Honda INTEGRA 750

seki22 said:
Ma neznan
Niti je to bitno....zajebajen malo aprilju
Malo diskutiramo
Meni prika je ima Integru 750 iz 2017 god a ja na Kralju sa malossijem
Ono.....Kralj malo parira ali brza je Integra.vozac na Kralju tezi bar 15 kg tada
E sad....Kralj je vec 12 god stari model
560 bi triba bi ka metak sam od sebe a sa sporckin variomatom bi triba palit gume
Dok Apriljina Integra ie isto nabudena[emoji23]
U svakom slucaju bia bi to zanimljiv dvoboj
Samo aprilja ima 115 kg a Joke 66 kg pa neznan kako bi to izgledalo
mora bit neki dobar vozac u rangu aprilje i slicne kilaze
Pada mi Cosmic na pamet ali on ako i dode doma morat ce u samoizolaciju


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ma naravno,nisam nista lose mislio,razmenjujemo misljenja,a i iskustva ko je imao..A Joke ima 560 sa sportskim ili?

aprilliaaa said:
Tmax napucani vs integra original u automatskom modu, max ostaje iza
Tmax i ovaki i onaki kakvi god vs integra napucana u manualu, dva svijeta

Tako sam  i ja cuo..e sad neki gp ili srv ne znam jer su  retki..ti si se mozda oprobao..


Mislav RR said:
Za integru nemogu komentirat, ali nc700x dct je u automatskom modu sa 530 2016 sa variomatom bia isti sa semafora jedno 300 metara. Drugi semafor pribacia u manual i skinia ga za jedno 2 duzine motora na otprilike istu udaljenost. Ovaj na tmaxu bia bar 30 kila mrsaviji. Sad sa nc750x al manual protiv 530 al 2018 isto variomat, jedno 50 metara na 500 metara je 530 bia iza

Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk

mozda vozio u d umesto u s modu haha

seki22 said:
E ali 560 sa sporckin variomatom ne bi podcjenjiva


Sent from my iPhone using Tapatalk

ima test gde adv dobije ak550 i t max 560,a ak550 dobije t560,ima i klip aprlia stavljao ak550 ubrzanje sportski var ili sta vec isto msm 4sek do 100 taako da od t560 ima dosta brzih ali dobro ti volis tmaxa jer si ga imao..bmw takodje brzi..gp i srv bolesno ubrzavaju kao nabudzeni bar sa neta sto sam video ne znam kakvi su protiv ovih sto smo spominjali..
 
  • Like
Reactions: Kum
Nero said:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

https://youtu.be/SIrYiMnWxMo

Ne znam da li je ovo stock motor,ja pricam o stock,nista dodavano i budzeno,deko ima t maxa i kaze integra isto fabricka stock je mnogo lakse i vise isla na zadnji,e sad ako je on lagao onda ja tebe lazem mada retko koji vlasnik t maxa ce da hvali drugi motor hah Ima vrv ko zna da vozi on ce da vozi i skuter od 50cc dugo ali hteo sam da kazem u originalu je navodno lakse integru voziti na zadnjem :D
 
Tane said:
Ne znam da li je ovo stock motor,ja pricam o stock,nista dodavano i budzeno,deko ima t maxa i kaze integra isto fabricka stock je mnogo lakse i vise isla na zadnji,e sad ako je on lagao onda ja tebe lazem mada retko koji vlasnik t maxa ce da hvali drugi motor hah Ima vrv ko zna da vozi on ce da vozi i skuter od 50cc dugo ali hteo sam da kazem u originalu je navodno lakse integru voziti na zadnjem :D

Nema to veze sa stock ili ne, ovdje glavnu ulogu ima vozac. Ovaj Tmax mozda ima variomat i auspuh i nista vise, ne sjecam se.
 
Tane said:
Ma naravno,nisam nista lose mislio,razmenjujemo misljenja,a i iskustva ko je imao..A Joke ima 560 sa sportskim ili?

Tako sam  i ja cuo..e sad neki gp ili srv ne znam jer su  retki..ti si se mozda oprobao..


mozda vozio u d umesto u s modu haha

ima test gde adv dobije ak550 i t max 560,a ak550 dobije t560,ima i klip aprlia stavljao ak550 ubrzanje sportski var ili sta vec isto msm 4sek do 100 taako da od t560 ima dosta brzih ali dobro ti volis tmaxa jer si ga imao..bmw takodje brzi..gp i srv bolesno ubrzavaju kao nabudzeni bar sa neta sto sam video ne znam kakvi su protiv ovih sto smo spominjali..
Ja iman Kralja
560 je skroz drugo nesto
Tmax mora imat sportski variomat da bi moga u “borbu”

Ali opet da kazem.rijec je o skuterima.i to poprilicno brzim
Ali bez obzira na sve ubrzanja od 0.4 sec brze ili sporije su nebitna.kao i krajnja brzina
Kod maxi skutera vazna je udobnost i handling


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nero said:
Nema to veze sa stock ili ne, ovdje glavnu ulogu ima vozac. Ovaj Tmax mozda ima variomat i auspuh i nista vise, ne sjecam se.

Tako je, umijeće podizanja, čupanja, i prebacivanje težine su uzrok vožnje na zadnjem a nikakva snaga, švung agregata.
 
Nero said:
Nema to veze sa stock ili ne, ovdje glavnu ulogu ima vozac. Ovaj Tmax mozda ima variomat i auspuh i nista vise, ne sjecam se.

Rachau said:
Tako je, umijeće podizanja, čupanja, i prebacivanje težine su uzrok vožnje na zadnjem a nikakva snaga, švung agregata.


Pa i ja sam napisao da vozac koji zna da vozi tako ce i skuter od 50cc da vozi ali za nekog ko se ne bavi time lakse ce da digne integru nego t maxa,a isto tako i ja koji nisam vozio nijedan skuter na zadnji cu na jacem motoru sportskom uz jaci gas da dignem na zadnji tako da ima veze snaga itekako,valjda zato r motori na jaci gas se dizu a skutere moras ti da izvodis akrobacije da bi to isto uradio..ovi momci ih voze poduze tako da su verovatno iskusni u tome..ali obican vozac koji hoce da digne na zadnji kao taj decko koji mi je pricao da je radio to je t maxa vozio par metara a integru je mogao dosta duze da vozi to je bila poenta price,isto znanje ima za oba motora.
 
seki22 said:
Ja iman Kralja
560 je skroz drugo nesto
Tmax mora imat sportski variomat da bi moga u “borbu”

Ali opet da kazem.rijec je o skuterima.i to poprilicno brzim
Ali bez obzira na sve ubrzanja od 0.4 sec brze ili sporije su nebitna.kao i krajnja brzina
Kod maxi skutera vazna je udobnost i handling


Sent from my iPhone using Tapatalk

Znam da imas kralja,iscitao sam celu temu,ti si prvi bio protiv dct i integre pa si posle promenio misljenje..Pricali smo o ubrzanju a ne o udobnosti..Za t max su prvo svi pricali kako dere sve motore a onda kad se pojavili brzi onda se gleda udobnost itd hah Inace vozio sam model posle tvog t maxa,za mene najlepsi t max,i ovaj predzadnji model,lepo idu nema sta,ali integra mi je sto se tice i brzine i handlinga bolja,vrv zbog vecih tockova,i dct mi se vise svidja,jedino je prostor bolji kod t maxa za stvari,ali svakako ako ides negde gde ti trebaju stvari treba ti nesto dodatno da ostavis stvari tako da mi kofer zavrsava posao,a skoro duplo manja potrosnja mi se vise svidja nego malo veci prostor za stvari.Ali svako ima svoj ukus o kojima ne treba raspravljati :D
 
Tane said:
Znam da imas kralja,iscitao sam celu temu,ti si prvi bio protiv dct i integre pa si posle promenio misljenje..Pricali smo o ubrzanju a ne o udobnosti..Za t max su prvo svi pricali kako dere sve motore a onda kad se pojavili brzi onda se gleda udobnost itd hah Inace vozio sam model posle tvog t maxa,za mene najlepsi t max,i ovaj predzadnji model,lepo idu nema sta,ali integra mi je sto se tice i brzine i handlinga bolja,vrv zbog vecih tockova,i dct mi se vise svidja,jedino je prostor bolji kod t maxa za stvari,ali svakako ako ides negde gde ti trebaju stvari treba ti nesto dodatno da ostavis stvari tako da mi kofer zavrsava posao,a skoro duplo manja potrosnja mi se vise svidja nego malo veci prostor za stvari.Ali svako ima svoj ukus o kojima ne treba raspravljati :D
Integra mi nije legla iskljucivo radi toga sta nema mista ispod sica.DCT nikad nisan ni spominja
A i izgled prvih modela mi je bia bljak
Ova nova ka od Aprilje je bonbon
Jos uvik je problemsa mistom ispod sica pa radi toga moras imat centalni 56 ltr i bocne
Jer Kralj  sa 47 ltr centralni i ispod sica je jedva dostatan
A onda sa tim bocnim je sira od vecine maxi skutera.....
Ali ajde.....stavi skini pa se moze.....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
seki22 said:
Integra mi nije legla iskljucivo radi toga sta nema mista ispod sica.DCT nikad nisan ni spominja
A i izgled prvih modela mi je bia bljak
Ova nova ka od Aprilje je bonbon
Jos uvik je problemsa mistom ispod sica pa radi toga moras imat centalni 56 ltr i bocne
Jer Kralj  sa 47 ltr centralni i ispod sica je jedva dostatan
A onda sa tim bocnim je sira od vecine maxi skutera.....
Ali ajde.....stavi skini pa se moze.....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Pa aprilia kad je hvalio dct ostali nisu bas nesto bili za to,te lose radi te se cuje kad se menjaju brzine itd,nego nebitno,a za sic jesi pricao to stoji..Aj mi molim te kazi sta je na novijoj vizuelno toliko drugacije pa ti je ona lepa a starija nije? Msm da pokazes oba motora ljudima koji je nemaju pa ne znaju za razliku koja je smesna niko ne bi provalio da su dva razlicita motora da tako kazem jer maltene isto izgledaju..Izgledaju isto kao auto kad izbace restyle model pa malo branike drugacije ima,mozda i manje od toga :D T max moze i neko ko se ne razume u motore da prepozna razlike izmedju modela..Integra isto izgleda 95% od prvog do najnovijeg,isto kao i ncx :D EVo ja da ti posaljem belu prvi model pa mi reci dal ti je manje lepa od ove novije sto vozi aprilia :D
 
Evo par slicica,neke su sa stock auspuhom a neke sa Yoshimurom r11,odlicno joj stoji a i zvuk je fenomenalan..
















A evo naisao na neke novosti oko promene kubikaze i snage motora,e sad za NCX i NCS pise ali ne znam da li to obuhvata i Integru..
 
https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2020/april/all-new-engine-for-honda-nc750-replacement
 
lipo izgleda, jedino mi smeta ovaj originalni nosač kufera...uvik mi je bija ružan
ovaj od givia šta san stavija (i za centralni i za bočne kufere) je pogođen super, mat crni i tako su ga ispleli da je pun pogodak...
 
aprilliaaa said:
lipo izgleda, jedino mi smeta ovaj originalni nosač kufera...uvik mi je bija ružan
ovaj od givia šta san stavija (i za centralni i za bočne kufere) je pogođen super, mat crni i tako su ga ispleli da je pun pogodak...

Jeste bzv,ali nije ih bilo na motoru i sad trazim da kupim,planiram i onaj drzac tablice da stavim tanji ne znam jel si video,bas lepo stoji..jel imas neku sliku da postavis te tvoje kako izgledaju i koja im je cena?

DA-IM said:
ova bila boja na ovoj hondi mi bzvz izgleda,
možda je samo do mene  :cool:

Veruj mi da nisam sreo coveka kome se nije svidela,ali dobro,neko voli crnu boju,neko belu itd.U salonu kad sam gledao motor pre nego sam kupio su bile bela i crna i zena i drug bili sa mnom i oni su mislili da nisu isti motori jer im je bela delovala kao da je veca od crne.Ja i automobile najvise volim u beloj boji.Gledao sam pre neko vece vfr1200 i isto mi je najlepsi u beloj boji.Inace nije klasicna bela boja,presijava nekako.Meni se Integra ne svidja jedino u onoj bordo boji ali prvi model sto je bio,i siva onako_Ove sve ostale boje su mi lepe i crna,i crvena i bela..
 
sss
 

Attachments

  • integra-ermax.jpg
    integra-ermax.jpg
    202.9 KB · Views: 90
od svega ugrađenog ... sad na kraju mogu reč da prvo misto od svega toga zauzima komplet drugi ovjes
poštelan nakon nekoliko vožnji...to je sasvim drugi motor, nevjerojatna razlika
originalni je ok, pogotovo ako si do 90 kili težine, ali meni od 110 i načinom vožnje koji je ..nije bija zadovoljavajući
čak mi je prednji dio tuka u tvrdo prolazeći preko nekih zanemarivih neravnina...
najveći strah, dok san se mislija hoću/neću promijeniti amortizaciju, mi je bija hoće li biti nabijačina kad ga stavin
sad mogu reč da je i mekši i tvrđi i sigurniji i daje za sve situacije daleko bolji od originalnog (y)
 
Šta si stavio? Mene mami staviti na X-adva Andreani Misano uloške naprijed i Ohlins straga al' mi nekako nema smisla obzirom da imam Tuona za budaliranje...
 
Šta si stavio? Mene mami staviti na X-adva Andreani Misano uloške naprijed i Ohlins straga al' mi nekako nema smisla obzirom da imam Tuona za budaliranje...
matris ketriđe naprid i nazad njihov mono amortizer s hidrauličkim podešavanjem preloada
naravno najvažnije je da su federi u njima naručeni prema vozačevoj težini
 
  • Like
Reactions: DiAbLeRo
od svega ugrađenog ... sad na kraju mogu reč da prvo misto od svega toga zauzima komplet drugi ovjes
poštelan nakon nekoliko vožnji...to je sasvim drugi motor, nevjerojatna razlika
originalni je ok, pogotovo ako si do 90 kili težine, ali meni od 110 i načinom vožnje koji je ..nije bija zadovoljavajući
čak mi je prednji dio tuka u tvrdo prolazeći preko nekih zanemarivih neravnina...
najveći strah, dok san se mislija hoću/neću promijeniti amortizaciju, mi je bija hoće li biti nabijačina kad ga stavin
sad mogu reč da je i mekši i tvrđi i sigurniji i daje za sve situacije daleko bolji od originalnog (y)
To bi trebao biti obavazno na svaki japanski motor za ekipu 90+, pogotovo ako ko i Kerum vozi sportski :) :)
 
koliko san primjetija večina se ne dira u ovjes ni za živu glavu, kao nešto će poremetit :eek:
dobro, ovi lakši ajde ajde...ali svi teži i trkajci prvo šta bi trebali dirat na motoru je ovjes...naravno oni koji imaju za štelanje naprid-nazad ne trebaju daleko razmišljat samo imaju malo dotegnuti ono šta imaju
 
koliko san primjetija večina se ne dira u ovjes ni za živu glavu, kao nešto će poremetit :eek:
dobro, ovi lakši ajde ajde...ali svi teži i trkajci prvo šta bi trebali dirat na motoru je ovjes

Definitivno.

Ali, nikog nije briga :)