prednje forcele prominia... :mrgreen:... ja bi isao na kombinaciju s matrisom jer je best buy...
... jesi kocnice dirao, vidio sam jednu integru sa 2 diska sprida....
nisan dira kočnice, a taj što ima dva diska to mu je điđi stavija od neke aprilie...ali to je bija posal ajme, svašta nešto se moralo radit, nije samo skini stavi
uglavnom, zadovoljan san s integron, vozi se izvrsno a udvoje isto tako dodan 5 klikova nazad i to mi je mira s ženom :)
 
  • Like
Reactions: Boxer_st
kako stalno vozin integru, bilo sunce bilo kiša, uspoređujen u glavi dojmove DCT vs variomatski prijenos i to na mokrom
neusporedive su mogućnosti u korist DCT-a, može se prilagodit svim uvjetima na cesti, dok variomat moraš biti izrazito oprezan da ne daš gasa pa te odnese...može se voziti recimo u 2000 điri istom brzinom kojom bi neki skut s variomatom vozija s 3500-4000 điri, a moment je relaksiran da te ne odnese vrag, a tako je i u svim uvjetima na cesti
na ovaj post su me potakli i neka stavovi likova koji su napravili jedan đir na nekoj od hondi s DCT-om, koji nemaju pojma o pojmu i oni samo vide da to nije variomat i da moraju nešto znat kako voziti a ne samo nategnuti...gas
 
  • Like
Reactions: Nino777
kako stalno vozin integru, bilo sunce bilo kiša, uspoređujen u glavi dojmove DCT vs variomatski prijenos i to na mokrom
neusporedive su mogućnosti u korist DCT-a, može se prilagodit svim uvjetima na cesti, dok variomat moraš biti izrazito oprezan da ne daš gasa pa te odnese...može se voziti recimo u 2000 điri istom brzinom kojom bi neki skut s variomatom vozija s 3500-4000 điri, a moment je relaksiran da te ne odnese vrag, a tako je i u svim uvjetima na cesti
na ovaj post su me potakli i neka stavovi likova koji su napravili jedan đir na nekoj od hondi s DCT-om, koji nemaju pojma o pojmu i oni samo vide da to nije variomat i da moraju nešto znat kako voziti a ne samo nategnuti...gas
Ne pretjeruj. Sta ce te odnit 50 ks. Mah. Ako si ikad pogleda yt filmice sa padovima motora. 95% padova se dogada jer ekipa ne zna vozit , a vecinom su debili
 
kako stalno vozin integru, bilo sunce bilo kiša, uspoređujen u glavi dojmove DCT vs variomatski prijenos i to na mokrom
neusporedive su mogućnosti u korist DCT-a, može se prilagodit svim uvjetima na cesti, dok variomat moraš biti izrazito oprezan da ne daš gasa pa te odnese...može se voziti recimo u 2000 điri istom brzinom kojom bi neki skut s variomatom vozija s 3500-4000 điri, a moment je relaksiran da te ne odnese vrag, a tako je i u svim uvjetima na cesti
na ovaj post su me potakli i neka stavovi likova koji su napravili jedan đir na nekoj od hondi s DCT-om, koji nemaju pojma o pojmu i oni samo vide da to nije
DCT Majka…..
Bilo u skuteru ili poluskuteru ili motoru
 
sa beverlijem sam zaplesao na po gasa skoro pod 90 stupnjeva obje strane i ne znam sam kako nisam pao..ne treba 50 konja dosta ti ulja na mokrom ili nesto takvo....
 
kako stalno vozin integru, bilo sunce bilo kiša, uspoređujen u glavi dojmove DCT vs variomatski prijenos i to na mokrom
neusporedive su mogućnosti u korist DCT-a, može se prilagodit svim uvjetima na cesti, dok variomat moraš biti izrazito oprezan da ne daš gasa pa te odnese...može se voziti recimo u 2000 điri istom brzinom kojom bi neki skut s variomatom vozija s 3500-4000 điri, a moment je relaksiran da te ne odnese vrag, a tako je i u svim uvjetima na cesti
na ovaj post su me potakli i neka stavovi likova koji su napravili jedan đir na nekoj od hondi s DCT-om, koji nemaju pojma o pojmu i oni samo vide da to nije variomat i da moraju nešto znat kako voziti a ne samo nategnuti...gas
Kao da voziš motor od 200ks pa to treba obuzdati a ne skuter koji jedva ide,Šta bi ti onda po kiši sa motorom koji ima nešto konja i momenta 😁
 
Integra je super mopeta.
Sa jako lijepim dimenzijama guma, supermoto, veeeeelikim izborom guma u tim dimenzijama, šije x-adv i forzu po tome.
Vjerujem da se i bolje vozi od spomenuta dva.
Šteta, te je nisu modernizirali, imali je sa 750 kubika?