+ ne smrdi roba na izduvne gasoveJep, tvornička grana je gore. Osjeti se manjak tih par ponija, ali buka i vibracije su isto dosta manje. Obzirom da mi je ovo MOTORić za laganini kruzanje, mislim da ću i ostavit ovako, a dodatni bonus je šta sam 100% legalan.
Geometrija ovjesa je takva da se kod vožnje dosta opterećuje prednje kolo pa se bočni dio prednje gume brže troši, meni je prednja Bridgestonka ošla u špic nakon prvih 3000 km. Vidićemo kako će se Pirelli po tom pitanju pokazat, za sad je sve 5. E da, po kiši drži k'o lepak zbog visokog udjela silice i širokih kanala za odvod vode.
nije poznato kakoće se zvat, a nazire se na prvom videu dosadašnji agregat sa Integre i ADVaIma san ti ja Roadsmart3. Traju i traju. Dobre i po suhom i po mokrom. Da idem opet na ST gume bile mi svakako u uzem izboru.
Poznato je da će se zvat Forza, imat će DCT i izgledat će od naprid ka Tracer900, a od zada ka TMax2008.nije poznato kakoće se zvat, a nazire se na prvom videu dosadašnji agregat sa Integre i ADVa
nezna se još hoće li bit variomatski ili DCT prenos
800 navodno al niko još ništa nezna, a i triba bi doć x-adv 300 samo za europsko tržištezar nije bilo neke price o novom motoru 850ccm