Sa ovim se sasvim ne slažem. Ja mislim i da dizajn igra nesto 😇Ma dizajn je danas relativna stvar i sve je to “u par deka”, posebno u tom nekom sport touring segmentu
Ali stvarno mislim da bi cb1000r masina ovom motoru i na njegovu tezinu legla ko budali samar. A bolje bi se priblizio i uklopio sa konkurencijom. I sigurno da se to moglo uraditi relativno lako, da se stvarno htjelo.
Ovako, realno, nema nikakvih sansi pored pomenutog Versysa 1000 ili Tracera 9.
Mislim da ce i zakleti Hondasi prije kupovati Africu Twin, cak ako im taj tip motora i nije prvi izbor, jer se ipak se radi o daleko zaokruzenijem motoru u odnosu na NT.
Doduse volila je u smijeru u kojem ona hoce pri malo jacem vitru ali to je druga prica i danas bi kostala 200 000 knKad se sjetim kakva je Pan-European krstarica bila i sad vidim ove skalamerije od motora
Ja san sebi obeća jednu ali su trenutno jebački skupe a mislim da neće ni biti jeftinije 😅Imaš cb 1300
prelip motor......Imaš cb 1300
Je, dobro kreće sa semaforačak se da osjetit i natruha sporta ako se zbilja potrudiš....
Nema ih puno….Ja san sebi obeća jednu ali su trenutno jebački skupe a mislim da neće ni biti jeftinije 😅
Uvik jos jedan motor fali u garazi zato molim te nemoj nikad reci da si kupio motor koji ti "ne treba "I meni je taj stil motora oduvijek napet. XJR1300, CB1300, GSX1400 pa i ZRX1200 i Bandit1250. Ovoga zadnjeg sam nedavno nasao u mint stanju i nisam odolio da ga kupim iako mi nije trebao. Tako ce vejrovatno biti i sa CB1300 ako kad naleti. Jednostavno takvih motora vise nema i nece ih vjerovatno vise ni biti. Gledam ovaj NT1100 i nesto kontam da to vise nije ni gust voziti. Bas su nekako sterlini postali ovi novi motori.
Znaci 200% si u pravu!Uvik jos jedan motor fali u garazi zato molim te nemoj nikad reci da si kupio motor koji ti "ne treba "
I meni je taj stil motora oduvijek napet. XJR1300, CB1300, GSX1400 pa i ZRX1200 i Bandit1250. Ovoga zadnjeg sam nedavno nasao u mint stanju i nisam odolio da ga kupim iako mi nije trebao. Tako ce vejrovatno biti i sa CB1300 ako kad naleti. Jednostavno takvih motora vise nema i nece ih vjerovatno vise ni biti. Gledam ovaj NT1100 i nesto kontam da to vise nije ni gust voziti. Bas su nekako sterlini postali ovi novi motori.
Najjača klasa ikad 💗XJR1300, CB1300, GSX1400 i ZRX1200 su klasici i dan danas su pojam. Jednostavni, snazni i bez silnih điđa miđa..upravo ono sta motor treba biti 😀
Svi su super ali CB1300 je nesto posebnoXJR1300, CB1300, GSX1400 i ZRX1200 su klasici i dan danas su pojam. Jednostavni, snazni i bez silnih điđa miđa..upravo ono sta motor treba biti 😀