Honda NT1100

črnomerec

Well-known member
Jan 24, 2011
6,679
2,634
113
zagreb
Prijatelj iz Rijeke mi jucer salje sliku...

koji usrani model...ne znam ko bi ovo moga vozit?!
Ja,vecinom vozim pijan,tako da mi je svejedno,bitno da je pouzdan,da mi ne stane negdje u pripizdini,pa da ga dam za litru i vodu slucajnom prolazniku
 
  • Haha
Reactions: ybr125 and Dene

Nero

Well-known member
Feb 12, 2008
4,853
2,321
113
38
Solin
Crna super izgleda.
 

Attachments

  • 273641875_3155173328063885_4062379350266383011_n.jpg
    273641875_3155173328063885_4062379350266383011_n.jpg
    94.5 KB · Views: 0

StickyFingers

Well-known member
Oct 15, 2019
1,168
637
113
Zagreb
Upravo procito na netu da na sajmu u Osaki planiraju predstavit Hawk 11, sa istom mašinom...
 

ybr125

Well-known member
May 3, 2014
880
1,009
93
Da kažem par riječi dok sam još pod dojmovima :)

Sve u svemu zadovoljan sam motorom ali s obzirom da trenutno vozim yamahu tracer 9 očekivao sam malo više od Honde.
Po meni to je pravi putni motor za asfalt i nema se što razmišljati o nekoj ludoj vožnji po zavojitim cestama jer se jako brzo ( prebrzo) dolazi na samu granicu … Nogare su prenisko i odmah se počne guliti s njima a osjetim da bi išla još bez obzira šta su gore sport touring gume (GPR 300). Jednostavno to nije motor za takvu vožnju jer je i ovjes premekan a ima i 250 kg ….

Vozio sam NT 1100 s DCT mjenjačem koji je relativno dobar ali nije odličan. 80 % vremena sam ručno šaltao jer običan D mode prerano šalta u više i prekasno spušta u niže pa počnu vibracije i osjećaj kao da će se motor ugasiti … U S modu (1, 2, i 3 stupanj) je nešto bolje ali onda nikako da prešalta u veću brzinu kada sam prošao auto …. Sve u svemu to mi je bezveze pa sam ručno šaltao i onda je to kako treba.
Kod šaltanja postoje trzaji (minimalni) tako da je tracer 9 sa standardnim mjenjačem puno bolji po tom pitanju ( nema trzaja).

Zvuk je dobar iako mi se čini da je africa twin 1100 koju sam vozio pred cca 2-3 godine imala bolji zvuk ( jači i više je pucalo iz austpuha).

Mislio sam da će 102 KS biti dovoljno za neka lijepa ubrzanja ali prevario sam se. Motor jednostavno loše ide nakon 100 km/h ( vjerojatno zbog svoje težine i malo KS). Tracer 9 je osjetno jači pa čak od niskih 3000 okretaja a da ne govorim kada pređemo 6000 okretaja … Tamo gdje sam s hondom bio na 170 km/h s tracerom 9 sam na 210 km/h.

Ovjes je na hondi jako mekan i to je super za normalnu vožnju ali u zavojima vrlo brzo mu se nađe limit i počne „plesati“

Najbolje da usporedim prednosti i nedostatke u razliku na Yamahu Tracer 9

Prednosti:
- Jako dobro podnosi neravnine i šahte ( skoro da se ni ne osjete kada pređeš preko njih)
- Odlična zaštita od vjetra (tracer 9 nema tako dobru zaštitu)
- Ako se nekome neda šaltati tu je DCT koji to radi dobro ali ne i odlično po meni
- Dobar moment na niskim okretajima ( od 2000 do 4000)
- Udobno sjedalo za vozača ( ništa lošije nije na traceru 9)
- Sjedalo za suvozača je vjerojatno jako udobno ( probala cura sjest)

Nedostaci:
- Fali snage iznad 100 km/h (iako ima 102 KS mogu reći da je po snazi jednak traceru 700 koji ima 75 KS) , Tracer 9 je klasa iznad.
- Plastika kod rezervoara smeta za koljena onima koji su iznad 185-190 cm
- Vrlo brzo nogare počnu strugati u zavojima
- Premekan ovjes za brzu vožnju
- Potrošnja je skoro litru veća u odnosu na tracer 9

Eto toliko od mene. Ako imate još nekih pitanja slobodno pitajte :D

20220621_131842.jpg

20220621_130226.jpg

20220621_134934.jpg

20220621_131834.jpg
 
Last edited:

ybr125

Well-known member
May 3, 2014
880
1,009
93
Hahaha dobro ste zaključili. To je vjerojatno nepoderiva mašina za krstarenje i duga putovanja.
 
  • Like
Reactions: Dene

črnomerec

Well-known member
Jan 24, 2011
6,679
2,634
113
zagreb
Hahaha dobro ste zaključili. To je vjerojatno nepoderiva mašina za krstarenje i duga putovanja.
Mislim da joj je to i namjena,nije za usporedbu sa tracerom,mozda sa starim crossrunerom ili sa bmweom rt
 
  • Like
Reactions: ybr125

črnomerec

Well-known member
Jan 24, 2011
6,679
2,634
113
zagreb
Je.
To je mašina za putovanja, mt07 i mt09 jesu explozivni motocikli , ali na putovanju to ide na živce.
Meni nije smetalo ,prije dva tjedna bio na putu od 3 soma sa malim trecerom,ja,žena i tri kofera,po svemu mi je bolje bilo nego sa crossrunerom,pogotovo tezina i potrosnja,spremam se na put od jedno 8,9 milja,o da mogu birat,iso bi opet sa malim tracerom
 

Dene

Well-known member
Apr 24, 2016
5,397
8,663
113
Rijeka
Da kažem par riječi dok sam još pod dojmovima :)

Sve u svemu zadovoljan sam motorom ali s obzirom da trenutno vozim yamahu tracer 9 očekivao sam malo više od Honde.
Po meni to je pravi putni motor za asfalt i nema se što razmišljati o nekoj ludoj vožnji po zavojitim cestama jer se jako brzo ( prebrzo) dolazi na samu granicu … Nogare su prenisko i odmah se počne guliti s njima a osjetim da bi išla još bez obzira šta su gore sport touring gume (GPR 300). Jednostavno to nije motor za takvu vožnju jer je i ovjes premekan a ima i 250 kg ….

Vozio sam NT 1100 s DCT mjenjačem koji je relativno dobar ali nije odličan. 80 % vremena sam ručno šaltao jer običan D mode prerano šalta u više i prekasno spušta u niže pa počnu vibracije i osjećaj kao da će se motor ugasiti … U S modu (1, 2, i 3 stupanj) je nešto bolje ali onda nikako da prešalta u veću brzinu kada sam prošao auto …. Sve u svemu to mi je bezveze pa sam ručno šaltao i onda je to kako treba.
Kod šaltanja postoje trzaji (minimalni) tako da je tracer 9 sa standardnim mjenjačem puno bolji po tom pitanju ( nema trzaja).

Zvuk je dobar iako mi se čini da je africa twin 1100 koju sam vozio pred cca 2-3 godine imala bolji zvuk ( jači i više je pucalo iz austpuha).

Mislio sam da će 102 KS biti dovoljno za neka lijepa ubrzanja ali prevario sam se. Motor jednostavno loše ide nakon 100 km/h ( vjerojatno zbog svoje težine i malo KS). Tracer 9 je osjetno jači pa čak od niskih 3000 okretaja a da ne govorim kada pređemo 6000 okretaja … Tamo gdje sam s hondom bio na 170 km/h s tracerom 9 sam na 210 km/h.

Ovjes je na hondi jako mekan i to je super za normalnu vožnju ali u zavojima vrlo brzo mu se nađe limit i počne „plesati“

Najbolje da usporedim prednosti i nedostatke u razliku na Yamahu Tracer 9

Prednosti:
- Jako dobro podnosi neravnine i šahte ( skoro da se ni ne osjete kada pređeš preko njih)
- Odlična zaštita od vjetra (tracer 9 nema tako dobru zaštitu)
- Ako se nekome neda šaltati tu je DCT koji to radi dobro ali ne i odlično po meni
- Dobar moment na niskim okretajima ( od 2000 do 4000)
- Udobno sjedalo za vozača ( ništa lošije nije na traceru 9)
- Sjedalo za suvozača je vjerojatno jako udobno ( probala cura sjest)

Nedostaci:
- Fali snage iznad 100 km/h (iako ima 102 KS mogu reći da je po snazi jednak traceru 700 koji ima 75 KS) , Tracer 9 je klasa iznad.
- Plastika kod rezervoara smeta za koljena onima koji su iznad 185-190 cm
- Vrlo brzo nogare počnu strugati u zavojima
- Premekan ovjes za brzu vožnju
- Potrošnja je skoro litru veća u odnosu na tracer 9

Eto toliko od mene. Ako imate još nekih pitanja slobodno pitajte :D

View attachment 748275
View attachment 748276
View attachment 748278
View attachment 748279
Gdje se nalazi ova hrđa, i koliko je star motor?
 
Last edited: