BreakM
Well-known member
https://www.youtube.com/watch?v=1PFeKBbWxuw
Na videu se primjeti prvi start motora je ok, drugi start nakon uspješnog starta upale se opet lampice check engine i temp, u to vrijeme se i okretaji motora podignu iako nije hladan, i sve se normalizira samo od sebe i pogasi. Na videu su i startovi bez tog problema, kako je do sad godinama uvijek i bilo.
Prekontrolirano:
- napon aku, napon punjenja
- masa kod ECM-a ("kompjuter")
- ECT senzor (temp senzor) od vrućeg motora prema hladnom mjeren otpor - linearno i u specifikaciji
- Napon iz ECM prema ECT, 5.00V točno
- O2 senzor, 0.95V vruć
- brikano/odspajano switchevi kuplunga i nogara
Skužio sam da kvar mogu isprovocirat da se dogodi na idućem startu iako se danima nije dogodilo, ili ako se događa često taj dan da se ne dogodi, micanjem guranjem bužira od ECT-a, bez obzira jeli spojen ECT ili nije. Bužir ECT-a sam otvorio do 3-4cm ispod glavnog harnessa i sve je više nego ok. Glavni harness nisam otvarao jer iskreno ne želim dok ne skužim točno koji vod je problem da ne kopam bezveze.
Kada ECT nije spojen naravno dobijem pravi check engine light (MIL) od 7 blinkova koji ukazuje na ECT open circuit što i je jer je konektor odspojen. Ako se s odspojenim ECT okrene ključ ventilator se pali automatski kako i treba. Taj kod greške sam izbrisao na DLC konektoru, očitao ponovno greške nakon što se kvar dogodio par puta, i nema zapamćenih grešaka.
Uglavnom me najviše zanima dali je netko sa PGM-FI Hondom imao slučaj sa videa da znam u kojem smijeru dalje krenuti. Imam osjećaj da se nešto "usjeklo" na izlazu iz glavnog harnessa koji ima PVC bužir koliko vidim, ali opet mi ni to nije vjerojatno na 4god starom (novom) motoru, a i nelogično jer se kvar makne sam od sebe, pa ne želim kopat bezveze ako će nešto drugi biti problem.
Na videu se primjeti prvi start motora je ok, drugi start nakon uspješnog starta upale se opet lampice check engine i temp, u to vrijeme se i okretaji motora podignu iako nije hladan, i sve se normalizira samo od sebe i pogasi. Na videu su i startovi bez tog problema, kako je do sad godinama uvijek i bilo.
Prekontrolirano:
- napon aku, napon punjenja
- masa kod ECM-a ("kompjuter")
- ECT senzor (temp senzor) od vrućeg motora prema hladnom mjeren otpor - linearno i u specifikaciji
- Napon iz ECM prema ECT, 5.00V točno
- O2 senzor, 0.95V vruć
- brikano/odspajano switchevi kuplunga i nogara
Skužio sam da kvar mogu isprovocirat da se dogodi na idućem startu iako se danima nije dogodilo, ili ako se događa često taj dan da se ne dogodi, micanjem guranjem bužira od ECT-a, bez obzira jeli spojen ECT ili nije. Bužir ECT-a sam otvorio do 3-4cm ispod glavnog harnessa i sve je više nego ok. Glavni harness nisam otvarao jer iskreno ne želim dok ne skužim točno koji vod je problem da ne kopam bezveze.
Kada ECT nije spojen naravno dobijem pravi check engine light (MIL) od 7 blinkova koji ukazuje na ECT open circuit što i je jer je konektor odspojen. Ako se s odspojenim ECT okrene ključ ventilator se pali automatski kako i treba. Taj kod greške sam izbrisao na DLC konektoru, očitao ponovno greške nakon što se kvar dogodio par puta, i nema zapamćenih grešaka.
Uglavnom me najviše zanima dali je netko sa PGM-FI Hondom imao slučaj sa videa da znam u kojem smijeru dalje krenuti. Imam osjećaj da se nešto "usjeklo" na izlazu iz glavnog harnessa koji ima PVC bužir koliko vidim, ali opet mi ni to nije vjerojatno na 4god starom (novom) motoru, a i nelogično jer se kvar makne sam od sebe, pa ne želim kopat bezveze ako će nešto drugi biti problem.