Honda NTV 650 (revere) RC33

bihacanin

New member
pozdrav

Konacno sam skupio hrabrosti da u potpunosti rastavim masinu od Honde NTV (RC33) pri rastavljanu sam uvidio svoj problem a on je lezaj na radilici,
sad planiram nabaviti nove lezajeve ali tu dolazi dop porblema ???  lezajevi se prodaju po bojama.  Dali je netko imao ovaj problem i kako ga rijesiti ako uzmemo u obzir da nemam pojma koje da kupim, radilica mora ici na obradu majstor kaze da je 25 stoti jajasta ali da se to moze rijesiti
negdje dam procitao da boja koja se vidi ma mojoj radilici je u stvari boja lezaja koji je tu postavljen (u ovovm slucaju bijela)
Mogu li se negdije naci fabricke dimenzije radilice 
E da trebace mi jos ako netko zna na koliko "kila" sve to steze ???

unaprijed HVALA
 
bihacanin said:
pozdrav

Konacno sam skupio hrabrosti da u potpunosti rastavim masinu od Honde NTV (RC33) pri rastavljanu sam uvidio svoj problem a on je lezaj na radilici,
sad planiram nabaviti nove lezajeve ali tu dolazi dop porblema ???  lezajevi se prodaju po bojama.  Dali je netko imao ovaj problem i kako ga rijesiti ako uzmemo u obzir da nemam pojma koje da kupim, radilica mora ici na obradu majstor kaze da je 25 stoti jajasta ali da se to moze rijesiti
negdje dam procitao da boja koja se vidi ma mojoj radilici je u stvari boja lezaja koji je tu postavljen (u ovovm slucaju bijela)
Mogu li se negdije naci fabricke dimenzije radilice 
E da trebace mi jos ako netko zna na koliko "kila" sve to steze ???

unaprijed HVALA
sta se tocno desilo....radilica na mjestima gdje dolazi lezaj nemoze biti jajasta...moze biti ostecena uslijed slabog i potrosenog lezaja...uslijed nedovoljnog podmazivanja....Lezajevi se prodaju i oznacavaju prema specijalama odnosno prema stupnju ostecenja radilice....obicno to budu : std...1 specijala..2 specijala...i 3 specijala...Pitanje je uopce dali honda ima opciju da se radilica "spasi" novim vecim lezajevima (obicno to kod motora nema...nazalost)....to je prvo sto treba saznati...te se kasnije eventualno upustiti u potragu za lezajevima..i samom tolerancijom koja se mora postivati prilikom brusenja....
 
motor je jednostavno poceo da LUPA ali ne uvijek nego samo pri jacem gasu, kad sam sve rastavio vidio sam da je problem bio u podmazivanju.
e sad dali je radilica jajasta ili ne ja nemam pojma ali mi je tako rekao majstor koji obradjuje radilice :? 
Sudeci po ovoj stranici http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&T=NTV650&Y=1993&L=HO-NTV650P&O=CRANKSHAFT/PISTON&F=HO-NTV650P-PW&L2=HO-NTV650P-PW  imaju lezajevi raznih debljina. Meni u biti trebaju samo tvornicke mjere radilice

ps. link koji ste mi poslali nema ove honde, ima slicna ali ne mogu skinuti
 
pa nije valjda da su obe klipnjace prolupale....mogao bi izmjeriti onaj dio radilice na kojemu je bila "zdrava" klipnjaca...medjutim mislim da bi bilo tebi korisnije saznati dimenzije tih lezajeva koji se nude kao specijale(iz tvoga linka).....Ali najprije treba pobrusiti radilicu..do "zdravog" dijela...i nakon mjerenja vidjeti koji lezajevi bi pasali...
 
nisu obe prolupale ali ja neznam jeli na ovoj radilici vec radjena specijala ili ne ??? sto se tice obrade radilice to nece biti problem jel kako kaze 25 stotih je malo i nece biti problem za popraviti e sad boje lezajeva jel ima negdje da pise koja boje iznosi koliko milimetara? Glupo mi je dirati radilicu ako neznam koliki je lezaj sta ako bude trebalo jos malo skinuti ili je skinuo malko vise ode cca 200€
 
Ti agregati su poznati po dugotrajnosti pa me cudi da ti se to desilo.U cemu je zapravo bio problem ? Sta nije bilo u redu sa podmazivanjem ?
 
nisam jos provjerio zbog cega nije bilo dobro podmazivanje ali sudeci po izgledu lezajeva to je tipican primjer ne podmazivanja. moguce je da je motor ostao bez ulja  :( a moguce da pumpa nije ok budem provijerio
 
ako g a ikad i sredis i bude kako treba opet se postavlja pitanje zasto je prolupo :misli:..jedino ako ga slozis i uspijes nekom jelenu uvalit onda se isplati,a potrosit novce obradjivat radilice kupovat lezaje i prolupa nakon 1-2000mk nije nikako isplatno..ako ti je prirasto srcu kupi isti takav iz uvoza p a prebaci dijelove na svoj a ostalo probaj prodat..to ti je koliko toliko isplatna varijanta..ili taj prodaj u dijelove i stedi za drugi motor
 
evo kad sam vec dobio pitanje "kako ide" onda mali update  8)  RADIIIII

kao sto je vec neko napisao kupio sam drugu masinu i montirao na motor za sad je sve odlicno i nadam se da ce tako ostati  :grin: