HONDA VFR 800 VTEC PODIZAČI UPRAVLJAČA

Dylan

Well-known member
Kupio sam Hondu VFR 800 VTEC.
Obzirom da me više zanima touring nego sportska vožnja, zanima me da li netko ima iskustva s podizačima upravljača.
Koliko pomažu obzirom da podižu upravljač oko 2,5 cm?
Da li je netko konvertirao originalni u superbike upravljač?
I posljednje, da li netko prodaje podizača upravljača ili cijeli superbike kit?
 
  • Like
Reactions: Mocippaldi
Kupio sam Hondu VFR 800 VTEC.
Obzirom da me više zanima touring nego sportska vožnja, zanima me da li netko ima iskustva s podizačima upravljača.
Koliko pomažu obzirom da podižu upravljač oko 2,5 cm?
Da li je netko konvertirao originalni u superbike upravljač?
I posljednje, da li netko prodaje podizača upravljača ili cijeli superbike kit?
Sto to nije turing motor 🤔?
 
Napravi prvih soma kilometara, pa onda razmišljaj o tak nečemu... ruke na VFRu su odavna u veoma dobrom položaju, a ako na kraju zbilja bude potrebe za nekom vrstom intervencije, znat ćeš i zašto, a to će ti diktirati i kako...
 
Napravio sam prvih tisuću kilometara, zato i pitam.
U obzir treba uzeti da imam 64 godine i da su mi zglobovi oštećeni, a i oni relativno zdravi su dobrano dobrano istrošeni.
U obzir treba uzeti i to da slijedeće godine planiram putovanje od desetak tisuća km na kojem će udobnost biti jedan od glavnih zahtijeva.
 
Pardon, nije mi tako zvučalo u postu...
uglavnom, 2,5 cm je fakat dosta, ali ako su ruke umorne, moglo bi bit okej, to je veoma subjektivno... po netu ima svakakvih "kitova" zapodizanje, i više manje svi se čine dobrima... ugl su tu oko 70 - 100 dolara... skine se prstenasti osigurač, zacrta se položaj ručica u odnosu na maticu na vilici, skineš ručicu, staviš podizač i to je to... još si onda maloi kut možeš popravit ako se zacrta... ako su pumpe i crijeva original, neće bit problema, ako je kraće nego na originalu, prpvjerit prije ozbiljne eksploatacije jel sve fercera...
 
Radim sad sebi nešto na vfr,pa za koji dan podjelom dojmove.Inače možeš dignuti volan za otprilike 1cm i ako ga izgučeš iz onog uha na trokutu raširiti malo.Mene je na početku malo bolio vrat u jednom dijelu pri sporijoj vožnji .Poslije je bilo ok ,sad radim drugi volan iz razloga suputnice ,jer sam dosta na nižem položaju pa je cimam ili keži na meni .Radim nedto po primjeru helibara!
 
Pardon, nije mi tako zvučalo u postu...
uglavnom, 2,5 cm je fakat dosta, ali ako su ruke umorne, moglo bi bit okej, to je veoma subjektivno... po netu ima svakakvih "kitova" zapodizanje, i više manje svi se čine dobrima... ugl su tu oko 70 - 100 dolara... skine se prstenasti osigurač, zacrta se položaj ručica u odnosu na maticu na vilici, skineš ručicu, staviš podizač i to je to... još si onda maloi kut možeš popravit ako se zacrta... ako su pumpe i crijeva original, neće bit problema, ako je kraće nego na originalu, prpvjerit prije ozbiljne eksploatacije jel sve fercera...
Podizači koje sam ja gledao imaju pin koji sjeda u rupu tako da se ne može značajno mjenjati kut, možda par mm.
Svi su oko 2,5 cm, tako da ostane dovoljno prostora na vilici da ručka solidno primi i da se ne mora mjenjati geometrija vilice.
Kablovi pašu, ništa se ne mora mjenjati, posao je jednostavan i riješenje je brzo.
Samo nisam imao prilike isprobati to u praksi pa me zanima mišljenje onih, a vjerujem da ih ima koji su to odradili.
Ono kaj je meni najveći ergonomski problem je oštriji kut kukova i to osjetim kod vožnje od 200 ili više km u komadu.
inače sam zadovoljan motorom, kut koljena je ok, tu nemam problema.
 
Radim sad sebi nešto na vfr,pa za koji dan podjelom dojmove.Inače možeš dignuti volan za otprilike 1cm i ako ga izgučeš iz onog uha na trokutu raširiti malo.Mene je na početku malo bolio vrat u jednom dijelu pri sporijoj vožnji .Poslije je bilo ok ,sad radim drugi volan iz razloga suputnice ,jer sam dosta na nižem položaju pa je cimam ili keži na meni .Radim nedto po primjeru helibara!
Koliko je sigurno izvući pin iz uha, onda ovisiš samo o držanju jednog šarafa...
Makar sam i ja razmišljao o tome, samo za probu. Ali ne usudim se, pogotovo ne kao trajno riješenje.
 
Ima LSL kit za kompletnu konverziju upravljača samo je dosta skupo....

ABM prodaje takav kit za 189 €, to je najpovoljnije što sam našao. Mislim da se dobiva 5,5 cm i ravnije ručke.
 
Kupio sam Hondu VFR 800 VTEC.
Obzirom da me više zanima touring nego sportska vožnja, zanima me da li netko ima iskustva s podizačima upravljača.
Koliko pomažu obzirom da podižu upravljač oko 2,5 cm?
Da li je netko konvertirao originalni u superbike upravljač?
I posljednje, da li netko prodaje podizača upravljača ili cijeli superbike kit?
Sretno Dylane (y) Sjecam se jos kad si htjeo mjenajti scooter za motor i pitao razlike :mrgreen:
 
Koliko je sigurno izvući pin iz uha, onda ovisiš samo o držanju jednog šarafa...
Makar sam i ja razmišljao o tome, samo za probu. Ali ne usudim se, pogotovo ne kao trajno riješenje.
vozio sam tako nekih 20000 km i nije se desilo ništa ništa