Honda NT1100

Quickshifter ne može ljepše mjenjat brzine od dct, osobito ispod polovine gasa.
Osim toga quickshifter oštećuje vilice za mjenjanje brzina.
 
Kad se sjetim kakva je Pan-European krstarica bila i sad vidim ove skalamerije od motora :ROFLMAO:

 
Ma dizajn je danas relativna stvar i sve je to “u par deka”, posebno u tom nekom sport touring segmentu
Ali stvarno mislim da bi cb1000r masina ovom motoru i na njegovu tezinu legla ko budali samar. A bolje bi se priblizio i uklopio sa konkurencijom. I sigurno da se to moglo uraditi relativno lako, da se stvarno htjelo.
Ovako, realno, nema nikakvih sansi pored pomenutog Versysa 1000 ili Tracera 9.
Mislim da ce i zakleti Hondasi prije kupovati Africu Twin, cak ako im taj tip motora i nije prvi izbor, jer se ipak se radi o daleko zaokruzenijem motoru u odnosu na NT.
Sa ovim se sasvim ne slažem. Ja mislim i da dizajn igra nesto 😇
Imao sam CRF1000 i kad sam cuo da se priprema nesto "kao" sport touring jako me zanimalo. Jer se vozim 99% po cestama.
Imao sam CBF1000F i onda presao na VFR1200X koji mi je bio pretezak ... tada nije bilo vise CBF-a i uzeo sam tada novu Africu.
Kad sam vidio prve slike NT1100 odlucio sam uzet CRF1100.
Za mene NT1100 ima dovoljno snage, u komfort ne sumnjam, i za voznju po mome bila bi sigurno dobra ali vizualno mi ne odgovara.
Hondi fali motor u stilu CBF-a.
Sto se tice DCT, u A I DE proda se 50% pa i vise modela sa tim menjacem. Tako da ... ali ja ga nebi uzeo, za sada.
 
  • Like
Reactions: floyd and cadjo
Kad se sjetim kakva je Pan-European krstarica bila i sad vidim ove skalamerije od motora :ROFLMAO:

Doduse volila je u smijeru u kojem ona hoce pri malo jacem vitru ali to je druga prica i danas bi kostala 200 000 kn

NT 1100 tipicna danasnja prica

Znaci jedan hibridni agregat koji ce pogoniti barem 3 ili vise modela i dok ce u nekome od njih biti dobar u nekom adekvatan a u nekom promasaj.

Imali su 1200 UNICAM i na kraju niti je VFR1200 bio uspjesan a Crosstourer fijasko

Iskrreno mislim da je jedini dobar uradak Africa, CMX je adekvatan a NT 1100 skroz bezlican, ali uvik ima vozaca koje ce on zadovoljiti u potpunosti.
 
Pazi modele iz početka stoljeća,od serije CB-a ne znaš kojeg bi prije kupija,CBR teško ludilo itd...
Danas se ljudi okreću bezličnim modelima,kako motora tako i auta.Ne znam meni motor triba imati ono nešto da bi ga kupija.
Nakon Horneta 900 doveza san kući CBF 1000 koji se zadrža kod mene ravno 5 dana,jednostavno odličan motor i svjetlosnu godinu bolji i lipši od novog NT1100 ali isto nije ima ono nešto (jbg ljubitelj san naked motora),tih 5 dana od kupnje nisan ga ni pogleda dok se Kawasakija nakon skoro godinu dana još ne mogu nagledat.Nakon pranja i glancanja zapalija bi duvan i sidija po ure kraj njega 😉🤣
 
da je postojala verzija cbf 1000f sa okruglim svitlom ka 600n...... to bi mi bio san snova......
ovako se patim sa poluoklopom i ćoravim svitlom na jedno oko.....
ali mi je svejedno lipši i bolji od ovog gmaza hibrida deauvilla i xadv-a......
 
  • Like
Reactions: Nero and cadjo
Imaš cb 1300
prelip motor......
ali malo overkil za svaki dan do posla po gradu, kiši i goremu....
cbf 1000 je po gradu ko bicikla..... a opet se snalazi odlično i natrpan u dvoje po dužem putu.... čak se da osjetit i natruha sporta ako se zbilja potrudiš....
 
  • Like
Reactions: cadjo
Ja san sebi obeća jednu ali su trenutno jebački skupe a mislim da neće ni biti jeftinije 😅
Nema ih puno….
Kad i ima onda CB1300S
Odlican motor isto ali nekako klasicni mi je drazi…..
Najbolji motor na svitu….ni Africa ga nije skinila……
 
  • Like
Reactions: BARKLEY and cadjo
I meni je taj stil motora oduvijek napet. XJR1300, CB1300, GSX1400 pa i ZRX1200 i Bandit1250. Ovoga zadnjeg sam nedavno nasao u mint stanju i nisam odolio da ga kupim iako mi nije trebao. Tako ce vejrovatno biti i sa CB1300 ako kad naleti. Jednostavno takvih motora vise nema i nece ih vjerovatno vise ni biti. Gledam ovaj NT1100 i nesto kontam da to vise nije ni gust voziti. Bas su nekako sterlini postali ovi novi motori.
 
I meni je taj stil motora oduvijek napet. XJR1300, CB1300, GSX1400 pa i ZRX1200 i Bandit1250. Ovoga zadnjeg sam nedavno nasao u mint stanju i nisam odolio da ga kupim iako mi nije trebao. Tako ce vejrovatno biti i sa CB1300 ako kad naleti. Jednostavno takvih motora vise nema i nece ih vjerovatno vise ni biti. Gledam ovaj NT1100 i nesto kontam da to vise nije ni gust voziti. Bas su nekako sterlini postali ovi novi motori.
Uvik jos jedan motor fali u garazi zato molim te nemoj nikad reci da si kupio motor koji ti "ne treba " :cool:
 
I meni je taj stil motora oduvijek napet. XJR1300, CB1300, GSX1400 pa i ZRX1200 i Bandit1250. Ovoga zadnjeg sam nedavno nasao u mint stanju i nisam odolio da ga kupim iako mi nije trebao. Tako ce vejrovatno biti i sa CB1300 ako kad naleti. Jednostavno takvih motora vise nema i nece ih vjerovatno vise ni biti. Gledam ovaj NT1100 i nesto kontam da to vise nije ni gust voziti. Bas su nekako sterlini postali ovi novi motori.

XJR1300, CB1300, GSX1400 i ZRX1200 su klasici i dan danas su pojam. Jednostavni, snazni i bez silnih điđa miđa..upravo ono sta motor treba biti 😀
 
XJR1300, CB1300, GSX1400 i ZRX1200 su klasici i dan danas su pojam. Jednostavni, snazni i bez silnih điđa miđa..upravo ono sta motor treba biti 😀
Svi su super ali CB1300 je nesto posebno
Mozda jednog dana
 
  • Like
Reactions: WraGG
Svi ti veliki Nakedi mogu komotno stajati pored pojma "motor" u rječniku, prekrasni, predimenzionirani, okrugli far, nedostatak plastika, jednostavnost i brutalnost u jednom.

Bili su aktualni prije 20 godina, sad su aktualni i biti će i u budućnosti. Esencija onoga što motor mora biti.

Nisam ljubitelj "During the War" priča, ali nekako sumnjam da će današnji mulci držati poster NT-a 1100 ili CBa 500 i maštati o istima.