Honda XL 600 PD04 - još jedan glomazni otpad

🥰
 

Attachments

  • Screenshot_20201225-173420.png
    Screenshot_20201225-173420.png
    1.3 MB · Views: 90
Jbmti zimu i dosadu.
Od remonta sam napravio s XL-kom 2.000 km i primjetio sam da troši ulje.
U prvoj fazi obnove nisam htjeo otvarati mašinu kompletno jer nije nikad otvarana. Prilikom pregleda glave vidjeli smo znakove potrošenosti na bregastoj i klackalicama, ali ne u toj mjeri da bi bilo zabrinjavajuće.
Sada sam ipak odlučio srediti glavu (bregasta, klackalice, lanac,brtve,gumice ventila.. itd..) i vidjeti u kakvom je stanju cilindar/klip pa i tu napraviti šta treba.
Vidjeti ćemo šta će se desiti kroz narednih par mjeseci.
:coffee::unsure:
 
Pricali smo i prije.... Ja sam stavio aftermarket gumice ventila. Nisam primjetio neke probleme iako da sam imao vise vremena uzeo bi original.
 
Pricali smo i prije.... Ja sam stavio aftermarket gumice ventila. Nisam primjetio neke probleme iako da sam imao vise vremena uzeo bi original.

Mislio sam te sad jedan dan zvrcnut pa se cujemo brzo🤟
 
Evo krenula je akcija, ili zadnja faza obnove Xl-ke.
Otvorena je mašina i staviti ću novi klip, bregastu, lanac distribucije i klizač, obradit cilindar, klackalice..nove brtve i gumice ventila. Novo ulje i filter i to bi trebalo biti to.
Najveći problem bilo je naći klizač lanca distribucije. Jednog jedinog sam uspio pronaći novoga u Švicarskoj i platio ga duplo više nego što je inače koštao.
Nije dosadno ni ovu zimu .....
 
Evo krenula je akcija, ili zadnja faza obnove Xl-ke.
Otvorena je mašina i staviti ću novi klip, bregastu, lanac distribucije i klizač, obradit cilindar, klackalice..nove brtve i gumice ventila. Novo ulje i filter i to bi trebalo biti to.
Najveći problem bilo je naći klizač lanca distribucije. Jednog jedinog sam uspio pronaći novoga u Švicarskoj i platio ga duplo više nego što je inače koštao.
Nije dosadno ni ovu zimu .....
Koliko je ucinila kilometara kad je doslo vrime za toliki posao
 
Koliko je ucinila kilometara kad je doslo vrime za toliki posao
Prešla je 56.400 km.
Ona je palila i vozila bez greške. Kada sam je obnavljao nisam htio dirati mašinu previše jer se vidjelo da na ležajevima i radili nema ništa lufta. Na bregastoj smo vidjeli da su tragovi potrošnje (recimo na 50%) ali nije bilo zabrinjavajuće. To je bilo lani i promijenio sam elemente pumpe ulja i kvačilo
Problem je bio što je trošila puno ulja (cca. 1 litru na 1000 km kada bi se življe vozila) i na hladno je bilo čut nešto (vjerojatno lanac)...kada se stoplila nije bilo čuti ništa.
Sada smo je otvorili i vidjeli da je i klip potrošen izvan mjere koja zadovoljava, tako da ću uz bregastu zamijeniti i klip, lanac distribucije i klizač. Normalno i sve brtve, gumice i što treba.
Ja bih rekao da nisu krivac za to kilometri koliko činjenica da kada sam je uzeo bila je na 50% ulja u sebi, pa su je vjerojatno vozili s niskom razinom ulja.
Sada će biti to sve tip-top :)
 
Last edited:
Odakle si nabavljao dijelove?
Bregastu, klackalice?
Ja ne mogu razlucit, koja je to verzija pd03 ili pd04, koji klip stavljas, mislim, kovani ili lijevani?
Ja sam trazio klip za pd03, lijevani i odustao, uzeo sam ovaj kovani od wössnera, liči mi da neće dugo.

Edit. u naslovu stoji pd04. ok.
 

Attachments

  • IMG_20211210_102112.jpg
    IMG_20211210_102112.jpg
    375.7 KB · Views: 0
Odakle si nabavljao dijelove?
Bregastu, klackalice?
Ja ne mogu razlucit, koja je to verzija pd03 ili pd04, koji klip stavljas, mislim, kovani ili lijevani?
Ja sam trazio klip za pd03, lijevani i odustao, uzeo sam ovaj kovani od wössnera, liči mi da neće dugo.
Potrosit ce ti cilindar prije
 
  • Like
Reactions: EnduroLab
Svaka čast toecutter, nego reci ti nama gdje je crveni vodenjak 750, kakav je plan oko njega?
 
Prešla je 56.400 km.
Ona je palila i vozila bez greške. Kada sam je obnavljao nisam htio dirati mašinu previše jer se vidjelo da na ležajevima i radili nema ništa lufta. Na bregastoj smo vidjeli da su tragovi potrošnje (recimo na 50%) ali nije bilo zabrinjavajuće. To je bilo lani i promijenio sam elemente pumpe ulja i kvačilo
Problem je bio što je trošila puno ulja (cca. 1 litru na 1000 km kada bi se življe vozila) i na hladno je bilo čut nešto (vjerojatno lanac)...kada se stoplila nije bilo čuti ništa.
Sada smo je otvorili i vidjeli da je i klip potrošen izvan mjere koja zadovoljava, tako da ću uz bregastu zamijeniti i klip, lanac distribucije i klizač. Normalno i sve brtve, gumice i što treba.
Ja bih rekao da nisu krivac za to kilometri koliko činjenica da kada sam je uzeo bila je na 50% ulja u sebi, pa su je vjerojatno vozili s niskom razinom ulja.
Sada će biti to sve tip-top :)
Stvarno nisu veliki kilometri

Kao sta si reka nisko ulje a i pitanje sta je bilo unutra jer je bregasta dobila po lampi i na kraju alo je gazda prije tebe bio nestrpljiv ujutro pa navidava na hladno.

Lipo ti to slozi pa opet u akciju (y)
 
Kako nisu veliki kilometri.
To je zrakom hladjen jedan cilindar motor iz 80ih, ti motori nisu kao danas, peri/deri, donedavno ni ktm vodom hladjen nije mogao preci te kilometre bez otvaranja.
 
Kako nisu veliki kilometri.
To je zrakom hladjen jedan cilindar motor iz 80ih, ti motori nisu kao danas, peri/deri, donedavno ni ktm vodom hladjen nije mogao preci te kilometre bez otvaranja.
Moj xt ima 65k jos ima normalnu potrosnju ulja... dodu i do 100k km ako odrzavas kako treba...
 
  • Like
Reactions: Sredju
Jos jednu stvar sa kovanim triba polako jer dok se ne ugrije ima puno vecu tendenciju za piston slap nego ljevani ali virujem da ti to znas

Lipi je to zimski projekt
 
  • Like
Reactions: diesel power
Na mojoj XL-ki je sve original unutra bilo. Klip ne znam koji će doći. Poslao sam cilindar kod Jakopeca i on će naručiti original valjda i obraditi cilindar po potrebi da bude sve tip-top.
Bregastu sam nabavio preko ebay-a iz Izraela..jedinu koju sam uspio naći. Original više nisu dostupne.
Klizač lanca mi je bio koma, raspala se guma na jednom dijelu i tražio sam ga 7 dana. Na kraju uspio naći jedan komad u Švicarskoj (original i nov). I to platio sam ga 115 eura (duplo više nego šta je koštao po katalogu). Interesantno drugi klizač je kao novi.
Po planu idu još lanac distribucije, sve nove brtve i gumice ventila, ulje i filter i to je to. Mislio sam još da ću morati i klackalice mijenjati ali kaže mehnačar da ne treba. Njih i ventile ispolirati i ko novi su.
Na njoj sam ranije puno toga promijenio i sa ovim poslom trebala bi biti "kao nova".

@39
priča s vodenjakom 750 je završena :-(
Kada sam ga dopeljao lijepo sam ga servisirao i napravio par đireva. Motor izaziva fenomenalne emocije ali rasturala su me leđa..neznam zašto.
Zatim sam popušio vozačku i kaznu s njim i onda rekao koji k. meni to treba da mi stoji i samo troškove imam za par đireva na godinu. I onda sam ga prodao u Poreč. Tip mu je još ofarbao felge i vidim da je u prodaji opet na Marketplaceu.
 
  • Like
Reactions: e39
Toe..... za izraelku..... moja se nije raspala (jos)... Nije da sam se nesto puno vozio.. 2600km.... Skidao poklopac da vidim... sve ok... samo boja skinuta..

btw davnih dana na xl500r sam stavio wiseco klip cist fajn je bio 😊
 
  • Like
Reactions: toecutter