Honda X-ADV

Ma slusaj
Znas i sam da je DCT za variomat Bog OtaC ali kad govorimo o skuterima misto za ispruzit noge je pocetak i kraj
Tako da…….
Nisan sidia na Forzi 750 pa ne mogu govorit……cuni mi se da ima mista
Na Xadv nema…..
Forza ima više mista za noge al na advu bi se brzo navika.
 
Koja Africa?
Obicna je bila niza
A od 2020 su i obicna i ATAS nize
ATAS 18/19 nije visok nego najvisi motor koji postoji😂😂😂😂

Uglsvnom X-adv…..sia na njega….neman di sa nogama u odnosu na Kralja…..neznan kako je na 560 ovome novome
Isto tako cini mi se da Forza 750 ima vise mista za noge…..
kod njega je ova nova africa,mislin da je ipak 2020/g.
meni se ta africa ne ćini baš tako visok motor,
doduše visok san 194 pa možda i zbog toga....
nekako mi ktm 1290 super adventure pari "jači"motor od te africe....
 
kod njega je ova nova africa,mislin da je ipak 2020/g.
meni se ta africa ne ćini baš tako visok motor,
doduše visok san 194 pa možda i zbog toga....
nekako mi ktm 1290 super adventure pari "jači"motor od te africe....
Jaci je definitivno
Ali visina sidala se gleda
 
Forza ima više mista za noge al na advu bi se brzo navika.
A neznan
Ja san vrliki pobornik DCT-a ali ako bi islljucivo vozia grad sa skuteron nekako mi 560 ima vise smisla od Xadv
Forza 750 mi se cini jako zanimljiva
Ali opet….za bas grad skuter……tu je cini mi 560 ipak majka…..mozda grijesin…..
 
  • Like
Reactions: Dene
A realno ako ces ic samo gradom dosta je i 125ccm. Sve ostalo je stvar ukusa i tesko je raspravljati.

Opcenito sve je vise automobila, guzve, mladih vozaca i u gradskim guzvama je tlaka sa šaltanjem i zato ce sve vise motorista u buducnosti vidjeti dct kao spas. Zadnja voznja mi je bila 2:40 min, sa tim da sam 40 min trebao od ulaska u grad do garaze, taj dio vise nije bio uzivanje nego ono samo daj da dodem i da ga parkiram u pm.

Čak me i čudi da do sada jos nitko osim Honde nije osmislio slično ili u suradnji sa njima uz plaćanje patenta počeo slično ugrađivati u svoje motocikle. Mislim da bi bilo nama vozačima zanimljivije kada bi imali veći izbor.
 
A neznan
Ja san vrliki pobornik DCT-a ali ako bi islljucivo vozia grad sa skuteron nekako mi 560 ima vise smisla od Xadv
Forza 750 mi se cini jako zanimljiva
Ali opet….za bas grad skuter……tu je cini mi 560 ipak majka…..mozda grijesin…..
U pravu si, fali mi neki šmek na Forzi malo mi je prazna.
 
A neznan
Ja san vrliki pobornik DCT-a ali ako bi islljucivo vozia grad sa skuteron nekako mi 560 ima vise smisla od Xadv
Forza 750 mi se cini jako zanimljiva
Ali opet….za bas grad skuter……tu je cini mi 560 ipak majka…..mozda grijesin…..
Ja sam ima 560, proda je nakon sta san jedno cilo popodne vozia novoga xadv. Dosta mi je lega ovaj novi dct, strasan je. 560 je malo ugodniji za vozit po gradu, ali nije ni xadv los.. Dct mi je cudo i sam polozaj za volanom kod xadv je dosta bolji, na 560 ledja su me vatala nakon po ure voznje, a na xadv imam osjecaj da bi moga do Italije iz komada opalit…
 
Zaj mi je jedino sta nisam ima priliku provat Africu AS (1100) po gradu jer motor mi bomba izgleda, a odbilo me je jedino sta kontam da bi moglo bit mucenje gradska voznja, a kako motor vozim svaki dan i sluzi mi kako za duzi djir tako i za grad straj me bilo da se ne zajebem… sramota je da nema testnih motora za provat. Jedno su testovi na netu, a drugo je kad sam sidnes i provas.
 
Zaj mi je jedino sta nisam ima priliku provat Africu AS (1100) po gradu jer motor mi bomba izgleda, a odbilo me je jedino sta kontam da bi moglo bit mucenje gradska voznja, a kako motor vozim svaki dan i sluzi mi kako za duzi djir tako i za grad straj me bilo da se ne zajebem… sramota je da nema testnih motora za provat. Jedno su testovi na netu, a drugo je kad sam sidnes i provas.
Otkazi xadv I uzmi Africu
Vozi se po gradu ka bicikla
DCT majka.......
Samo ako ces uzimat Africu Onda ili 18/19 ili cekaj 2023 god.....
Ne virujen ovima 20-22 nista
 
  • Like
Reactions: skorpio27 and Kadet
Otkazi xadv I uzmi Africu
Vozi se po gradu ka bicikla
DCT majka.......
Samo ako ces uzimat Africu Onda ili 18/19 ili cekaj 2023 god.....
Ne virujen ovima 20-22 nista
Ova 18/19 mi je ogromna (ako pricamo o 1000cc), malo su smanjili ovu 1100…. 2023 izlazi u tamno sivoj boji, bonbon…

Znaci zadovoljan si s njom po gradu? Moze sluzit ka jedan motor za sve?
 
  • Like
Reactions: skorpio27
Ova 18/19 mi je ogromna (ako pricamo o 1000cc), malo su smanjili ovu 1100…. 2023 izlazi u tamno sivoj boji, bonbon…

Znaci zadovoljan si s njom po gradu? Moze sluzit ka jedan motor za sve?
Obicna bi tribala bit i 18/19 OK
ATAS 18/19 je previsoka ako si manji od 185 cm
2023 bi tribala bit ociscena od bolesti 20-22…..
Jedini nedostatak Africe iz ducana je njezina cijena….sve ostalo majka….nema dalje….DCT jel…..bez DCTa nula bodova
 
  • Like
Reactions: Kadet
opet pricas napamet.
novi model 2 godine, pa fejslift 2 godine i u krug, znaci 2023 ce se prodavat isto sta i ove godine.
2022 je fejslift modela iz 2020 i ako je nesto i bilo sa crf 1100, sa fejsliftom bi trebalo bit ispravljeno.

2020 model je pored motora unaprijedjen i za 6 osovinski giro, koji daje info i na abs, dct, traction kontrolu, pored toga i android auto, apple car play.
kuko si za ride by wire i g dugme, na 1100 imas 500 g dugmica koji se sami stiscu po potrebi.
 
Namjeravam duze motor zadrzat pa novo ocu kupit sa 0km… uglavnom da si mi mislit, zaletit cu se do Sage bacit oko ako ima u ducanu. Moram i provjerit ceka li se i koliko…. Doma sam za dva tjedna pa cu iskemijat nesto…. Opet kazem da mi je sramota da se nemoze dobit djir na motoru, tribali bi imat barem ove popularnije modele.
 
Obicna bi tribala bit i 18/19 OK
ATAS 18/19 je previsoka ako si manji od 185 cm
2023 bi tribala bit ociscena od bolesti 20-22…..
Jedini nedostatak Africe iz ducana je njezina cijena….sve ostalo majka….nema dalje….DCT jel…..bez DCTa nula bodova
Nova ATAS je 850mm, ja sam 187-188cm i visina (na novoj) nije problem. Vise me zanima kako se manovra u mistu i jeli tlaka provlacenje izmedju auta na semaforu… nije ni Xadv mali, a bogami nije ni lagan, ali lipo se vozi po gradu.
 
Gle, upravljač na africi je visok i imaš 21 col naprijed, znači držanje ravnoteže na malim brzinama je bolje nego na tim skuterima.
E sad, ako hoćeš automatik, mada ona vozi i u prvoj od 1000 okretaja i nagore bez problema, na motoru su guvernala i retrovizori najširi, a tu si XADV i afrika ne poklanjaju puno.
 
Nova ATAS je 850mm, ja sam 187-188cm i visina (na novoj) nije problem. Vise me zanima kako se manovra u mistu i jeli tlaka provlacenje izmedju auta na semaforu… nije ni Xadv mali, a bogami nije ni lagan, ali lipo se vozi po gradu.
Ma nema rasprave
Africa je avion za Xadv
Mislin Xadv je odlican skuter ali Africa je Africa…….