Honda NT1100

Zato bi volio probati ga
Da je onaj novi CBF ima 130-160 ks,zada dobru vilicu i gumu 180 nebi ga proda.To je po meni falinga zbog koje se nisu na tržištu proslavili...
Ovo mi tek nema nikakvog smisla..
 
Da je onaj novi CBF ima 130-160 ks,zada dobru vilicu i gumu 180 nebi ga proda.To je po meni falinga zbog koje se nisu na tržištu proslavili...
Ovo mi tek nema nikakvog smisla..
Jbga mislim da za cestovni vožnju šta mu je i namjena to šta ti navodiš nema rezona. Ni širina gume ni te konjska snage, u cestovnoj vožnji bitan je okretni moment a toga ima dosta. Da je u pitanju vožnja po stazi onda druga priča. Dobro tebi nije lega, isto ka šta mene ne zanimaju tipovi motora koji ti voliš, tako je to
 
Honda će u klasu putnih tourera staviti 160 konja onda kada to bude standard u maksi skuterima... uglavnom, ono što već rekoh, Honda je motor koji koristi staru provjerenu tehnologiju i na temelju toga glumi veliku kvalitetu, no time je amputiran svaki adrenalinski užitak osim užitka da nisi stalno kod mehaničara...
 
Taj motor iz afrike i nije baš stara tehnologija, pored toga što je dry sumpf, glava mu je kao u crf 450. Čini mi se 82 ili 84 mm hoda klipa, on ne može vrtit visoko, ali zato od 3000 imaš 90 posto okretnog momenta.
 
Znači dogovorili smo se . Novi sport tourer sa mašinom iz CB 1000 r i opakijom facom i novi Vfr 1200 sa još opakijom facom. 😡
 
  • Like
Reactions: cadjo
Nisi zaključio na raznim, već na jednom.
Crf potisne na dyno 88 konja, crf 1000 77,a stromčina 1050 93 konja.
E sad, na više testova gledano, idu isto.
Imaju skoro istu zapreminu, isto konja, drugačiji karakter motora.
S tim da je stromčina pravi V90, a crf fejker.
Znači imaš sve duplo kod stroma, i 4 puta više bregastih.
 
Kolega....nitko nije rekao da je spor.
Usporedba je bila crf 1100 vs v strom 1050. I da, crf 1100 ide bolje od v strom 1050.
Doduše nisam vozio ni jednog već sam zaključio raznim testovima dostupnima na internetu.
Novi ima više konja od staroga ali stari puno bolje vuče iz niskih okretaja te je nešto grubljeg rada od novog dok je novi uglađeniji i bolji je kod viših okretaja.Ja imam 2019. godište i stvarno vuče nisko tako da su pretjecanja vrlo laka i ne treba ga spuštati niže u brzinu.
Kolega....nitko nije rekao da je spor.
Usporedba je bila crf 1100 vs v strom 1050. I da, crf 1100 ide bolje od v strom 1050.
Doduše nisam vozio ni jednog već sam zaključio raznim testovima dostupnima na internetu.
slabo si zaključio gledaj od 9.00
 
Novi ima više konja od staroga ali stari puno bolje vuče iz niskih okretaja te je nešto grubljeg rada od novog dok je novi uglađeniji i bolji je kod viših okretaja.Ja imam 2019. godište i stvarno vuče nisko tako da su pretjecanja vrlo laka i ne treba ga spuštati niže u brzinu.

slabo si zaključio gledaj od 9.00
Mogu gledat koliko želim kada ne razumijem jezik.