ajooj...ako to nisi nikad radio preporucio bih ti da ti to odradi netko tko se bavi tim poslom...nije to komplicirano...ali sad da ti ovako objasnjavam...nebi nigdje stigli....ali ipak cu ti objasniti...pa...
skines mali i veliki imbus cep na lijevome deklu....takodjer na poklpocu ventila imas cepove koje je potrebno skinuti da bi dosao do samih klackalica ventilate na taj nacin izvrsio kontrolu/stelanje istih....kad si te cepove poskidao...dovedi klip u G.M.T....a kao potvrda toga mora ti biti poravnato slovo "T" (koje se nalazi na zamasnjaku) sa izbocinom ili udubinom na deklu(vidljiva je nakon sto si skinuo cep)....kroz sredisnji otvor kljucem vrtis zamasnjak i radilicu u smjeru vrtnje masine..kad je klip doveden u G.M.T.....rukom probas micati klackalice ventila...te moras osjetiti odredjeni luft barem jedne od klackalica....jer to je znak da je masina u taktu paljenja...i moze se izvrsiti stelanje... zazor bi trebao biti 0.10 za usis i 0.15 za ispuh...na hladno..naravno....
jedno noob pitanje, jesi probao s drugom svječicom?
Imam doma CT125 i NX 125,(obe 4T) na jednom i na drugo kad su takvi simptomi znam da traže drugu svjećku.
Puknuo mi je onaj feder (oprugu) sto vraca kurblu u polozaj za paljenje. Rastavio sam i izvadio puknuti dio, sad me zanima gdje bi to nabavio. Ako ima netko a da mu ne treba molim da mi se javi.
U top-motu možeš narućiti bilo koji dio za Hondu, teško ćeš to naći ovako na netu, najjednostavnije narućiti kod ovlaštenog Honda distributera dijelova.