Ne kuzim svrhu tih "R" skutera kao ni "Enduro" skutera. Ok, svi smo svjesni cinjenice da je to marketing i da tu nema R-a ili endura, ali kad vidim da ih kuju u zvijezde i tvrde da im R6 ne moze nista po okukama sa Tmaxom zlo mi dodje. Ljudi, shvatite da je skuter stvoren da bude praktican na krace (a moze i na duze) relacije sa svojim udobnim sicem, hrpom mjesta ispod tog istog sica i automatskim mjenjacem. Pa koja je svrha izvaliti hrpu love za skuter koji se pokusava pribliziti R-u ili enduru naustrb tih prakticnih gimmicka ako za manje para mozemo uzeti motor koji ga sije u svim aspektima na kraju? Osim toga, meni su ove Integre i X-Adv uzasno ruzni i ne kuzim kako to nekome moze biti lijepo.
Ja sam sebi uzeo Burgmana 400 za skuter dio voznog parka a za motor dio je trenutno tu Versys 650 i svaki ima svoju namjenu. Burgman za otici u Lidl i opusteno se provozat sa zenom, Versys ili sta vec dodje nakon njega za progasati sa ekipom po okukama.