Honda X-ADV

Bruno1

Member
Evo da ne pišemo po drugim temama da smo tu.Malo specifikacija čisto eto  :D

Displacement: 745.00 ccm
Power: 54.04 HP (39.4 kW)) @ 6250 RPM
Torque: 68.00 Nm (6.9 kgf-m or 50.2 ft.lbs) @ 4750 RPM
Gearbox: 6-speed
Final drive: Chain
Clutch: Wet multiplate Hydraulic Dual clutch (DCT)
 
Ja sam shvatio da je to generalna tema.

Nego imali tko to? Dali je to zaista motocikl kako kazu sa izgledom skutera?
Djeluje mi ok. Spojili su sve svjetove.
 
Pa ima naravno.Dok ne provozaš ja ti nemogu opisat šta je to  :mrgreen:
Skuter je kako mi reče čovik na tehničkom zbog tunela za noge vodi se kao skuter.Pozicija sjedenja je dosta visoka,brzine ima,red paljena je 270 stupnjeva pa znat drmat u nižim obrtajima al zato je zvuk odličan.Cili se ovjes šteluje,ja san nešto malo vozija po Kozjaku off-road,pokaza se dobar i po terenu iako još nisan baš baš uletia negdi di je gadniji teren al ima toga po youtubu.Šta se tiče ludiranja po cesti vrhunski upija okuke al gume koje dođu tvorničke ne uljevaju baš sigurnost jer su 50:50 za teren i cestu al prominit ću i to ovo lito tako da ću dat svoje mišljenje.Mašina se pokazala dosta dobra i u NC-u tako da neće tu ništa bit gori od Tmaxa.Potrošnja je meni od 4,5 do 5,5.
 
Dapače, vrlo mi zanimljivo vozilo, vidio ga i uživo, izgleda super, pošto sam i ostario i sve više naginjem skuterima  :mrgreen:, samo teško da ću ga kupiti novog pošto je uber skup, ali vidio sam ih dobro očuvane na mobile.de da idu za 5-6k eura, tako da možda za neko vrijeme zabrazdim i  u tu oranicu .
 
hondimir said:
Dapače, vrlo mi zanimljivo vozilo, vidio ga i uživo, izgleda super, pošto sam i ostario i sve više naginjem skuterima  :mrgreen:, samo teško da ću ga kupiti novog pošto je uber skup, ali vidio sam ih dobro očuvane na mobile.de da idu za 5-6k eura, tako da možda za neko vrijeme zabrazdim i  u tu oranicu .
Ima ih dosta po nižim cijenam,najveća in je mana šta gube na cijeni ajme,budeš li kupova javi se Motoexpertu ovde u Splitu.

gianni said:
238kg suhe mase :shock:
Je je teži je od tmaxa vjerovatno zbog željezne rame a getriba i to sve mu daje kile.Bar nema plastične ručke suvozača ko konkurencija.
 
Jucer malo u prasini.
Gume nisu ni za cestu ni za makadam,nesto dalje od makadama triba minjat ovjs pogotovo straznji.

Ostalo motor je bomba sklepan je na razini motora od 20 k eura lak plastike cjelokupna kvaliteta i kocnice su top
 

Attachments

  • C10B0D5C-C902-4AE8-BBA7-F8AE71041753.JPG
    C10B0D5C-C902-4AE8-BBA7-F8AE71041753.JPG
    147 KB · Views: 244
  • DC406DEB-66E3-4676-A1FB-A6BB64098DC5.JPG
    DC406DEB-66E3-4676-A1FB-A6BB64098DC5.JPG
    147.4 KB · Views: 221
Bruno1 said:
Dođe oni ključ za amortizer brzinski se pribaci 2 zuba manje.


Nedobije se puno kad mu otvoris preopterecenje jednostavno nije dostatan za teren za cestu je ok
 
Bruno1 said:
Kamo sriće da je moj tmax ima štelovanje ovjesa
Tmax ima automatsko stelovanje.....[emoji23][emoji23][emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
350 km od jučer, navikavamo se jedan na drugoga! Na prvu mi se čini da su elektroniku odnosno logiku rada mjenjača dosta unaprijedili od prve generacije, ni u jednom modu nisam imao previše iznenađenja kod promjena brzina, a srećom tu je i manualni override u automatskim modovima za svaki slučaj.

250 km i tankanje a da se rezerva nije upalila, nasuo 10,66 l što daje potrošnju oko 4,26 l/100 km a nisam ga baš štedio.
fd096acc217e842320ee816a3a9012c6.jpg


Sent from my MI 9 using Tapatalk

 
seki22 said:
Tmax ima automatsko stelovanje.....[emoji23][emoji23][emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Dzabe ti je to

Ovaj je preuzeo titulu Kralja  hehe


Sent from my iPhone using Tapatalk