Honda VFR 800 F m.y. 2014

biker4life said:
Nadajmo se da je prednji kraj samo loš photoshop. :moli:

Nakon dizajnerskog debakla od nove CBR600RR, ne bih se čudio da nije.
 
Šta li je to s far/ovima? S auspuhom?  :shock:

A stvarno su kreativni za popizdit. Nakon CBR-a 600, back in 90's? Dizajneri su im teški nostalgičari - to je očito. Sjećam se, prva asocijacija na ono BMW-ovo C1 krdo od skutera s krovom bijaše, ovi u BMW-u su na teškim drogama. U ovom slučaju mi se pak čini da bi se dizajneri u Hondi (barem oni iz japanske divizije) doista trebali početi šopati nečim težim. I to pod hitno. :LOL:
 
jel samo meni ova prednja vilica lici ko sa CBR 900 iz 1998..mozda im je ostalo negdje na stanju pa sad samo zakacili radijlne kocnice :mrgreen:
 
a aspuh izgleda ko sa vf750 (samo je tam bio crni..), očito su malo kopali po starim zalihama :misli: neznam ja kaj se ovima dešava..
 
Uspjeli su sjebati i zadnji lijepi Hondin motor.  :(
 
Stari VFR je rijetko gadan motor, da ne pricamo o tome da ne ide s mjesta, a o drkici pri stelanju ventila da ne pricamo

A ovaj je standardno ruzan


Srki
 
Samo čitam komentare na ove nove modele na Eicmi.  :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Sreća pa nitko ne kupuje nove motore kod nas.  :mrgreen:

Ali da je stvarno nešto ošlo u krivi smjer, stvarno je. Kod svih japanaca.  :D
 
warriorCRO said:
Samo čitam komentare na ove nove modele na Eicmi.  :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Sreća pa nitko ne kupuje nove motore kod nas.  :mrgreen:

Ali da je stvarno nešto ošlo u krivi smjer, stvarno je. Kod svih japanaca.  :D

Potpuno se slažem...
 
.... i kod nas (SLO) če se prodajat za 12.490,00 €.  :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:
Puno novca za u stvari samo nešto više elektronike i promenjen izpuh i vanjski izgled.
 
Civic said:
.... i kod nas (SLO) če se prodajat za 12.490,00 €.  :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:
Puno novca za u stvari samo nešto više elektronike i promenjen izpuh i vanjski izgled.

Onda će biti skuplji od direktnog konkurenta BMW F800 GT. Njih ima ispod 12000, koliko sam vidio cijene kod vas...
 
Moram priznati da me inicijalno nije oduševio novi mali vfr, jel je nekako djelovao suhoparno i u stilu 90-ih.
Ali... što ga dulje gledam sve mi je bolji i bolji :)
Ako je ono što se može trenutno saznati na netu istina, ovaj motor bi po svemu sudeći mogao biti idealan za mene. 106 konja je i više nego dovoljno, odličan dorađeni V4, 10 kg lakši, lakši kotači, malo više momenta, nova prednja i stražnja vilica, ispeglani VTEC, radijalne kočnice, novi instrumenti, kontrola trakcije, LED svijetla i ako je kvaliteta izrade kao stari ozbiljno sam zainteresiran i jedva čekam pročitati negdje prvi review da vidimo koliko je bolji od stare generacije.
Da li se možda netko zna cijenu kakva će biti kod nas za DLX verziju s koferima i kad će biti dostupan?
 
Ma sve to stoji, ali bojim se da cijenom doseže Z1000SX (od ove godine ima TC, i novi sustav kofera), koji je po svemu sudeći daleko bolji motor za slične pare. Sve preko 90K kn za ovaj VFR je previše. To je u principu isti motor od 2002. :shock: Izgled je totalni retro, ali u negativnom smislu. Stari je imao bezvremenski dizajn (bijelo/crna kombinacija pogotovo), pa i danas izgleda ok, dok ovaj stvarno izgleda kao nešto s kraja  90ih. Auspuh osim što izgleda kao jeftini bokun lima, zaklanja i stražnju felgu :( :?
 
Ah, nije ni cijena tu najbitnija :)
Dobrim dijelom se kupuje srcem. I meni nije baš sjeo na prvu ali sam promjenio mišljenje. Auspuh je grozan, to bi išlo prvo s njega.
Što se tiče Kawe, jednostavno mi ne sjeda, bez obzira što na papiru sve to zvuči jako dobro i realno nemam šta reći protiv.
Isto tako, to što je taj V4 koncept motora napravljen davno ne znači nužno da je to loše ili zastrajelo, dapače, može značiti da je dobro unaprijeđen kroz sve te iteracije.
Šta reć, sviđa mi se i ako testovi pokažu da je bolji i dorađeniji od prošle verzije, i da nema nekakve nove značajne mane, zbilja bi mogao udomit jedan primjerak.