Honda X-ADV

To što ti ne kužiš ne znači da nije tako. Interesantno, ali evo ja prvi nisam svjestan tih "činjenica" o kojima govoriš, čini mi se da svoje osobno mišljenje prodaješ pod neki općeprihvaćeni stav, a eto, moje dosadašnje iskustvo i razmišljanje je potpuno suprotno. Al' naravno, sto ljudi - sto ćudi...

(y)
 
Oprosti ako je zvucalo kao flejmanje. Nije mi bila namjera. Samo me zanima zasto bi netko kupio R ili enduro skuter koji nikada nece prici ni blizu R ili enduro motoru a radi toga se odreci nekih stvari radi kojih je skuter i stvoren kao kompromis motoru. Nemam stvarno nista protiv skutera i kao sto rekoh imam i ja jednog. Cak stovise, misljenja sam da ih jedan motor ne moze zamijeniti u stvarima za koje su zamisljeni, ali ne kuzim potrebu za tim nekim hibridima koji nisu ni jedno ni drugo.
 
A vidiš, meni je upravo ta "hibridnost" olitiga crossover karakteristika i X-adva i T-maxa njihova najbolja i najzanimljivija odlika. Po meni osobno, što opet naravno ne znači da sam u pravu, upravo ta sposobnost da izađu iz okvira klase u koju ih velika većina ljudi gura ih čini iznenađujuće zabavnim i upotrebljivim u raznim i različitim načinima korištenja jednog dvotočkala. Oba ova koncepta nastoje, a po prodajnim brojkama mislim da možemo reći i da uspijevaju, ponuditi pregršt osobina koje zalaze u teritorij motocikala koje navodiš, i jasno je da nikada neće niti mogu ponuditi 100% njihove razine korištenja, ali dođu vraški blizu, stvar je samo osobnih očekivanja a bogami i sposobnosti svakog od nas.
 
Ok, postujem. Ja radije za te novce kupim jedan pravi skuter i jedan pravi motor pa vozim ono sto mi se vozi taj dan. :D
 
Ne kuzim svrhu tih "R" skutera kao ni "Enduro" skutera. Ok, svi smo svjesni cinjenice da je to marketing i da tu nema R-a ili endura, ali kad vidim da ih kuju u zvijezde i tvrde da im R6 ne moze nista po okukama sa Tmaxom zlo mi dodje. Ljudi, shvatite da je skuter stvoren da bude praktican na krace (a moze i na duze) relacije sa svojim udobnim sicem, hrpom mjesta ispod tog istog sica i automatskim mjenjacem. Pa koja je svrha izvaliti hrpu love za skuter koji se pokusava pribliziti R-u ili enduru naustrb tih prakticnih gimmicka ako za manje para mozemo uzeti motor koji ga sije u svim aspektima na kraju? Osim toga, meni su ove Integre i X-Adv uzasno ruzni i ne kuzim kako to nekome moze biti lijepo.
Ja sam sebi uzeo Burgmana 400 za skuter dio voznog parka a za motor dio je trenutno tu Versys 650 i svaki ima svoju namjenu. Burgman za otici u Lidl i opusteno se provozat sa zenom, Versys ili sta vec dodje nakon njega za progasati sa ekipom po okukama.
Svak ima svoje
Ali ti ne razumis chopere sad ne razumis tmaxa,Xadv pa neznan….ono puno toga ti nejasno…..
Dok sa druge strane Burgman 400
To recimo ja ne bi vozia ni mrtav
Prevelik jednocilindricni skuter sa extremno malim zadnjim kolom
To je meni smrt na cesti….
Zato nismo svi isti……
 
Otkud ti da ja ne razumijem choppere? Naravno da jesam i evo cak hocu da kupim jednoga. Nisam razumio citavu Harley famu ali ekipa mi objasnila pa sad razumijem. Evo sad razumijem i Tmax/XAdv kad mi je objasnjeno. Mene nije sramota pitati kad nesto ne znam :)
Sto se tice Burgmana, bas to sto je velik mi je i bilo presudno da ga kupim. Na svemu drugom izgledam kao na triciklu.
 
aprilia sa svojom integrom napere te quasi endure i tu je basta, bila ona prevazidjena stara kanta, ali igracka za pedere nije.
 
Al' mi pederi pobjeđujemo na bodove za umjetnički dojam!!! :love:
 
o lipoti će svak svoje...
ne vidim koji se to skuter/motor pokušava približit Rovima ili endurima
ne shvaćaš (WraGG) u čemu je bit ovih maxi skutera, nije stvar samo praktičnosti, nego je stvar svestranosti
i ne koštaju zaludu više od dosta motora, pored raznih stvari u cijeni ovih su i dobr vozne karakteristike
a ako aludiraš da nemaju dovoljno konja koga to briga!? po tebi bi se kupovali samo Rovi, jer su najjači
 
o lipoti će svak svoje...
ne vidim koji se to skuter/motor pokušava približit Rovima ili endurima
ne shvaćaš (WraGG) u čemu je bit ovih maxi skutera, nije stvar samo praktičnosti, nego je stvar svestranosti
i ne koštaju zaludu više od dosta motora, pored raznih stvari u cijeni ovih su i dobr vozne karakteristike
a ako aludiraš da nemaju dovoljno konja koga to briga!? po tebi bi se kupovali samo Rovi, jer su najjači
Ni slucajno! Nisam nikad imao R-a a mislim da ga nikad ni necu imati.
Nisam ni rekao da im fali konja. Evo upravo gledam jednu MT01 da kupim. Koga briga sto ima "samo" 90 konja?
 
BTW, nedavno sam ugradio grijane ručke od Oxforda na svoj pederski traktorić i sasvim lijepo rade, mada se prsti na kočnicama i dalje ohlade, ali zadovoljan sam jer će sigurno vožnju u idućim mjesecima učiniti ljepšom.
 

Attachments

  • Screenshot_2021-11-25-12-11-11-970_com.miui.gallery.jpg
    Screenshot_2021-11-25-12-11-11-970_com.miui.gallery.jpg
    1.8 MB · Views: 0
  • IMG_20211119_124709-01.jpeg
    IMG_20211119_124709-01.jpeg
    716.7 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: Author
... kakav ti je ovo pederski sic, sigurno si i u njega ugradio grijanje... :mrgreen:
... a vidi monokromatski ekran, da si pravi peder ugradia bi onaj sa novog modela šta je u bojama...
 
  • Haha
  • Like
Reactions: leCo and DiAbLeRo
BTW, nedavno sam ugradio grijane ručke od Oxforda na svoj pederski traktorić i sasvim lijepo rade, mada se prsti na kočnicama i dalje ohlade, ali zadovoljan sam jer će sigurno vožnju u idućim mjesecima učiniti ljepšom.
zašto si stavija kufer kad imaš mista ispod sica 🤖 😝
 
Svaka xadv ima top case.
Lakše je u top case stavit kacigu nego pod sjedište. Pod sjedištem je uvijek knap, 5 puta je staviš i mjenjaj vizir.
 
BTW, nedavno sam ugradio grijane ručke od Oxforda na svoj pederski traktorić i sasvim lijepo rade, mada se prsti na kočnicama i dalje ohlade, ali zadovoljan sam jer će sigurno vožnju u idućim mjesecima učiniti ljepšom.
Ja san uzea od TecnoGlobe jer je identičan ko original hondin i tipka je odma na ručici a za oxford moraš imat ono tipkalo

 
Svaka xadv ima top case.
Lakše je u top case stavit kacigu nego pod sjedište. Pod sjedištem je uvijek knap, 5 puta je staviš i mjenjaj vizir.
Ja san jedan od rijetkih šta ga neman i srića pa nosin male kacige neznan kako bi inače
 
Što možeš s maxijem, a da ne možeš s motorom?

Opusteno se provlaciti po gradu bez da razmisljas o kvacilu i mjenjacu, a o prtljaznom prostoru je suvisno pricati. Meni na Burgmanu topcase ne treba jer imam 60l ispod sica.
Ne znam, meni je skuter nezamjenjiv po gradu, a super mi je i kad se zena vozi samnom: veliki udoban sic i automatska getriba pa nema lupanja kacigama na saltanju u nizu.