Honda NT1100

One sve tri idu isto, isto trapavo kao stevane krave.
Što ne znači ništa.
Već tehnički. IMU, ride by wire, sve je vezano za IMU, kočnice, gas, dct.
 
Vozia sam obadvi...nisam gleda jutub.
Da
To san vec cua od lika koji je vozia sve i ima 18-19 godiste i pretpostavljan da je istina
Kaze da je nova bolja i da se bolje vozi ali da je kvaliteta izrade/materijala isla doli….cost cutting….
Tako da pretpostavljan da je sad Honda samo malo povise japanske konkurencije a jos uvijek debelo povise europskih poluproizvoda
Uglavnom covik ce zaminit svoju 18/19 godiste za istu takvu ali sa manje kg….
Da nece ic na 20/22…..a covik zna znanje
 
Navelo me nešto da počnem zagledat ktm 990 adventure, po meni je ćaća modernog advenćur motocikla, po meni, jutjubašu i nekom ko ne zna ono što čuje dobro razumit i onda se stalno šlepam uz trendsetere.
Znači, 2006 modeli još uvijek izgledaju perfektno, nigdje hrđe na ramovima, boje plastika nisu izblijedile, ručice pedalice, fuzići imaju minimalne znake potrošnje, motocikli tako do 40000 km.
 

Attachments

  • ktm.jpg
    ktm.jpg
    164.8 KB · Views: 0
Kao ljubitelj Hondi moran reći da su proizveli još jedan promašaj.Motor ne liči na ništa,agregat u ovakvom tipu motora je za kujac,težina,snaga...
Honda ne nudi više ništa 🤯
Kad si ljubitelj honde ne kupis onda kawasaki 😂😂😂😂
 
Kao bemwejas koji iznimno cijeni Hondu :),u ovom slucaju moram reci da je Kawa Versys 1000 puno bolja kupovina u odnosu na NT1100.
Steta, jer da su se iz Honde jos samo mrvicu potrudili (npr masina iz cb1000R i malo bolji ovjes) mogli su napraviti bombu od motora…
 
Kao bemwejas koji iznimno cijeni Hondu :),u ovom slucaju moram reci da je Kawa Versys 1000 puno bolja kupovina u odnosu na NT1100.
Steta, jer da su se iz Honde jos samo mrvicu potrudili (npr masina iz cb1000R i malo bolji ovjes) mogli su napraviti bombu od motora…
Da,skoro su uspjeli,fali im samo bolji ovjes,bolja mašina i puno bolji dizajn,ali samo to 😁
 
Last edited:
  • Haha
  • Like
Reactions: Napier and pikacu79
Kao ljubitelj Hondi moran reći da su proizveli još jedan promašaj.Motor ne liči na ništa,agregat u ovakvom tipu motora je za kujac,težina,snaga...
Honda ne nudi više ništa 🤯

Honda se uvijek furala na kvalitetu, no malo tko se pitao kako im to uspijeva... svi su bajali o kvaliteti komponenata, proizvodnje itd. To je bilo donekle točno, no prije je razlog tome što je Honda ziheraš koji je koristio starije i provjerene tehnologije. Teško je naći njihov motocikl koji je u bilo čemu predvodnik na testovima glede novih tehnologija, nikada ni izbliza najjači, nikada najbrži, oni ostaju ziheraši koji koriste ono za što su sigurni da se malo tko bude žalio, a njihova publika ionako nije ona koja želi imati motor o kojemu će moći pričati i kurčiti se sa podacima. Kada Honda izda neki novi motor, to je obično već neki - malo ili više - ali teži deja vu, malo kozmetike, nova naljepnica, i majstorstvo je što nalaze za visoku cijenu more onih koji žele kupiti tehnologiju koja baš i nije u cvijetu mladosti, ali ista provjereno šljaka, i fama o superiornoj kvaliteti ide dalje...

Sada kada ih pritišće i debela konkurencija iz Kine (koji su joint.-ventureom i kupnjom mnogih posrnulih, ali etabliranih marki, došli i do dizajna, i do tehnologije na koju nalijepe samo jeftin rad svojih šljakera i ruše rekorde dumpinga cijena), i oni više nemaju previše mjesta za kalkulacije, pa se ide na rezanje troškova nauštrb i kvalitete i performansi, a ulaganja u nekakav razvoj su tek priča za sebe... istina, još mogu jer su prebogati, no i njima vrijeme ide, i vrijeme će pokazati kakvi su stvarno za koju godinu... jedino ih vadi masovna prodaja dalekoistočnjačkih skutera gdje ostvaruju milijunske brojke na tržištima gdje je motocikl "obiteljski auto", ta lova krpa dubioze iz svijeta velikih bajkova...
 
  • Like
Reactions: seki22
Da,skoro su uspjeli,fali im samo bolji ovjes,bolja mašina i puno bolji dizajn,ali samo to 😁

Ma dizajn je danas relativna stvar i sve je to “u par deka”, posebno u tom nekom sport touring segmentu
Ali stvarno mislim da bi cb1000r masina ovom motoru i na njegovu tezinu legla ko budali samar. A bolje bi se priblizio i uklopio sa konkurencijom. I sigurno da se to moglo uraditi relativno lako, da se stvarno htjelo.
Ovako, realno, nema nikakvih sansi pored pomenutog Versysa 1000 ili Tracera 9.
Mislim da ce i zakleti Hondasi prije kupovati Africu Twin, cak ako im taj tip motora i nije prvi izbor, jer se ipak se radi o daleko zaokruzenijem motoru u odnosu na NT.
 
Honda se uvijek furala na kvalitetu, no malo tko se pitao kako im to uspijeva... svi su bajali o kvaliteti komponenata, proizvodnje itd. To je bilo donekle točno, no prije je razlog tome što je Honda ziheraš koji je koristio starije i provjerene tehnologije. Teško je naći njihov motocikl koji je u bilo čemu predvodnik na testovima glede novih tehnologija, nikada ni izbliza najjači, nikada najbrži, oni ostaju ziheraši koji koriste ono za što su sigurni da se malo tko bude žalio, a njihova publika ionako nije ona koja želi imati motor o kojemu će moći pričati i kurčiti se sa podacima. Kada Honda izda neki novi motor, to je obično već neki - malo ili više - ali teži deja vu, malo kozmetike, nova naljepnica, i majstorstvo je što nalaze za visoku cijenu more onih koji žele kupiti tehnologiju koja baš i nije u cvijetu mladosti, ali ista provjereno šljaka, i fama o superiornoj kvaliteti ide dalje...

Sada kada ih pritišće i debela konkurencija iz Kine (koji su joint.-ventureom i kupnjom mnogih posrnulih, ali etabliranih marki, došli i do dizajna, i do tehnologije na koju nalijepe samo jeftin rad svojih šljakera i ruše rekorde dumpinga cijena), i oni više nemaju previše mjesta za kalkulacije, pa se ide na rezanje troškova nauštrb i kvalitete i performansi, a ulaganja u nekakav razvoj su tek priča za sebe... istina, još mogu jer su prebogati, no i njima vrijeme ide, i vrijeme će pokazati kakvi su stvarno za koju godinu... jedino ih vadi masovna prodaja dalekoistočnjačkih skutera gdje ostvaruju milijunske brojke na tržištima gdje je motocikl "obiteljski auto", ta lova krpa dubioze iz svijeta velikih bajkova...
U većini toga bi se ode složija s tobom osim jdene stvari,Honda je itekako bila predvodnik tehnologija i u svakom desetljeću izbacivala takve strojeve da bi pokazali moto svitu ko je gazda,to je trajalo sve do početka prošlog desetljeća kad su jednostavno izgubili kompas i počeli proizvoditi neshvatljive modele,gasiti ono šta je do tad bilo mjerilo klase...
Ako već pričaš o tehnologiji koju koriste DCT je sam dovoljan pokazatelj koliko su napredni u odnosu na ostatak svita.Nikad najjača ali uvik savršeno izbalansirana,najiskoristivija u svakodnevici .To su odlike u koje san se zaljubija uz vrhunske modele.I onda u jednom trenu staneš i vidiš da ne nude više ništa.Ono Africa ima je jedini model kojag bi kupija trenutno 👎
U trenutku kupnje sljedećg motora vratija san se na Kawasaki i nisan požalija,motor ima dušu 😉
 
bila mu skupa cb 1000r
:)
Realno jedini motor koji bi kupija od Honde je CB1000R u izvedbi kao na slici ali je preskupa i realno mi se od nje punooo više sviđa Kawasaki Z900RS kojeg san i pazarija...
Onu iz 2011. san proba više puta i nije to motor za ono šta meni triba 😉
 
U većini toga bi se ode složija s tobom osim jdene stvari,Honda je itekako bila predvodnik tehnologija i u svakom desetljeću izbacivala takve strojeve da bi pokazali moto svitu ko je gazda,to je trajalo sve do početka prošlog desetljeća kad su jednostavno izgubili kompas i počeli proizvoditi neshvatljive modele,gasiti ono šta je do tad bilo mjerilo klase...
Ako već pričaš o tehnologiji koju koriste DCT je sam dovoljan pokazatelj koliko su napredni u odnosu na ostatak svita.Nikad najjača ali uvik savršeno izbalansirana,najiskoristivija u svakodnevici .To su odlike u koje san se zaljubija uz vrhunske modele.I onda u jednom trenu staneš i vidiš da ne nude više ništa.Ono Africa ima je jedini model kojag bi kupija trenutno 👎
U trenutku kupnje sljedećg motora vratija san se na Kawasaki i nisan požalija,motor ima dušu 😉
Africa je cudo ali isto tako preskupa
I fali 10,15 ks……
A DCT….sta reci…. I stali moraju puno pure poist na naprave tako nesto
 
  • Like
Reactions: cadjo
Realno jedini motor koji bi kupija od Honde je CB1000R u izvedbi kao na slici ali je preskupa i realno mi se od nje punooo više sviđa Kawasaki Z900RS kojeg san i pazarija...
Onu iz 2011. san proba više puta i nije to motor za ono šta meni triba 😉
Na ovu san mislija 👍
 

Attachments

  • Honda-CB1000R-static-beauty.jpg
    Honda-CB1000R-static-beauty.jpg
    441 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: Sredju
Da kažem par riječi dok sam još pod dojmovima :)

Sve u svemu zadovoljan sam motorom ali s obzirom da trenutno vozim yamahu tracer 9 očekivao sam malo više od Honde.
Po meni to je pravi putni motor za asfalt i nema se što razmišljati o nekoj ludoj vožnji po zavojitim cestama jer se jako brzo ( prebrzo) dolazi na samu granicu … Nogare su prenisko i odmah se počne guliti s njima a osjetim da bi išla još bez obzira šta su gore sport touring gume (GPR 300). Jednostavno to nije motor za takvu vožnju jer je i ovjes premekan a ima i 250 kg ….

Vozio sam NT 1100 s DCT mjenjačem koji je relativno dobar ali nije odličan. 80 % vremena sam ručno šaltao jer običan D mode prerano šalta u više i prekasno spušta u niže pa počnu vibracije i osjećaj kao da će se motor ugasiti … U S modu (1, 2, i 3 stupanj) je nešto bolje ali onda nikako da prešalta u veću brzinu kada sam prošao auto …. Sve u svemu to mi je bezveze pa sam ručno šaltao i onda je to kako treba.
Kod šaltanja postoje trzaji (minimalni) tako da je tracer 9 sa standardnim mjenjačem puno bolji po tom pitanju ( nema trzaja).

Zvuk je dobar iako mi se čini da je africa twin 1100 koju sam vozio pred cca 2-3 godine imala bolji zvuk ( jači i više je pucalo iz austpuha).

Mislio sam da će 102 KS biti dovoljno za neka lijepa ubrzanja ali prevario sam se. Motor jednostavno loše ide nakon 100 km/h ( vjerojatno zbog svoje težine i malo KS). Tracer 9 je osjetno jači pa čak od niskih 3000 okretaja a da ne govorim kada pređemo 6000 okretaja … Tamo gdje sam s hondom bio na 170 km/h s tracerom 9 sam na 210 km/h.

Ovjes je na hondi jako mekan i to je super za normalnu vožnju ali u zavojima vrlo brzo mu se nađe limit i počne „plesati“

Najbolje da usporedim prednosti i nedostatke u razliku na Yamahu Tracer 9

Prednosti:
- Jako dobro podnosi neravnine i šahte ( skoro da se ni ne osjete kada pređeš preko njih)
- Odlična zaštita od vjetra (tracer 9 nema tako dobru zaštitu)
- Ako se nekome neda šaltati tu je DCT koji to radi dobro ali ne i odlično po meni
- Dobar moment na niskim okretajima ( od 2000 do 4000)
- Udobno sjedalo za vozača ( ništa lošije nije na traceru 9)
- Sjedalo za suvozača je vjerojatno jako udobno ( probala cura sjest)

Nedostaci:
- Fali snage iznad 100 km/h (iako ima 102 KS mogu reći da je po snazi jednak traceru 700 koji ima 75 KS) , Tracer 9 je klasa iznad.
- Plastika kod rezervoara smeta za koljena onima koji su iznad 185-190 cm
- Vrlo brzo nogare počnu strugati u zavojima
- Premekan ovjes za brzu vožnju
- Potrošnja je skoro litru veća u odnosu na tracer 9

Eto toliko od mene. Ako imate još nekih pitanja slobodno pitajte :D

View attachment 748275
View attachment 748276
View attachment 748278
View attachment 748279
Yamaha i Honda su 2 različita svijeta ne trebaš to ni probat vozit i za našu sreću Honda je i skuplja a taj dtc je teško sranje ,ne zna bi li piškio ili kakio (provao sam ih u svim oblicima) .To je za stare dedeke koji bi vozili motor ali su zaboravili mjenjat brzine ,ako očeš automatik onda samo variomat i zaboravi motocikl i sjedni na skuter i to 250-400 ccm zaboravi produživace one stvati od 500+ccm i 300 kg i gas.
 
  • Haha
Reactions: Dene and ybr125
DCT je automatizirani manuelac sa dva kvačila. Na jednom kvačilu su parne, dok na drugom neparne brzine.
Sa automatskim mjenjačem moraš znat radit, on ne čita misli.
Ako nisi nikad posjrdovao prevozno sredstvo sa automatskim mjenjačem, teško ti je objasnit.
Možeš mislit kako će na dct doći cruise control koja drži odstojanje ili i ova obična, uzbrdo/nizbrdo, gdje će dct i ubacit pravu brzinu. I iiiii...
 
  • Like
Reactions: Luke