Honda X-ADV

Nakon što mi dopizdi pederski črlena, opituraću je u Paprika Twin 2020 edition! Oću nedilje mi!

:love:
Paprika Twin.jpg
 
  • Like
Reactions: Butko
Smontirane Pirelli Scorpion Rally STRke na traktorče! Iznenadile su me neugodno serijske Bridgestonke TW 152/101 kako malo traju, prednja ošla u špic nakon 4000 km, svaki poslije je bio ko po jajima dok ih nisam odlučio skinut. Ove Pirellice su puno teže i kuži se povećanje rotacionih masa, ali su zbog profila i smjese jako agilne, motor jako lijepo pada u zavoj a drži stabilno i sigurno. Nisu bučnije od Bridgestonki, za potrošnju ćemo vidit.
IMG_20200817_180242-01.jpeg
 
  • Like
Reactions: zdshark and R3nchi
To je to, bolje mi ni ne treba za pokoji (rijetki) makadam, da se ne moram okrenit čelom nazad kad na njega naletim. Jedino sam skužio da se na tvorničkom tlaku 2.5 - 2.9 griju za popizdit, nakon dvaes' veselih kilometara ćoša na zadnjoj nisam mogao držat ruku koliko je bila vrela.
 
Sale jesi to vratija tvornicku granu?? Sta se guma tice, moja prednja Pilot Road 4 se isto uspicila. Probija san na mozak dok je nisan prominija, a mesa je bilo pun kua. Sve mi se cini da je do MOTORA :p:p
 
Jep, tvornička grana je gore. Osjeti se manjak tih par ponija, ali buka i vibracije su isto dosta manje. Obzirom da mi je ovo MOTORić :mrgreen: za laganini kruzanje, mislim da ću i ostavit ovako, a dodatni bonus je šta sam 100% legalan.
Geometrija ovjesa je takva da se kod vožnje dosta opterećuje prednje kolo pa se bočni dio prednje gume brže troši, meni je prednja Bridgestonka ošla u špic nakon prvih 3000 km. Vidićemo kako će se Pirelli po tom pitanju pokazat, za sad je sve 5. E da, po kiši drži k'o lepak :) zbog visokog udjela silice i širokih kanala za odvod vode.
 
Jep, tvornička grana je gore. Osjeti se manjak tih par ponija, ali buka i vibracije su isto dosta manje. Obzirom da mi je ovo MOTORić :mrgreen: za laganini kruzanje, mislim da ću i ostavit ovako, a dodatni bonus je šta sam 100% legalan.
Geometrija ovjesa je takva da se kod vožnje dosta opterećuje prednje kolo pa se bočni dio prednje gume brže troši, meni je prednja Bridgestonka ošla u špic nakon prvih 3000 km. Vidićemo kako će se Pirelli po tom pitanju pokazat, za sad je sve 5. E da, po kiši drži k'o lepak :) zbog visokog udjela silice i širokih kanala za odvod vode.
+ ne smrdi roba na izduvne gasove :LOL:
 
Elem, ovijeh dana besposlen pop utege krsti pa i i po potrebi dorađuje! Naručeni utezi volana koji imaju i funkciju tempomata uredno stigle džunkom iz Kine. Trebalo ih je malo istokariti tj. napraviti utor za plastike štitnika ručki pa sad još čekaju malo farbanja, ali stvar je legla aman-taman i funkcioniraju kao što je i zamišljeno, dakle - super!
U međuvremenu je naručena i Comfort navlaka sica jer mi je serijski dosta tvrd, i ona uredno stigla iz Italije. Presvučen sic i sad je to daleeeeeeeko udobnije, a i izravnata je ona rupa u sicu pa mi je to sve puno ugodnije i bolje.

Ja zadovoljan.
Osim ovjesom.
To će da orobim banku.
Pa da metim neki mupo olins štatigajaznam.

:mrgreen:
 

Attachments

  • IMG_20200901_163251-01.jpeg
    IMG_20200901_163251-01.jpeg
    102.3 KB · Views: 163
  • IMG_20200901_163259-01.jpeg
    IMG_20200901_163259-01.jpeg
    104.4 KB · Views: 164
  • IMG_20200901_163307-01.jpeg
    IMG_20200901_163307-01.jpeg
    137.8 KB · Views: 190
  • IMG_20200904_150244-01.jpeg
    IMG_20200904_150244-01.jpeg
    211.4 KB · Views: 189
  • IMG_20200904_150301-01.jpeg
    IMG_20200904_150301-01.jpeg
    165 KB · Views: 188
  • Like
Reactions: Švabo
Prednja Bridgestone se potrošila (klasika "špic").



Slovenac (dućan u Sloveniji) mi preporučava za cestovnu vožnju dunlop roadsmart III ili pirelli scorpion trail II. Je li neko ima iskustva sa ovim gumama?
 
Ima san ti ja Roadsmart3. Traju i traju. Dobre i po suhom i po mokrom. Da idem opet na ST gume bile mi svakako u uzem izboru.
 
Oni koji bi tili imat više zaštite od vitra nek lagano poćnu prodavat .... za 20 dana ide objava Forze750
 
Ima san ti ja Roadsmart3. Traju i traju. Dobre i po suhom i po mokrom. Da idem opet na ST gume bile mi svakako u uzem izboru.
nije poznato kakoće se zvat, a nazire se na prvom videu dosadašnji agregat sa Integre i ADVa
nezna se još hoće li bit variomatski ili DCT prenos
 
nije poznato kakoće se zvat, a nazire se na prvom videu dosadašnji agregat sa Integre i ADVa
nezna se još hoće li bit variomatski ili DCT prenos
Poznato je da će se zvat Forza, imat će DCT i izgledat će od naprid ka Tracer900, a od zada ka TMax2008.

forza-750-lights.jpg
 
Znaci integra i x-adv dobijaju treceg clana koji ce po svemu sudeci poharat europska trzista kao svojedobno Kralj