Honda X-ADV

Getriba said:
Dzabe ti je to

Ovaj je preuzeo titulu Kralja  hehe


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kralj je samo jedan
A sad jel X-ADV bolji/pozeljniji od Tmaxa 560 tesko je rec....
Oba su odlicni......ja osobno bi isa na X-adv iskljucivo zbog DCT-a.To je fantasticna stvar.naprosto fenomenalna......


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
ko samui said:
Jucer malo u prasini.
Gume nisu ni za cestu ni za makadam,nesto dalje od makadama triba minjat ovjs pogotovo straznji.

Ostalo motor je bomba sklepan je na razini motora od 20 k eura lak plastike cjelokupna kvaliteta i kocnice su top

Honda je to brajo, šta više reć
 
Odlična je Hondica.

Lajkam:
- lakoću upravljanja
- opuštenost i jednostavnost vožnje u 90% razumnih trenutaka korištenja
- stabinost na većoj putnoj brzini
- potrošnju goriva
- temperament sličan V2 motoru
- zvuk iz Akrapa kod viših okretaja (!)
- mogućnost ručnog mijenjanja brzina i u automatskom modu
- fun factor

Može to i bolje:
- preagresivna reakcija na početni dio davanja gasa
- težina i manevar na mjestu
- limitacije u vidu težine i lelujavog ovjesa dođu u fokus brzo u ostalih 10% nerazumnih trenutaka korištenja
- mala krajnja brzina (uspio sam navući nekih 176 po celeru, vjerovatno bi to bilo oko 165 po GPSu)
- TC se nakon svakog paljenja vraća u najvišu postavku, a ne prethodno odabranu
- nema cruise control a ima RBW i sve što je potrebno za laku implementaciju
- malo mjesta za noge
- tvrdo sjedalo

Pičimo dalje.

:D

Sent from my MI 9 using Tapatalk

 
Diablero@

A bia si govoria da DCT ne valja
Triba proc jedno 500,600 km i iskusat sve nacine,situacije i priviknit se i onda je odlican.jedan dir samo ti da pogresnu sliku.
Ima mana naravno ali za DCT veliki prst gore


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
seki22 said:
A bia si govoria da DCT ne valja
Triba proc jedno 500,600 km i iskusat sve nacine,situacije i priviknit se i onda je odlican.jedan dir samo ti da pogresnu sliku.
Ima mana naravno ali za DCT veliki prst gore


Sent from my iPhone using Tapatalk
cosmic ga je da odavno,pogledaj avatar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Cosmo, ja ću jednu malu miješanu s pršuton... :)

Šta se tiče DCTa, ostajem pri svemu već napisanom na drugim temama pa se ponavljat neću. Ima još puno mjesta za napredak, pa ne sumnjam da će jednog dana doći na razinu najboljeg variomata, pa i preći je. Ali do tad imamo još benzine i guma spržit... :mrgreen:

Uskoro mi stižu nosač kufera i ploča za moj Givi V47, naručio sam i Puigov povišeni vizir jer mi serijski u najvišem položaju radi buku i turbulencije oko kacige, te offroad varijantu štafni olitiga fuzića koji mi se čine super za položaj nogu kod opuštene vožnje.

Brmbrm...
1ae8035018d939e20e2002bd160d3ab5.jpg


Sent from my MI 9 using Tapatalk

 
DiAbLeRo said:
Cosmo, ja ću jednu malu miješanu s pršuton... :)

Šta se tiče DCTa, ostajem pri svemu već napisanom na drugim temama pa se ponavljat neću. Ima još puno mjesta za napredak, pa ne sumnjam da će jednog dana doći na razinu najboljeg variomata, pa i preći je. Ali do tad imamo još benzine i guma spržit... :mrgreen:

Uskoro mi stižu nosač kufera i ploča za moj Givi V47, naručio sam i Puigov povišeni vizir jer mi serijski u najvišem položaju radi buku i turbulencije oko kacige, te offroad varijantu štafni olitiga fuzića koji mi se čine super za položaj nogu kod opuštene vožnje.

Brmbrm...

Sent from my MI 9 using Tapatalk
Zeza me Tapa, ne mogu sliku uploadat. Jesi vip ili?


smile 77 said:
cosmic ga je da odavno,pogledaj avatar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:misli:
 
Nisan, ova domesticus vulgaris besplatna verzija... Šta te zajebava, odaberi onu srednju postavku kod slanja fotki i to bi trebalo proć...
I daj napiši koju, već si dosta na Xu, imaš sigurno šta za reć...

Sent from my MI 9 using Tapatalk

 
DiAbLeRo said:
Nisan, ova domesticus vulgaris besplatna verzija... Šta te zajebava, odaberi onu srednju postavku kod slanja fotki i to bi trebalo proć...
I daj napiši koju, već si dosta na Xu, imaš sigurno šta za reć...

Sent from my MI 9 using Tapatalk
Prodajen IAT Belnaasu senzor topline zraka u kutiji zracnog filtera, dobije se cca 1-1.5 ks
Za adw i integru
 
Diablo malo cu se ubacit. Neces se ljutit...

Odlična je Hondica. - Sa 240 kg je sve samo ne Hondica :mrgreen:

Lajkam:
- lakoću upravljanja - Da bi ric reka. Ovde ce ka i kod svih ostalih motora guma imat najvecu ulogu. Moj je na Pilot Road 4. Ugodno iznenaden, iako je bzvz za vidit na Xadv
- opuštenost i jednostavnost vožnje u 90% razumnih trenutaka korištenja - "No fuss, no muss"
- stabinost na većoj putnoj brzini - Respektabilno!
- potrošnju goriva - Potrosnja??
- temperament sličan V2 motoru - Iz 55ks na 240kg ne primjecujem nikakav temperament.
- zvuk iz Akrapa kod viših okretaja (!)- Oem kalun kod mene. Divna zvucna kulisa iz predivnog auspuha. Mislim da cu ja na oem kalun samo de-kat granu stavit, da pojacam tu notu.
- mogućnost ručnog mijenjanja brzina i u automatskom modu - Da nije ovoga, ozbiljna voznja po zavojima bi bila nemoguca. Logika DCT-a je nelogicna.
- fun factor - Mmmm... Ne znam na sta ciljas, ali mi se svidja prilazit mu dok Temaksasi bulje i ne viruju ocima o kakvoj se zavrsnoj obradi radi.

Može to i bolje:
- preagresivna reakcija na početni dio davanja gasa - Ajme, trazi navikavanje. Daleko gore od VW DSG-a :mrgreen:
- limitacije u vidu težine i lelujavog ovjesa dođu u fokus brzo u ostalih 10% nerazumnih trenutaka korištenja - Bit cu pre strog i rec da je ovjes  Prednji: premekan Zadnji: pretvrd
- mala krajnja brzina (uspio sam navući nekih 176 po celeru, vjerovatno bi to bilo oko 165 po GPSu) - Ja dosta manje od tvoje brzine. Ne smin ni rec. Yugo sa tom snagom je bio brzi.
- TC se nakon svakog paljenja vraća u najvišu postavku, a ne prethodno odabranu - Model 2017 na srecu nema to zlo od TC-a
- nema cruise control a ima RBW i sve što je potrebno za laku implementaciju - Ne fali mi jer ga nikad nisan ni ima
- malo mjesta za noge - Zaboraviti ispruzene noge ka na Maxu i slicnima. Visok i sirok tunel trazi privikavanje. Uska podnica kod "izduzenog" plozaja nogu. bla,bla,bla Navikoh se brzo.
- tvrdo sjedalo - Nisan zamjetija nakon 200km u komadu. Valjda je stvar guzice

Pičimo dalje.

:D

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sta se kufera tice, na oem nosac san stavija adapter za givi kufer jer je oem "bronzin" za nista. Bacija san ga u supu i zaminija sa V47 koji mu bas dobro stoji, a prova san ih sve.
Fenomenalan kufer. Ne mogu virovat da san to zapravo napisa.  :mrgreen:
 
DiAbLeRo said:
Nisan, ova domesticus vulgaris besplatna verzija... Šta te zajebava, odaberi onu srednju postavku kod slanja fotki i to bi trebalo proć...
I daj napiši koju, već si dosta na Xu, imaš sigurno šta za reć...

Sent from my MI 9 using Tapatalk
Nesto san se malo nadoveza na tvoj osvrt. Ja san navuka u par dana malo manje od soma km i otisa na brod. Sad cami i ceka da me ova korona pusti nazad doma, po mogucnosti bez izolacije.
Iman gomilu stvari u planu prominit, jer uz sve nedostatke (koji motor ih nema??) jako mi se svidja i nesto bi malo pimpnija. Ne znam, auspuh mozda ili samo dekat granu...ovjes...ne znam. Koji zub vise zada jer imam nesikoristene okretaje.
Sta se opreme tice imam Puiga i vizir je top. u srednje visokom polozaju ni turbolence ni vitra. Mogu zapalit na 130kmh. Za lito cu nesto krace moran iskopat. Imam i grijane rucke...milina. Imam i one stafne "offroad". NAaah...bzvz. Struzu pri vecim nagibima.Barenko mu centralni nogar ne struze brzo ka i MAxu. I tako... Pilot road 4 po kisi ka po suvome. Na suvoj cesti ka hracak drzi. Vidit cemo koliko ce trajat.

edit: Imam i one oem spojlere/deflektore naprid sta lipe na karoseriju. Reklo bi se da ne sluze nicemu ali san vozija visokon putnom brzinom po kisi i tek onda skuzija da imaju smisla. Prilicno su skupi za 4 komadica  plastike. 
 
35d6942ca5aa564a5b9c97bc2433ee15.jpg

Ovaj je mislin vec neko vrime u Dubrovniku
Sta se mene tice prekrasan....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
aprilliaaa said:
Prodajen IAT Belnaasu senzor topline zraka u kutiji zracnog filtera, dobije se cca 1-1.5 ks
Za adw i integru
Ma dobije se kita labudova :mrgreen: Koliko sam shvatio to je samo zakukuljena varalica lambda olitiga O2 senzora koja centralini govori da je motor hladan i da ubacuje više goriva u nižim i srednjim đirima. Dobije se mirniji rad i manje zagrijan motor, izgubi se na momentu i reakcija na davanje gasa je nešto ublažena...
Bolje stavit zub manje naprid, a pari mi se da si ti to i napravija, i dobiješ mirniji rad jer su điri nešto viši kod iste brzine, dobiješ i nešto bolji start, a izgubiš bokun km krajnje brzine koja baš i nije presudna stavka.

Sent from my MI 9 using Tapatalk

 
DiAbLeRo said:
Ma dobije se kita labudova :mrgreen: Koliko sam shvatio to je samo zakukuljena varalica lambda olitiga O2 senzora koja centralini govori da je motor hladan i da ubacuje više goriva u nižim i srednjim đirima. Dobije se mirniji rad i manje zagrijan motor, izgubi se na momentu i reakcija na davanje gasa je nešto ublažena...
Bolje stavit zub manje naprid, a pari mi se da si ti to i napravija, i dobiješ mirniji rad jer su điri nešto viši kod iste brzine, dobiješ i nešto bolji start, a izgubiš bokun km krajnje brzine koja baš i nije presudna stavka.

Sent from my MI 9 using Tapatalk
I počne varat celer pun kc na tri zuba razlike (1 ako je naprid)
 
Šta se snage tiče i pimpanja u tom smislu, sve mašine Euro 4 pa nadalje su sa daleko manje opcija bez ozbiljnijeg zadiranja u motor i elektroniku. Nekad se sa propusnom granom, protočnijim loncem, sportskim filterom moglo dobit par ks više ali se trebalo znat točno šta i kako se radi jer elektronika nije bila toliko restriktivna obzirom na norme. Danas je to puno teže postić a da si opet unutar granica zakonskih regulativa. S druge strane, po mom guštu je trenutno moj X-adv već sasvim dorađen stroj za moje potrebe i osim funkcionalnog pimpa koji sam naveo u prethodnim postovima, nikakve dodatne preinake ne namjeravam činiti na njemu da bih dobio bolje ubrzanje, veću snagu ili krajnju brzinu.
Za adrenaline rush imam Tuona, nema boljeg stimulatora endorfina od njega. Osim sexa.

:mrgreen:

Sent from my MI 9 using Tapatalk

 
Točno, sve od Euro 4 je toliko siromasno dole da bi moglo proći eco regulative. Ali nista sto remap nemoze popravit

Sent from my MI 6 using Tapatalk

 
Šta se štafni tiče da, ove za offroad su preniske i stružu kod brže vožnje (testirao na Vladinom X-advu) ali uzea san neke jeftine s Aliexpressa čisto da se malo poigram s njima i rasteretim noge kod lakše vožnje. U konačnici gledam nešto ovako, ove su točno ono što mislin da bi mi bilo pogodak, ali su još jako skupe, cca 250 dolara plus poštarina plus davanja, pa ih za sada dok ne izađe neka prihvatljivija varijanta neću uzimat. Kad bi imao znanja, vremena i volje, dalo bi se nešto nosača u CADu isprojektirat, izrezat na CNCu i dodat štafne po želji ali o tom - po tom.

;)
d8f7d1c6138c3d0784aee9ac41d3d371.jpg
14e883663d6bdcd1e2e212fb8e7d28ee.jpg


Sent from my MI 9 using Tapatalk

 
IAT Belinassu san ima na motoru cca 1 misec i stvar je ok
koga zanima na na stranici od ovog lika sve piše i pusto povratnih informacija od kupaca...
 
Nakon više od 100km san se sitija da iman te štafne, pa san malo pribacija noge zada. Isti tren osjetiš olakšanje na trticu jer pređeš iz skuter jebentisunceubimikičmu položaja, u onaj klasični moto položaj di se trtica uvuče med'guzove i olakšanje je trenutačno. To da, ali peglat po zavojima jedino do granica normale.


Ne znan zašto san ovo stavija. Sad traži zlatni lanac i neki lipi lančanik. :mrgreen:
26488680d3bf11db6e2b2dafd7ca9460.jpg