Honda XL 125 Problem

boris020202

New member
Pozdrav svim članovima foruma. Imam problem sa navedenim motorom. Motor je '86 godiste dok je mašina iz '77 godine. Na kompletnoj mašini je urađena generalka, stavljen je novi klip i karike, cilindar izbušen na prvu specijalu, glava motora obrađena, kao i ležište bregaste...itd. Naime problem je u tome što motor kad se upali radi samo na leru, uopšte neće da primi gas. Povremeno se desi da pri dodavanju gasa motor ode u visoke obrtaje i tamo ostaje i nakon pustanja gasa, ne mogu se smanjiti dok se motor ne ugasi, što se može vidjeti na linku videa što sam objavio. Ono na što sam provjerio je uzupčenost faznog lanca, koja je dobra, ugao paljenja je podešen stroboskopom tačno na F, stavljena je nova ploca sa platinskim dugmadima, i podešen zazor istih. Stavljena je nova svjećica. Karburator je detaljno očišćen i podešen po haynes manualu i uhrađen je repair kit. Detaljnije podesen je nivo plovka, pilot jet, iglica i broj glavne dizne se poklapa sa onom iz manuala. Takođe i nova prirubnica na karburatoru je stavljena. U suštini sve dijelove na koje sam sumnjao provjereni su i promijenjeni, tako da sam trenutno ostao bez ideje u čemu bi mogao biti problem. Nadam se da će mi neko sa foruma uspjeti pomoći. Sva mišljenja su dobrodošla bez ustručavanja. Unaprijed se zahvaljujem na svim odgovorima. Preko ovog ovog linka možete ući na video gdje se jasno vidi problem.

 
Vjv lupam, ali da ti nije možda zaglavljen čok?

Je li sve u redu sa sajlom gasa i oprugom klapne na karburatoru?
 
Na videu je zvuk pucanja platina, pa usredotoči se na to, motor fino radi na leru, tako da je karb vjerojatno u redu, ali kako je Shepa napisao, nešto i sa sajlom nije u redu !
 
Pozdrav svim članovima foruma. Imam problem sa navedenim motorom. Motor je '86 godiste dok je mašina iz '77 godine. Na kompletnoj mašini je urađena generalka, stavljen je novi klip i karike, cilindar izbušen na prvu specijalu, glava motora obrađena, kao i ležište bregaste...itd. Naime problem je u tome što motor kad se upali radi samo na leru, uopšte neće da primi gas. Povremeno se desi da pri dodavanju gasa motor ode u visoke obrtaje i tamo ostaje i nakon pustanja gasa, ne mogu se smanjiti dok se motor ne ugasi, što se može vidjeti na linku videa što sam objavio. Ono na što sam provjerio je uzupčenost faznog lanca, koja je dobra, ugao paljenja je podešen stroboskopom tačno na F, stavljena je nova ploca sa platinskim dugmadima, i podešen zazor istih. Stavljena je nova svjećica. Karburator je detaljno očišćen i podešen po haynes manualu i uhrađen je repair kit. Detaljnije podesen je nivo plovka, pilot jet, iglica i broj glavne dizne se poklapa sa onom iz manuala. Takođe i nova prirubnica na karburatoru je stavljena. U suštini sve dijelove na koje sam sumnjao provjereni su i promijenjeni, tako da sam trenutno ostao bez ideje u čemu bi mogao biti problem. Nadam se da će mi neko sa foruma uspjeti pomoći. Sva mišljenja su dobrodošla bez ustručavanja. Unaprijed se zahvaljujem na svim odgovorima. Preko ovog ovog linka možete ući na video gdje se jasno vidi problem.

Nesto sta strujom nije kako triba. Ako si siguran da je dobro nastelovana provjeri bobinu
 
Hvala na odgovorima. Motor ima odličnu kompresiju, urađena je prva specijala i stavljen novi klip sa karikama, tako da u tome sigurno nije problem. Sa čokom je sve u redu, kao i sajlom gasa i oprugom klapne, to je vise puta provjereno. Bobinu nisam provjeravao i prvom prilikom ću pogledati, jer postoji mogućnost da je do nje. Ono na šta trenutno najviše sumnjam je advancer motora. Saznao sam da advancer nije orginalni, već je stavljen od drugog motora i samim tim je drugačija masa tegova i sila otpora opruga. Moja pretpostavka je da to uzrokuje veći ugao pomijeranja paljenja od potrebnog i da se proces odvija u pogrešnom trenutku. Moram osmisliti na koji način da provjerim ovo, jer ne posjedujem originalni dio. Bio bih zahvalan ako imate još prijedloga i ako neko od iskusnijih članoma može prokomentarisati validnost mojih trenutnih sumnji.
 
  • Like
Reactions: Viper50
napisao sam ti kompresija tek toliko da si siguran jerl si taj posao odradio za provjeru prijašnjih radnji. Jel taj advancer fixan ili se da pomjerat, samo je mehanički ili još vakum što pretpostavljam nema. Možda je taj advancer raskliman, riknut da nije toliko presudno što je od nečeg drugog, to isto moraš uzet u obzir.
Što kaže stroboskopska lampa na koliko stupnjeva baca iskru kod okretaja?
 
  • Like
Reactions: enduro
Advancer je potpuno mehanički. U suštini radi na način da pri povećanju obrtaja usljed centrifugalne sile dolazi do razvlacenja tegova, što za posljedicu ima zakretanja dijela na koji liježe poluga koja otvara platinska dugmad, zbog čega ranije daje signal za paljenje svjećice. Napravljeno je zbog nesavršenosti u elektronici u cilju dobijanja veće snage. Slažem se da ne mora značiti da je do ovoga dijela, to je samo jedna od mojih pretpostavki. Na ovom videu se može vidjeti da stroboskop daje signal na F, što je označeno plavim markerom, zutim je označeno preticanje, dok je T gornja mrtva tačka sa lijeve strane u odnosu na F i to nisam dodatno oznacio pa se ne vidi na videu.
 
Ovako po zvuku, savjetovao bih 2 stvari pogledat :

-odušak rezervoara
-štelovanje smjese zraka i benzine u karbu
 
A ovo ulje što curi ispod paljenja???

Ako ti je otišao semering radilice iza paljenja, na njega ti vuče falš zrak u karter...
 
Advancer je potpuno mehanički. U suštini radi na način da pri povećanju obrtaja usljed centrifugalne sile dolazi do razvlacenja tegova, što za posljedicu ima zakretanja dijela na koji liježe poluga koja otvara platinska dugmad, zbog čega ranije daje signal za paljenje svjećice. Napravljeno je zbog nesavršenosti u elektronici u cilju dobijanja veće snage. Slažem se da ne mora značiti da je do ovoga dijela, to je samo jedna od mojih pretpostavki. Na ovom videu se može vidjeti da stroboskop daje signal na F, što je označeno plavim markerom, zutim je označeno preticanje, dok je T gornja mrtva tačka sa lijeve strane u odnosu na F i to nisam dodatno oznacio pa se ne vidi na videu.
znam kako funcionira, to je ustvari po naški običan frtajler što su imali svi auti dok su imali platinsko paljenje, samo je na autima bio još dodatni vakumski dio, što je nebitno u ovoj priči.
Ako tu cijelu ploču s platinama i mehanizmom možeš pomicat da se to može, probaj malo u veće predpaljenje od oznake ili manje. Možda češ dobit bolji rad u korisnom režimu da kolko toliko radi, da imaš bar stabilan prazan hod i nešto okretaja.
A može bit da je i nešt drugo sa strujom, gorivom itd.