Honda predstavlja Silverwing 600 GT

ma daj samo jedan disk naprijed kakva je to sprdačina :palacdolje: :palacdolje:
a nije baš ni neki ljepotan :palacdolje: čak mi ovaj normalni SW bolje izgleda iako je i taj gadan
 
mv_agusta said:
ma daj samo jedan disk naprijed kakva je to sprdačina :palacdolje: :palacdolje:
a nije baš ni neki ljepotan :palacdolje: čak mi ovaj normalni SW bolje izgleda iako je i taj gadan
integralnu kočnicu s ABS+CBS sistemom po želji.
citaj malo
 
mislin da ukoliko bi trebalo ugraditi dva diska na nju da bi oni to stavili odma.
a ovako zakljucujem da ce i ovo biti sasvim dostatno ali vise kad se obavi neki test  (y)
 
honda xr said:
integralnu kočnicu s ABS+CBS sistemom po želji.
citaj malo

iii?? sa time neće dobiti još jedan disk naprijed
 
honda xr said:
mislin da ukoliko bi trebalo ugraditi dva diska na nju da bi oni to stavili odma.
a ovako zakljucujem da ce i ovo biti sasvim dostatno ali vise kad se obavi neki test  (y)
Normalno, prije par desetljeca su trkaci motori imali bubanj naprijed pa je sve bilo dobro. Sad se dosta stvari zbog mode stavlja, ne zele svi placati te budalastine.
 
Osobno, jedna od najbitnijih stavki na bilo kojem vozilu su mi kocnice. Hoces reci da zbog mode vise nemamo bubanj kocnice!?
Prije par desetljeca se na jednom serijskom motoru od 1000ccm nije hvatala stotka za manje od 3 sekunde, a nisu ni isli preko 300 km/h. Stovise, nije ni postojala ta klasa u smislu u kojem danas postoji. Drugo, vozila nisu bila tako teska kao danas.
Uz svu mogucu elektroniku, i dalje tvrdim da dva diska, pogotovo ako je kvaliteta u pitanju, su dva diska.
Na XTX-u imam Brembo sustav, 320mm plivajuci disk, i ipak nakon 50ak km sportske voznje dobro bi dosao jos jedan takav. :wink:
 
OK, mozda inzenjeri u Hondi su zakljucili da ce ovom skuteru elektronika i jedan disk sprijeda biti dovoljni, znaci li to da je namjenjen nesto smirenijoj klijanteli? Ocito da, jer kad je u pitanju beskompromisna sportska voznja, mislim da je ova Hodna malo preglomazna, a i sustav kocenja neznam kako bi podnio duze maltretiranje.

Nego jos nesto - ova stranica iz pocetka teme - tocnije text vezan uz ovaj skuter, izgleda kao da ga je netko sklepao u 2,5 minuta. :palacdolje:
 
ma kao da je bitno kako će se vozit taj skut ima preko 200kg i po meni trebaju mu 2 diska naprijed
sad će se javiti neko i reći kako čoperi imaju samo jedan disk i 300kg e pa zabo... me ku.... za čopere
 
biker4life said:
OK, mozda inzenjeri u Hondi su zakljucili da ce ovom skuteru elektronika i jedan disk sprijeda biti dovoljni, znaci li to da je namjenjen nesto smirenijoj klijanteli? Ocito da, jer kad je u pitanju beskompromisna sportska voznja, mislim da je ova Hodna malo preglomazna, a i sustav kocenja neznam kako bi podnio duze maltretiranje.

Nego jos nesto - ova stranica iz pocetka teme - tocnije text vezan uz ovaj skuter, izgleda kao da ga je netko sklepao u 2,5 minuta. :palacdolje:
Ovi koje se zele utrkivati neka kupe CBR 1000, ja ne zelim placati 2 diska jer mi netrebaju. Eventualno da uvedu dodatnu opremu sa 2 diska.
mv_agusta said:
ma kao da je bitno kako će se vozit taj skut ima preko 200kg i po meni trebaju mu 2 diska naprijed
sad će se javiti neko i reći kako čoperi imaju samo jedan disk i 300kg e pa zabo... me ku.... za čopere
Da ti nesta znas o tome ti bi bio taj koji odlucuje koliko diskova ce se stavljati.
Neznam sta se ti javljas ovdje. Vozis taj talijanski poluproizvod i pljujes po 5 puta boljem stroju. Ako ti je do hodanja po servisima kupuj takve proizvode, ali ostavi pametne ljude da si kupuju postene strojeve.
 
papa strumf said:
Ovi koje se zele utrkivati neka kupe CBR 1000, ja ne zelim placati 2 diska jer mi netrebaju. Eventualno da uvedu dodatnu opremu sa 2 diska.

Da ti nesta znas o tome ti bi bio taj koji odlucuje koliko diskova ce se stavljati.
Neznam sta se ti javljas ovdje. Vozis taj talijanski poluproizvod i pljujes po 5 puta boljem stroju. Ako ti je do hodanja po servisima kupuj takve proizvode, ali ostavi pametne ljude da si kupuju postene strojeve.

BOLD1: Ovo je dobra ideja, cak i ne samo za taj skuter, vec i za ostale motore/skutere koji nemaju dva u seriji. Ili bar prihvatno mjesto na vilici bez vecih modifikacija. Ali obicno proizvođaci nemaju sluha za tako nesto... :(

BOLD2: Mislim da bi se clanove koji su duze ovdje trebalo malo vise uvazavati. Mozda je MV bio malo ostriji, ali definitivno nije rekao da je Nexus bolji od te Honde (u to dali je ili nije necu ulaziti), vec je samo zamjetio nedostatak, odnosno ukazao na nesto s cime bi skuter bio jos bolji. Iskreno, mislim da bi zbog sigurnosti i opcenitog rasta vozila u svim smjerovima, na svim iole ozbiljnijim strojevima dva diska trebala biti serija. Nedavno sam na test dobio novog T Max-a (iscrpan review u T Max temi, 4-5 stranica prije kraja), nevjerovatno je kako dobro koci. Kako covjek napreduje kao vozac, s vremenom mozda i preraste vozilo koje vozi, pa mislim da teorija da je vozilo bolje opremljeno u startu stoji, kako bi se vozacu ostavilo mjesta za napredak.
 
papa strumf said:
Normalno, prije par desetljeca su trkaci motori imali bubanj naprijed pa je sve bilo dobro. Sad se dosta stvari zbog mode stavlja, ne zele svi placati te budalastine.

Je to ce biti jako jeftin skuter i tu se bas gleda koliko se placa.
 
400 je dobro prihvačen na tržištu, a s jačim agregatom bit če i ovaj. bilo bi dobro samo da unaprijede kvačilo kad več izbacuju facelifting model