Honda XL 600 R

Kayaba said:
Još sitnice su mi ostale za posložiti, ali u biti vozi se. Morat ću zadnji lančanik još manji staviti, ovako mi je 100 kmh na 5000okr :)

I naravno, punjenje akumulatora ne radi, čini mi se da bude majstor opet previtlaval

Meni su na DR-u ovi premotali stator, u leru puni 14,4 V. Sve je uredno napravljeno, cijena je bila 500 kn.
http://www.zik-elektrik.hr/

Jeftinije ti je staviti prednji lancanik za zub veci.  :wink:
 
Ja sam dao 1100 kn, cekao 2 mj....i ne prelazi 12.8 v

Ne moze napred vise od 15, i on je na knap, al taman. Budem roknuo iza 42 il 40
 
Nosi mestru nazad, nek napravi kak spada ililova zuruck
 
Budem naravno. Vec sam bio kod njega, sve oni izmjerili, vele to je super, to mora puniti. Pa znam nesto u toj svojoj tompastoj glavi da je minimum 13.6 a max 14.4… a kod mene ni 13...

Al sam mu rekao da necemo sad slagati, nego u zimi, jer inace necu imati cijelo ljeto motor
 
Jeba ih vrag :LOL: kak mogu tvrditi da je super 12,8v?Nek pita autoelektricara pa bu cul kaj bu mu rekel (y)
 
A kaj sam tvrdil par postova iznad? Kod mene u Ludbregu nema majstora s mudima, sve samo gelibteri, kad treba platiti, plati i dalje ne pitaj.... I dalje mi je drago što sam si sam generalku radil, za sad je sve ok, tak da i ja neki vrag znam složiti

Jedino ću idući mjesec naručiti taj napinjač, danas ba zvao Jakopca, cca 100e dojde, to zamjenim za jedno popodne i gas
 
3 žute, faze. Imamo još kombinaciju da probamo moj regler na frendov dominator, ako paše, da vidimo dal bude filjal
 
Nema sta vaditi regler, upalis motor, uzmes multimeter i mjeris izmedju zutih zica prije ulaza u regler.
Multimeter prebacis na izmjenicnu struju tako da mjeri vise od 50 volti, moras kada das gas mjeriti od 50-55 volti.
Za mjerenje nakon reglera, istosmjerna struja, treba ti 100 % ispravna i puna baterija.

 
Toliko se u struju ne kužim, tak da to prepuštam 'majstorima'

Mislim da je na leru bilo između 23-30 volti, na gasu da je prešlo do 100 v čak, kolko se sjećam
 
Lako se mjeri sa multimetrom, sigurno imas nekog poznatog da ima multimetar i da je voljan izmjeriti struju. Kao sto je Sredju napisao, akumulator mora biti ispravan, tj da moze primati struju.
 
Nadam se da nije kineski akumulator sa cepovima za doljevanje destilirane vode, takvi traju cca pola godine, maksimalno jednu godinu. Kupi bar AGM akumulator ako ovaj sadasnji nije dobar.
 
Kupil sam Vartu u 11. mj 2014.  Ali posto ju nije nikaj punilo, nego ja 1-2 put tjedno na akumulator, nebih se čudio da je dala svoje. Koštala je nekih 320 kn, 12v 8 aH
 
Ponovno ja....


Mnogi ćete me sad smatrati nadobudnim, ali imam pitanja s razlozima i smislom.

Kolko ću potrošiti, to je moj problem, i moj izbor.

Moje pitanje je vezano za brzinu XL-a. Ja znam i vidim da taj motor nije za voziti velikom brzinom, niti je mašina za to namijenjena. Ali mislim da kod nas nitko nije u javnost iznio mogućnosti prerade te mašine.

Mnogi tu, kao i ja, poštujemo ove motore, ali ipak smatram da ovaj motor može više i bolje. Ja ga ne mislim ubiti u šumi, makadamu, ili voziti bilo kakvu vrsti crossa s njim, samo želim veću brzinu s njim na otvorenoj cesti.

Dakle, što sam pisao i par postova iznad, prespor mi je. Motor nakon polugeneralke ima dosta snage, ali na 5000okr već je na 100kmh, prijenos 15-45, a ima sape za dalje, al uvreda mi je taj motor forsirati previše.

Dok recimo PD03 mašina ide do 9000 okr, ova ide do 7000. PD03 ima dužu klipnjaču, pa i zbog toga ima okretaje, veći klip, 100mm.

Da li je ikako moguće, samo iz ove mašine izvući da se mogu na oko 5000 okr voziti 120kmh na autoputu?


Ili mi ne ginu kemije mašina PD03 i PD04?

Postoji li špic bregasta za ovu mašinu? Tj bilo kakvi tuning ove mašine da ima dovoljno snage da u 5.oj razvrti neki manji omjer lančanika

Neka ideja koja mi se vrti glavom je da na PD04 mašinu, kaol bazu,  uprešam na 04 radilicu, 03 klipnjaču, da se dobije dulji hod, pa onda od 03 cilindar i glavu, s time bi dobio više okretaje i snagu na višim, vjerojatno bi i struja trebala od 03

Sad sam preveč dosadan, al nikako se ne mogu pomiriti s tim da me dominator 500 šibne,ima dulji prijenos od mene, a on ipak brži..... Bože, ispadam ko neki klinac...


Al ajde, provjerene ideje, ispunjeni projekti, neke poveznice stranih foruma....
 
Nista ne diraj ako masina radi kako treba.
Dobro postelaj karburator i kupi si 43 zuba za nazad.