Honda X-ADV

tako nekako radi i ne zakrči nikad osim ako nisi bia na opozivu :mrgreen:,ne šalta ko dsg u vw i srića pa tako ne šalta,šalta brzo al najbolje se vidi u S3 kad krakunaje niže onda se baš vidi brzina
 
  • Like
Reactions: hondimir
Reć će dušmani tmax-u je upaljen check engine,da je nekako napravit ove žmigavce ka za japansko tržište
 
tako nekako radi i ne zakrči nikad osim ako nisi bia na opozivu :mrgreen:,ne šalta ko dsg u vw i srića pa tako ne šalta,šalta brzo al najbolje se vidi u S3 kad krakunaje niže onda se baš vidi brzina


Fino sklopljen stroj.
Nekako i paše ovakvom konceptu jedna bregasta, a ne dvi ( ako san dobro vidia).
A da je dct buducnost , to stoji.
Nekad sam i sam borio protiv skutera sa starom vespom px i cuvenom apn-devom, ali prevladali su skuteri i to je onda bila buducnost.
Isto je i danas , mozda se vise dct bori protiv klasicnog mjenjaca sa quickshifterom (mozda se i varam).
 
Novi X-adv 2021 u HR košta ravno 103.900 kn. Jbte. Ono. :oops:
 
Novi X-adv 2021 u HR košta ravno 103.900 kn. Jbte. Ono. :oops:
ako prodaju 10 kom bit ce cudo. U hr se prodaje tmax, bmw 1250, i skuteri ala beverli 350, xmax 300 ,vespa i manji skuteri, sve drugo je do 10 kom max. Xadv je ok motoric/skutetic sta li je vec, al ako iden kupit skuteric/ motoric, uvik cd to bit t max, radi svega, da ne objasnjavam puno. A jos korona, nema posla, turizma, al jos pomoraca i lopova ima, iako su i oni poceli stedit😉😜
 
dct ce tek zaigrat ulogu kada krenu sa driver asistance sustavima.
Ma ljudi ga kupuju( bar kod nas) na africi, iako bih volio vidit prodaju afrike sa dct i bez dct u svitu. Kod nas se afrike kupuju 80% iz uvoza i skoro sve dct. Proba san na po ure vozit( malo je to vrimena) i nije to to imho. Ima san xadv neko vrime i brzo se rijesija. Ako cu skuter variomat jos uvik bog, motor jos uvik ne mogu zamislit bez saltanja. 2018 xadv i afrika 2017 ili 18 ne znam. Uglavnom na africi me se dct nimalo nije dojmija,xadv je ok bio, al opet nije to to. xadv novi na slikama mi je lipsi nego stari, cisto da kazem. A afrika i dct sta nas svit kupuje, mislim ipak radi sela, jel kad dodu isprid zidica, a nije dct, odma govno. Ka sta t max, bez grijanih rucki i tempomata je socijalni t max, a ovaj je top. A 90% ih se voze liti i po dalmaciji, tako da ne tribaju ni zimi, a tempomat na skuteru necu komentirat

ps: afrika mi je najlipsa od tih gsa,ktm,teneri tj krava
 
ako prodaju 10 kom bit ce cudo. U hr se prodaje tmax, bmw 1250, i skuteri ala beverli 350, xmax 300 ,vespa i manji skuteri, sve drugo je do 10 kom max. Xadv je ok motoric/skutetic sta li je vec, al ako iden kupit skuteric/ motoric, uvik cd to bit t max, radi svega, da ne objasnjavam puno. A jos korona, nema posla, turizma, al jos pomoraca i lopova ima, iako su i oni poceli stedit😉😜
Da
Mislin da su se malo zajebali
Polovni 2017 pa i sad 2018/19 dodu max 75 iljada
 
  • Haha
Reactions: R3mba
Vidili da je Tmax 117 iljada pa katu kad je bal nek je maskenbal.....
T max 117. Ma ne moj me.. i to poskupilo. Bija je 105 oni sa grijanim goldunima i sicem, plus tempomat, a oni bez toga 95. Preskupo jedno i drugo.
 
Ma ljudi ga kupuju( bar kod nas) na africi, iako bih volio vidit prodaju afrike sa dct i bez dct. Kod nas se afrike kupuju 80% iz uvoza i skoro sve dct. Proba san na po ure vozit( malo je to vrimena) i nije to to imho. Ima san xadv neko vrime i brzo se rijesija. Ako cu skuter variomat jos uvik bog, motor jos uvik ne mogu zamislit bez saltanja. 2018 xadv i afrika 2017 ili 18 ne znam. Uglavnom na africi me se dct nimalo nije dojmija,xadv je ok bio, al opet nije to to. xadv novi na slikama mi je lipsi nego stari, cisto da kazem. A afrika i dct sta nas svit kupuje, mislim ipak radi sela, jel kad dodu isprid zidica, a nije dct, odma govno. Ka sta t max, bez grijanih rucki i tempomata je socijalni t max, a ovaj je top. A 90% ih se voze liti i po dalmaciji, tako da ne tribaju ni zimi, a tempomat na skuteru necu komentirat
Kupuju se iz uvoza jer su 40 % jeftinije a skoro nove
133 ili 155 iljada kn za novu africu moze samo lud covik dat kad mozes za 100 ili manje od iljada imat godisnjaka skoro ka ispod cekica....pa nije svit lud....
Honda je to a ne BMW ili Ducati di je torba u glavi kupovat polovno i bez bullet proof garancije
A sta se tice usporedbe DCT i variomata
To ka da usporedujes BMW M3(DCT) i Golfa GTI(variomat)
Golf GTI je odlican ali M3 je majka
 
Kupuju se iz uvoza jer su 40 % jeftinije a skoro nove
133 ili 155 iljada kn za novu africu moze samo lud covik dat kad mozes za 100 ili manje od iljada imat godisnjaka skoro ka ispod cekica....pa nije svit lud....
Honda je to a ne BMW ili Ducati di je torba u glavi kupovat polovno i bez bullet proof garancije
A sta se tice usporedbe DCT i variomata
To ka da usporedujes BMW M3(DCT) i Golfa GTI(variomat)
Golf GTI je odlican ali M3 je majka
Slazem se to da se kupuje polovno. Jer jednu malu revoluciju je napravija Ante-motoexpert ili kako se vec zove, nabavlja motore stare 2-3 g za super lovu. Mislim da je on i proda sve xadv i afrike po St i Hr. A sve sta nabavi( po narzudzbi) je top bilo staro 2 g ili 15 g, bilo koja marka. Al on je probija i xadv i afriku,, a ne Honda/ sago. Da nije njega nebi 2 xadv i tri afrike u St bilo. A kazem dct na xadv znam sta je , na africi po ure voznje, al kako san napisa, skuter je variomat 1000% jos uvik, dct osobno na africi bi dobro razmislija ocu kupit ili ne. Posto ne volim te putne krave, znam da necu kupit ni saltung ni dct.
 
Slazem se to da se kupuje polovno. Jer jednu malu revoluciju je napravija Ante-motoexpert ili kako se vec zove, nabavlja motore stare 2-3 g za super lovu. Mislim da je on i proda sve xadv i afrike po St i Hr. A sve sta nabavi( po narzudzbi) je top bilo staro 2 g ili 15 g, bilo koja marka. Al on je probija i xadv i afriku,, a ne Honda/ sago. Da nije njega nebi 2 xadv i tri afrike u St bilo. A kazem dct na xadv znam sta je , na africi po ure voznje, al kako san napisa, skuter je variomat 1000% jos uvik, dct osobno na africi bi dobro razmislija ocu kupit ili ne. Posto ne volim te putne krave, znam da necu kupit ni saltung ni dct.
Da.....mislin da u ST i nema Xadv od 2018 nadalje
Svi sta su prodani su 2017......
Triba balkancima malo vrimena da svate neke stvari....Talijani kao majka moto trzista to jako brzo svate
Ja da sad nekim cudom iden kupovat skuter kupia bi Forzu 750 ili Xadv
Tmax niti pod razno.....
Jednostavno to vise nije to....proslo svrseno vrime
Iman Kralja i super mi je ali za novog uzet ne hvala
 
  • Like
Reactions: R3mba
Da.....mislin da u ST i nema Xadv od 2018 nadalje
Svi sta su prodani su 2017......
Triba balkancima malo vrimena da svate neke stvari....Talijani kao majka moto trzista to jako brzo svate
Ja da sad nekim cudom iden kupovat skuter kupia bi Forzu 750 ili Xadv
Tmax niti pod razno.....
Jednostavno to vise nije to....proslo svrseno vrime
Iman Kralja i super mi je ali za novog uzet ne hvala
Jesi uopce vozija xadv,? Forzu nisi sigurno, pa ne znam na temelju cega govoris sta bi kupio. Xadv sam ima pola g i proda. tmax je po voznosti, tezini, manevriranju sa mista , ma sve ono sta ti od takvog skutera triba, neusporedivo bolji. Forza ce bit bar onako kako izgleda, nesto kao integra. Tako da jedino ako ti je lipsa od t maxa ok, ali bolja tj voznija i da imas uvik onaj glupi osmjeh na licu, to samo kod t maxa imas. xadav nije los,dapace, cak ovaj novi je lipsi od starog, ali za tu lovu, uvik t max
 
  • Like
Reactions: Boxer_st
Jesi uopce vozija xadv,? Forzu nisi sigurno, pa ne znam na temelju cega govoris sta bi kupio. Xadv sam ima pola g i proda. tmax je po voznosti, tezini, manevriranju sa mista , ma sve ono sta ti od takvog skutera triba, neusporedivo bolji. Forza ce bit bar onako kako izgleda, nesto kao integra. Tako da jedino ako ti je lipsa od t maxa ok, ali bolja tj voznija i da imas uvik onaj glupi osmjeh na licu, to samo kod t maxa imas. xadav nije los,dapace, cak ovaj novi je lipsi od starog, ali za tu lovu, uvik t max
Iman i Kralja sa Malossijem i Mivv ispuhom.....
Sve je to lipo ali DCT je neki drugi svit
Istina ima tu 95 ks a Xadv je 55-58 ks ali i vise kg i duplo veci.....
Prijatelj sta je voza burgiju pa Integru kaze da posli DCT-a variomat nema ni susta ni gusta....i slazem se......
Kolega Aprilia ima takoder nabudenu Integru.......odusevljen
Jednostavno sa DCT-om imas vise kontrole nad samim prometalom.....
Variomat-automatika
Brzine su brzine jel....rucno mada ima sad i QS i Auto blipper
DCT - poluautomatika....najbolje iz dva svita......

QS/Blipper/klasika kontra DCT.....OK mogu prihvatit da neko preferira klasiku.ima tu nekih razlika i sam DCT na malim brzinama mozda nekome moze ic na zivce ali prednsti sa druge strane su po meni puno vece ali ako neko nece iman razumjevsnja
Variomat kontra DCT nema zbora......Tu je DCT majka........tocka.....ne prihvacam nikakva objasnjena.(govorimo o maxi skuterima sa dva cilindra i 45-58 ks)
 
Jesi uopce vozija xadv,? Forzu nisi sigurno, pa ne znam na temelju cega govoris sta bi kupio. Xadv sam ima pola g i proda. tmax je po voznosti, tezini, manevriranju sa mista , ma sve ono sta ti od takvog skutera triba, neusporedivo bolji. Forza ce bit bar onako kako izgleda, nesto kao integra. Tako da jedino ako ti je lipsa od t maxa ok, ali bolja tj voznija i da imas uvik onaj glupi osmjeh na licu, to samo kod t maxa imas. xadav nije los,dapace, cak ovaj novi je lipsi od starog, ali za tu lovu, uvik t max
... ma variomat je još uvijek bog kod skutera... kakvi crni dct...