DiAbLeRo
Well-known member
Afrika je koli kitac za X-adva, zadnja u svojoj klasi, a X-adv prvi u svojoj. Da nema DCT bio bi još bolji.
Alo alo.Afrika je koli kitac za X-adva, zadnja u svojoj klasi, a X-adv prvi u svojoj. Da nema DCT bio bi još bolji.
Afrika je koli kitac za X-adva, zadnja u svojoj klasi, a X-adv prvi u svojoj. Da nema DCT bio bi još bolji.
Afrika je koli kitac za X-adva, zadnja u svojoj klasi, a X-adv prvi u svojoj. Da nema DCT bio bi još bolji.
DCT majka…..😂😂😂😂 xadv bas i nema klasu. Vidit cemo sta Šago kaze, a meni je DCT zakon.
Samo ATAS dolazi u obzir, mocna je. Obicna mi je tanka, mlitava… a mene ima cilih 120kg pa me nije lipo vidit na onome😂😂.. ali vidit cemo sve, kemijam nesto za djir ucinit pa cu znat jeli xadv ostaje ili ATASDCT majka…..
Slusaj….Xadv je mocan skuter….ti najbolje znas
Ako lova nije problem izmedu Xadv ili obicne Africe za mene nema zbora….Africa
Obicna Africa ili ATAS…..zavisi o osobnim preferncama
Ja osobno kad bi mora na novu iz ducana onda 1100 Africa AS DCT ES…..nema dalje……..
To bas da moran…..inace samo polovna…..
Kad bi tako gledali onda na TMaxa nebi niko sia…Vidio sam 2 X-ADV u par dana, ali kaos profil ekipe koja ih vozi, 2 dripca u zimskim pernatim jaknama (bolje Runner 50 SP) i neki Hipster sa Jet kacigom (bolje Vespa GTS 300)..
I ja sam vidio isto lika na xadv pernati prsluk onaj sjajni,trenerka iznad gleznja naravno,i specificna poza malo izdignuta ramena i vrum vrum vrum.... mozda se ta postura treba trenirati pred ogledalomVidio sam 2 X-ADV u par dana, ali kaos profil ekipe koja ih vozi, 2 dripca u zimskim pernatim jaknama (bolje Runner 50 SP) i neki Hipster sa Jet kacigom (bolje Vespa GTS 300)..
Daj ne nagovaraj me, znas da cu ga kupiti ako nastavis!Griješiš, ne bi znao koliko. To je toliki multipraktik da bi se on trebao zvati Multistrada. U gradu je okretan kao i bilo koji skuterić a brži i udobniji 10 puta, na otvorenoj cesti je brz koliko je brz njegov vozač a na dalekom putovanju je jednako udoban, praktičan i stabilan kao putna krstarica. Uz sve to, troškovi registracije i održavanje su minimalni, servisni interval je 12.000 km, gume sporo troši a gorivo doslovno na kapaljku.
Nakon 2 i pol godine korištenja i 36000 km na njemu znam dobro šta pišem.
Ne, ne listam upravo mobile.de i ne gledam xadv-eJesam li spomenuo da ako naletiš na makadam bez ustručavanja ga pregaziš k'o beba zvečku? Ili da je udvoje toliko udoban da postoji opravdana opasnost da ti suvozačica zaspe na motoru? A to što su mu farovi noću toliko jaki da ako osvijetliš kakvog pijanca na cesti, odmah mu vidiš cirozu na jetri i sjenu na plućima od pušenja? Ha? Dosta?
čak i ja razmišljam u istom smjeru...po svemu navedenom cini mi se da ce slijedece sezone u moju garažu jedan
Ako lova nije problem izmedu Xadv ili obicne Africe za mene nema zbora….Africa
Kako za koga,ljepota je u oku promatraca,a agregat ovisi sa cega je covijek sjeo na afriku i kaj je u zivotu vozioAfrika je najljepši i najlošiji motor u široj klasi, s uvjerljivo najbezličnijim agregatom. Jbg.