Honda XL 600 R

Kayaba

Member
Eto, Djed Mraz je malo zakasnil pa sam se ja ubacil i dovlekel doma Xl-ku 600. Motorek je ispravan, ima papire, ima anlaser kaj mi je  bila jedna od bitnih stavki, pali na isti, pali na krublu, al ja trebam još malo prakse. Motor ide ko zmaj, tolko da ga se još i bojim. Kupoval sam ovakav jači motor iz razloga kaj sam ja jači mož pa me treba vleči.

U planu mi je ubaciti uljni kiler jer sam imal prilike vidjeti da im glave rikavaju zbog slabog doticaja zraka do njih, pa da bar ulje uspem ohladiti. Ak je ko to radil il zna di je tema o tome bil bi jako zahvalan (y)

Gore je blatobra od KTM-, auspuh isto KTM, jebeni zvuk, a platil ga samo 5 kn na otpadu  :mrgreen:
zadnji rep je od CR-ke, al bi mjenjal za neki malo manji okrugli ovaj se baš ne uklapa.

Potrebno je zamjeniti pločice prednje, ulje i filter, novi aku, složiti zadnju lampu, pofarbati ga i regati

Inače, motor je 87. g, a mašina po tvrdnji bivšeg vlasnika 97. od XR-a
 
Neznam dal se tema dotikava baš restauracija u original izgled il po vlastitom izboru? Mislim da ju na vrijeme preselim da vam ne kvarim restauracijsku naviku jer bi ovaj motor dobil štih nečega kak sad izgleda, znači zadnji kraj gore, cross rep i stne prerade.  (y)

Ispričavam se ak sam fulal temu  :grin:
 
Pozz.
Cestitka na Pili.
Broj motora kod XR600r je PE04
a kod XL600 PD03.
Edit: Ugraditi hladnjak za ulje je svakako dobra ideja, ali da li ce to cuvati od pukotina u glavi, ne zna se.
Ali je definitivno dobra investicija jedan mjerac temperature ulja koji sluzi i kao mjerac za nivo ulja u rami

http://mat.getor.de/pic/7090301.jpg
 
Kayaba said:
Neznam dal se tema dotikava baš restauracija u original izgled il po vlastitom izboru? Mislim da ju na vrijeme preselim da vam ne kvarim restauracijsku naviku jer bi ovaj motor dobil štih nečega kak sad izgleda, znači zadnji kraj gore, cross rep i stne prerade.  (y)

Ispričavam se ak sam fulal temu  :grin:
di ima tih auspuha po 5 kuna :mrgreen:
 
Pozz.
Taj u louisu je 64 evra.
imas na ibeju za 30 evro, ali troskovi transporta kod ibeja. 18 €
http://www.ebay.at/itm/Oltemperatur-Direktmesser-JMT-Honda-NX-650-Dominator-SLR-650-XL-600-R-/190932294331?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2c74739abb
Vidi kako se isplati.

Edit: http://www.ebay.at/itm/Oltemperatur-Direktmesser-Honda-NX-650-Dominator-RD0870-Bj-95-/350908986501?pt=DE_Motorradteile&hash=item51b3ce3485#shpCntId
Ovaj je 12 €

Mjerac usporediti sa orginal mjeracem i na njemu na istim duzinama napraviti crtice za minimum i maximum.
 
Sredju said:
Pozz.
Taj u louisu je 64 evra.
imas na ibeju za 30 evro, ali troskovi transporta kod ibeja. 18 €
http://www.ebay.at/itm/Oltemperatur-Direktmesser-JMT-Honda-NX-650-Dominator-SLR-650-XL-600-R-/190932294331?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2c74739abb
Vidi kako se isplati.

Edit: http://www.ebay.at/itm/Oltemperatur-Direktmesser-Honda-NX-650-Dominator-RD0870-Bj-95-/350908986501?pt=DE_Motorradteile&hash=item51b3ce3485#shpCntId
Ovaj je 12 €

Mjerac usporediti sa orginal mjeracem i na njemu na istim duzinama napraviti crtice za minimum i maximum.
ove koje ti pokazujes nisu isti....ovaj RR u louisu je najskuplji i on je 60 eura,ali vidis da ima u louisu i za 30 eura...iako se i meni cini da je ovaj zadnji tvoj najpovoljniji....naravno ako sljaka dobro  (y)
 
prpa said:
di ima za kupiti taj mjerač :misli: link


To ti iz Louisa donese jedan gospon tu s foruma ;) :mrgreen:
 
Uf, ovo bi bila definitivno dobra investicija, pratiš si temp. ulja i nebu sam tak makina zaribala kod garenja  (y)

Prpa, našel sam se u pravo vrijeme na pravom mjestu i čuval sam taj auspuh baš za ovo, a zvuk - jebenica  :mrgreen: a plašt je od aluminija

Sad za ovo dal paše cil od Dominatora 650 neznam, al mogu reći da motor ide preodlično, dost veliki lančanik iza, šusa ko u priči, a i za sad ga nemam gdje rastegnuti da vidim kak inače ide  8)

Da, oznaka rame jest PD03, al mašina nije od nje, jer je originalna bila bez anlasera i zacvikala je. Al ovo 99% nije od XR-a kasnije sam gledal, to je baš od L modela makina, al nema veze, bitno da je ispravno i da ima anlasera
 
(y) ajde bar veselja, ne trebaš trošiti nofce na ove điđe miđe :mrgreen: promijeniš ulje svakih 3k-km i filter ulja i miran si.Koji put prekontroliraš nivi ulja, imaš dosta o tim motorima tu, imam i ja jednu  :D imaš slike u topicu ali moja nema anlaser.Stvar navike, vrnul sam se u mladost :mrgreen: dok me kuk ne zaboli od kurblanja ali uvijek kresne :D moja je pdo3
 
Ma nafčil me buraz i na kurblin kresati jer ju je on imal, moram aku kupiti, al budem radije zel ovaj od 12ah, nek ima snage. Jedino trebam predelavati kutiju filtera jer PD03 ima mali aku samo za svijetla i žmige, pošto je mašina mjenjana


Čuje mi se jedan ventil to moram porihtati, nadam se da nije  zupčanik balans utega jer onda bu problema
 
Imam jedno pitanje za mehaničare, lagano mi suzi ulje na dihtungu cilindra i glave mašine, kad upalim motor, sad 100% nisam siguran dal suzi dok je još hladan il dok se ugrije, no suzi, prvo je ružno za vidjeti, drugo se bojim da mi se nekaj ne dogodi s mašinom, da slučajno ne sjebe kaj u unutrašnjosti, na 2T kod puštanja kompresije izgori klip, da nebi imal istu havariju

Znam da je najbolje rastaviti to, promjeniti dihtung i provjeriti ventile il to, no za sad nisam u mogučnosti to izfinancirati, pa me zanima dal bude imalo kakvih posljedica, unaprijed hvala na odgovorima  (y)