Honda X-ADV

seki22

Well-known member
Mar 29, 2009
7,170
467
83
malo tu,malo tamo,malo svugdi
Ne znam na koji misliš, OEM gornji ili ovaj donji?
Ovo je neka najmanje "invazivna" zaštita, sve ostalo je još gore, željeza na sve strane. Sa Barkbusterima provjereno štiti, već je bila 2-3 puta s mista na boku i jednom je kum kliznia odradili su svoj posao. Ni jedna plastika nije platila.
Barkbusteri majka……..
Crash bar od Atasa ako se to moze tsko nazvat je sranje…...ali ima oni stiffner od hepca……….
Plate je isto vise ka figura ali ne mislin se nabijat na balvane ili tako nesto ……..
Donji crash bar od Hepca je zakon……
 

Švabo

Well-known member
Apr 7, 2019
826
575
93
Mainland
Barkbusteri majka……..
Crash bar od Atasa ako se to moze tsko nazvat je sranje…...ali ima oni stiffner od hepca……….
Plate je isto vise ka figura ali ne mislin se nabijat na balvane ili tako nesto ……..
Donji crash bar od Hepca je zakon……
Imam taj stifner i dosta znači, pala mi je dva ili tri puta već kad bi je gura u rikverc i OEM crash bar se nije naslonila na plastike. Kum je kliznia i postruga je donji crash od Hepca i Bark. Bash plate je ok nije za ekstreme ali čini posal dobro bar ovo šta sam vozia teren. Definitivno su Barkbusteri najbolji upgrade sačuvali su štipe više puta, imam i malo šire nogare mislim da su od XR-a nisam siguran 100% tako da i one pomažu kad se okrene na bok. Za onako neke manje padove i brzine ovo je čisto ok da se motor i plastike sačuvaju od štete. Sve druge opcije šta se nude jesu bolja zaštita ali su pre glomazne i meni ružne.
 

seki22

Well-known member
Mar 29, 2009
7,170
467
83
malo tu,malo tamo,malo svugdi
Imam taj stifner i dosta znači, pala mi je dva ili tri puta već kad bi je gura u rikverc i OEM crash bar se nije naslonila na plastike. Kum je kliznia i postruga je donji crash od Hepca i Bark. Bash plate je ok nije za ekstreme ali čini posal dobro bar ovo šta sam vozia teren. Definitivno su Barkbusteri najbolji upgrade sačuvali su štipe više puta, imam i malo šire nogare mislim da su od XR-a nisam siguran 100% tako da i one pomažu kad se okrene na bok. Za onako neke manje padove i brzine ovo je čisto ok da se motor i plastike sačuvaju od štete. Sve druge opcije šta se nude jesu bolja zaštita ali su pre glomazne i meni ružne.
Da bash plate je onako……za mene taman ali njje to nesto
Stiffner moran uzet ali hepco stranica mi ne da da ga narucin jer imaju zastupnika u HR.Novema Nova…..nisan detaljno gleda jel je imaju u ponudi na njihovum stranicama.Morat cu ih pitat telefonski ili mailom…..
Sta se tice Xadv-a meni je bas dobar…..borba bi bila izmedu Forze i njega….sva srica nisan proda Kralja pa nema potrebe za tim egzibicijama
 

DiAbLeRo

Well-known member
Nov 9, 2009
3,195
598
113
48
blizu oltara
E da, servis me je izašao oko 970 kuna, a poslije sam promijenio lanac jer se originalni rastegnuo k'o žvaka a puno linkova je zapeklo. Lanac i izmjena oko 900 kuna. Dobila je i nove šlape, Pirelli Scorpion Rally STR - 1800 kn s montažom.
Veselo pičimo dalje!
 

Nero

Well-known member
Feb 12, 2008
4,522
1,344
113
37
Solin
E da, servis me je izašao oko 970 kuna, a poslije sam promijenio lanac jer se originalni rastegnuo k'o žvaka a puno linkova je zapeklo. Lanac i izmjena oko 900 kuna. Dobila je i nove šlape, Pirelli Scorpion Rally STR - 1800 kn s montažom.
Veselo pičimo dalje!

Te STR-ke na desert sledu su mi bomba.
 

Branko-ST

Well-known member
Feb 23, 2008
5,466
357
83
Split
Imaš pravo...on/a jede motore ;)
jede takve kao ti a da se razumis imalo u motore mozda bi svatio sto sam napisao i zasto dolazi lakse do istegnutosti lanca
 

xoox

Member
Jun 19, 2018
75
16
8
Na mom NC se isto lanac mogu reci lako rasteza, cca svakih 2000 km ga je tribalo dotezati. Vidin na onoj grupi NC da je jedan stavija zlatni DID lanac i da se ne rasteze ni blizu tvornickom
 

DiAbLeRo

Well-known member
Nov 9, 2009
3,195
598
113
48
blizu oltara
Za jedno cestovno skuterče sa koferče, skroz dobro se snalazi po balkanskim planinama i vrletima!

:love:
 

Attachments

  • IMG_20210829_113308-01.jpeg
    IMG_20210829_113308-01.jpeg
    638 KB · Views: 0
  • IMG_20210830_182755-01.jpeg
    IMG_20210830_182755-01.jpeg
    717.8 KB · Views: 0

DiAbLeRo

Well-known member
Nov 9, 2009
3,195
598
113
48
blizu oltara
Evo onda par... Traktorče položilo ispit od 2100 km u pet dana po balkanskim gudurama i to bez greške. Udoban, dovoljno brz, prosjek potrošnje 4 l/100 km s tim da je vožnja bila sve osim štedljiva. Gud. Veri gud.
 

Attachments

  • IMG_20210831_102148-01.jpeg
    IMG_20210831_102148-01.jpeg
    394.6 KB · Views: 0
  • IMG_20210831_112719-01.jpeg
    IMG_20210831_112719-01.jpeg
    1 MB · Views: 0
  • PANO_20210831_111713-01.jpeg
    PANO_20210831_111713-01.jpeg
    530.1 KB · Views: 0