Honda X-ADV

maRRin 06

Well-known member
Jan 5, 2007
3,127
551
113
43
🔝
Evo onda par... Traktorče položilo ispit od 2100 km u pet dana po balkanskim gudurama i to bez greške. Udoban, dovoljno brz, prosjek potrošnje 4 l/100 km s tim da je vožnja bila sve osim štedljiva. Gud. Veri gud.
Ne sumnjam da ti to voziš i "žešće" nego šta triba, tim više je potrošnja zanimljiva.
 

Durr

Active member
May 22, 2015
320
27
28
36
Brapgorje
Evo onda par... Traktorče položilo ispit od 2100 km u pet dana po balkanskim gudurama i to bez greške. Udoban, dovoljno brz, prosjek potrošnje 4 l/100 km s tim da je vožnja bila sve osim štedljiva. Gud. Veri gud.
Imas neki GPX rute?
 

DiAbLeRo

Well-known member
Nov 9, 2009
3,183
577
113
48
blizu oltara
Nemam, nisam koristio GPS osim za navigaciju kod krajnje adrese. Od ovih km, nekih 60ak je odvoženo po makadamu s rupčagama, blatom i kišom natopljenom terenu kod parka prirode Uvac u Srbiji:

Uvac Special Nature Reserve
+381 33 64198

Dio toga po mrklom mraku i pod kišom. E, to je stvarno bilo jbno iskustvo!
 
  • Like
Reactions: Švabo

Spin

Active member
Feb 11, 2011
591
249
43
38
St/Zg
Lepo to sve oko Uvca, mora se priznat.
Prošao tuda kad sam bio na Zlatiboru.
Sjećam se da mi je palo na pamet da bi trebao i motorom to odraditi. I evo, sad mi opet palo na pamet :mrgreen:
Fora đir svakako. Neovisno o prometalu :)
 

seki22

Well-known member
Mar 29, 2009
7,089
428
83
malo tu,malo tamo,malo svugdi
ako je u italiji 7000 ta ista ovde je minimalno još + 1500e
inače koliko vidin integra/forza više/brže gubi na cijeni nego x-adv mada ne vidin neki očit razlog...
X-adv je pogodia ukus publike….
Integra definitivno ne
A Forza izgleda nije doprla toliko jer je X-adv ukra su paznju
Integru ne bi nikad dok Xadv ili Forzu bez problema
Zapravo ie meni Forza napetija mada i Xadv je isto odlican…..dapace…….
Nemos falit ni sa jednim od ta dva……
To govorin kad bi isa kupovat novo…
Ka polovno nema do Kralja ili malo skuplje tmax USD iz 2016 god……
 
  • Like
Reactions: DiscoVolante

aprilliaaa

Well-known member
Mar 15, 2007
5,094
40
48
split
razlikujemo se...uvik bi prije integru nego spomenuti drugi dvojac
zato jer mi je: najlipša (subjektivno), jer adv i forza imaju malo zadnje kolo i to mi kvari dojam apsolutno a svakako da se to i reflektira na vožnju, onda izbor guma je jako snižen za ova dva, adve mi prolazi sveukupno izgledom ali forza ne baš...pogotovo oni retrovizori na oklopu a ne na volanu...nemoš' proč između auti... i tako 😝
 

Author

Active member
Jul 22, 2008
1,512
19
38
DE / HR
ja sve više gledam x-adv kao moj sljedeći izbor 2022., moram priznati da ne gledam cijenu nego što želim i koje su mi potrebe i u njemu ima sve pomalo za mene, prvo dct jer sve sam lijeniji šaltati i zajebavati se sa brzinama, tako sam i auto napokon uzeo automatik i prezadovoljan sam... šteta je samo što nema cruise control tj. tempomat jer 2x godisnje vozim njemacka-slavonija u komadu i to 1300 km u danu, pa bi mi dobro doslo da ne drzim gas po 12-16 sati, ovisno o gužvama

čak mislim da ću nagodinu na karti napraviti 300 km duži put do odredišta i odraditi Iron Butt, ionako to vozim svake godine

veliki plus je prostor ispod sica, ali je i minus jer volim one torbe sto prebacis preko sica i onda je to zajebancija ako trebas nesto ispod, njih koristim jer osim za dalek put mrzim ikakve bisage i pizdarije na motoru, a za top case da ne pričam, ne mogu to vidjeti na motoru (bez uvrede) 😉
 

Zog

Well-known member
Jul 17, 2009
8,734
628
113
59
šentada
Torbe prebaciš ispod zadnjeg sica, malo prepraviš da lh ne povezuje široka traka nego dvi uže trake tako da ti je dostupan čep od rezervoara između njih.🤔
 
  • Like
Reactions: Author

seki22

Well-known member
Mar 29, 2009
7,089
428
83
malo tu,malo tamo,malo svugdi
ja sve više gledam x-adv kao moj sljedeći izbor 2022., moram priznati da ne gledam cijenu nego što želim i koje su mi potrebe i u njemu ima sve pomalo za mene, prvo dct jer sve sam lijeniji šaltati i zajebavati se sa brzinama, tako sam i auto napokon uzeo automatik i prezadovoljan sam... šteta je samo što nema cruise control tj. tempomat jer 2x godisnje vozim njemacka-slavonija u komadu i to 1300 km u danu, pa bi mi dobro doslo da ne drzim gas po 12-16 sati, ovisno o gužvama

čak mislim da ću nagodinu na karti napraviti 300 km duži put do odredišta i odraditi Iron Butt, ionako to vozim svake godine

veliki plus je prostor ispod sica, ali je i minus jer volim one torbe sto prebacis preko sica i onda je to zajebancija ako trebas nesto ispod, njih koristim jer osim za dalek put mrzim ikakve bisage i pizdarije na motoru, a za top case da ne pričam, ne mogu to vidjeti na motoru (bez uvrede) 😉
Nemas se sta mislit
Ili Xadv ili Forza 750
Nekako san misljenja ako se idecna vece pute da je Forza bolja
 
  • Like
Reactions: Author

DiAbLeRo

Well-known member
Nov 9, 2009
3,183
577
113
48
blizu oltara
Forza je tvrđa, ima manji hod amortizera, sjedi se tipično skuteraški i nakon uru-dvi trtica počinje protestirat.
Xadv nudi daleko širi raspon korištenja, moj nedavni put od 2100 km u 5 dana po svim vremenskim uvjetima, vrstama i kvalitetama cesta pa i dobar dio blatnjavog makadama, je odradio na moje oduševljenje na najbolji mogući način. Uz to, položaj nogu na offroad štafnama je fenomenalan i tako najčešće vozim (dok tempo ne zađe u grebanje istima po asfaltu), potrošnja je minimalna a udobnost, za ovu vrstu dvotočkala - izvanredna. Top case je must za putovanja, po meni puno bolji izbor od bočnih kofera ili bisaga jer osim jednake ili veće zapremine, nudi i lakše provlačenje između auta u gradskim gužvama i lakše korištenje i skidanje. A ne smeta pristupu prostoru ispod sica.
Možda sam pristran ali nakon puno raznih motora i kilometara na njima, ne znam koji bih drugi motor rađe poželio za putovanje ali i svakodnevno korištenje od ovog multipraktik traktorića!

:love:
 

Attachments

  • IMG_20210913_165026-01.jpeg
    IMG_20210913_165026-01.jpeg
    786.8 KB · Views: 0

Author

Active member
Jul 22, 2008
1,512
19
38
DE / HR
Pitanje za vas koji imate xadv, kolika je stvarna potrošnja? službeno navode 3,6l / 100km pa me zanima koliko je ovo istinito, pretpostavljam da se tu može dodati još pola litre - litra kao u uvijek. Dali postoji opcija povećanja spremnika goriva, ne vjerujem ali pitam jer sam vidio zanimljivo riješenje za CRF300 Rally gdje se dobije par dodatnih litara. I zadnje pitanje je top speed? na yt svi voze oko 199km/h a službeno se navodi za novi 171 km/h, barem tako piše na njemačkim Honda stranicama.

Ima li netko akrapoviča? zvuk sa njim je stvarno impresivan, mada je i originalni lonac ok
 

Bruno1

Member
Dec 18, 2012
411
7
18
Split
Otvorene vožnje do 4 litre (ja i cura na korčuili 3,5l 200km cca), grad 4,5 do 5,3,top speed je nekih 180 bar meni po satu a sad koliko je po gpsu nisan gleda.
Ja imam full termignoni i po meni bolji od akrapa izgledom jer akrap cili požmari bude ružan nakon nekog vrimena i zvuk je brutalan iako i ovi jeftiniji imaju extra zvuk jer čak i tvornički auspuh jako dobro zvuči.
 
  • Like
Reactions: Author

DiAbLeRo

Well-known member
Nov 9, 2009
3,183
577
113
48
blizu oltara
Ja sam danas nakon 280 km nasuo 11,56 l goriva dakle 4,1 l/100 km s tim da je cca pola te kilometraže bila laganini vožnja a pola u "veselom" ritmu. Najniže ikad što sam mjerio mi je bilo oko 3,2 a najviše 6,5 l na 100 km. Top speed po celeru mi je bio oko 187 km/h ali realno je to oko 10 km/h manje. Titanski Akrap koji imam je izvanredno izrađen, nisam nakon 20000 km primijetio nikakvu promjenu boje, zvuk mu je odličan, dubok i prodoran kad ga se gazi, ali je po meni bacanje para ako nemaš i komplet decat granu koja sigurno daje tih dodatnih 4 ks koliko je deklarirano ali su i vibracije i buka još izraženiji.
 
  • Like
Reactions: Author

Author

Active member
Jul 22, 2008
1,512
19
38
DE / HR
Titanski Akrap koji imam je izvanredno izrađen, nisam nakon 20000 km primijetio nikakvu promjenu boje, zvuk mu je odličan, dubok i prodoran kad ga se gazi, ali je po meni bacanje para ako nemaš i komplet decat granu koja sigurno daje tih dodatnih 4 ks koliko je deklarirano ali su i vibracije i buka još izraženiji.
Jesi sam montirao akrapa i koliko je to komplicirano ako jesi?
Dakle kada naručujem online moram uzet posebno akrapa i posebno cijev, inače će mi doći samo lonac koji ide na original?
 

DiAbLeRo

Well-known member
Nov 9, 2009
3,183
577
113
48
blizu oltara
Nije komplicirano, odnosno malo je kompliciranije ako mijenjaš komplet granu bez katalizatora. Slip-on je klasika, par vida i lako ide dolje ili gore. Uglavnom, stvarno nije problem. Ako skidaš i granu, gore kod kolektora imaš dvije vide plus lambda sondu. Ne treba skidati ništa od plastika.
Ako naručuješ online, većinom se slip-on i grana prodaju odvojeno pa obrati pažnju što i kako naručuješ. Kad smontiraš, stavi samo slip-on na origigi granu i na atest i upis u prometnu, a onda poslije staviš Akrapovič titan granu bez katalizatora. Bomba.

:devilish:
 

Author

Active member
Jul 22, 2008
1,512
19
38
DE / HR
Hvala stari. Znači nisam ni znao da bi trebao na atest, moram se raspitati za Njemačku kako i šta da me ne oderu
planiram ovo oboje naručiti, (odvojeno) jer sam naravno mislio da to dvoje dobiješ u paketu, ali ne...
 

Attachments

  • akrap.jpg
    akrap.jpg
    18.6 KB · Views: 0

DiAbLeRo

Well-known member
Nov 9, 2009
3,183
577
113
48
blizu oltara
E jbga. Riknula mi.

:rolleyes:

Baterija. U daljinskom ključu. Srećom Švabo se našao pri ruci i na benzinskoj mi uzeo dvije nove i piči dalje veselo na Laz! :mrgreen:
 

Attachments

  • IMG_20211014_152316-01.jpeg
    IMG_20211014_152316-01.jpeg
    817.5 KB · Views: 0
  • Like
  • Love
Reactions: Shepa and Švabo