Honda XL scrambler

Kad će prerada u pogon?


  • Total voters
    21
Dado33 said:
najednostavnije bi bilo probati karb od nekog motora koji nema problema. Posuditi od nekog. Mozda nekog ko ima dominatora  :mrgreen:
Brankoooo skidaj karburator  :mrgreen:
Reka je velečasni  :LOL:
 
Danas sam malo čeprka  :mrgreen:
Pomaka sam iglu za jedno misto i obogatija smjesu
Začudo motor upalija  :shock: je da je već bilo podne
I temperatura oko 15 al dobar znak  (y)
Sutra ujutro ću znat dali sam riješia problem  :mrgreen:
U ispušnim plinovima se sad malo osjeti gorivo
al ja se ionako vozim pomalo pa će rijetkima smrdit  :LOL:
A i govore za ove velike singlove da je bolje da je
smjesa bogata
 
a možeš li staviti najlon vrečicu preko gljive kod paljenja?
na jamahi se to rješava masnom krpom u airbox, ali ovo je ipak honda
:mrgreen:
 
Motor upalija,
nije bilo baš iz prve al puno lakse nego 2 dana prije  (y)
 
clox said:
a možeš li staviti najlon vrečicu preko gljive kod paljenja?
na jamahi se to rješava masnom krpom u airbox, ali ovo je ipak honda
:mrgreen:
Nije mi pomogla vrećica  :mrgreen:
 
Pletikosa34 said:
Nije mi pomogla vrećica  :mrgreen:
Onda još imaš verziju da spustiš motor na bok, pa prelije ferg.

Svi savjeti idu u dmjeru presiromašne smjese za paljenje, naravno.
 
clox said:
Onda još imaš verziju da spustiš motor na bok, pa prelije ferg.

Svi savjeti idu u dmjeru presiromašne smjese za paljenje, naravno.

Za ovo prvo imam vidu na boku karburatora
za ispustit gorivo i to sam jednu zimu o prakticira
Al neda mi se svako jutro ispustit dec goriva  :LOL:

A za drugo  :misli:
Zar Čok nesmanjuje dovod zraka
i time obogaćuje smjesu  :misli:
 
Ne. Leptir je zatvoren jednako i s čokom i bez, znači količina zraka je ista. Čok otvara diznu koja bajpasira iglu/plovak.
Ergo, bogatija smjesa.

:starac:



Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Vuče falšu ariju dok se sve ne ugrije i "stisne", provjeri dio između cilindra i karburatora.

Sent from my PAP3540DUO using Tapatalk 2

 
Zog said:
Vuče falšu ariju dok se sve ne ugrije i "stisne", provjeri dio između cilindra i karburatora.

Sent from my PAP3540DUO using Tapatalk 2
Ovo lito san prominija taj dio al problem je osta  :misli:
I ovaj problem traje od studenoga do travnja kad ugrije
neman problema liti motor normalno pali 
 
Pletikosa34 said:
Ovo lito san prominija taj dio al problem je osta  :misli:
I ovaj problem traje od studenoga do travnja kad ugrije
neman problema liti motor normalno pali
Onda ventili, ili štelovat, ili išlajfat. :misli:
 
Pletikosa34 said:
...ovaj problem traje od studenoga do travnja kad ugrije neman problema liti motor normalno pali 

Ne mogu biti 100% siguran jer daleko si i ti i motor, ali po ovome kaj pises, morao bi bit problem preslabe smjese. To sto si digao iglicu za jedno mjesto, ne moze puno pomoci, jer se promjena polozaja iglice i zamjena glavne dize osjete tek kad je gas malo odvrnut. Ti bi se trebao poigrat sa onom drugom dizom i seraficem. Ali ako umjesto tog serafica imas zvaku, onda cuj...
Da mi je ovdje tvoj motor, ja bi ga natjerao da pali, a ovako daj prvo probaj neki frg s motora koji nema problema da bar iskljucis sve ostalo.
Nije doobro da je slaba smjesa jer je tada lakse moguce i pregrijavanje, pogotovo tebi koji vozis po tim vasim kamenjarima brzinom od 0,2 km/h  :mrgreen:
 
Zog said:
Onda ventili, ili štelovat, ili išlajfat. :misli:
i to je odrađeno ovo lito
al ćuj mašina je 93.godište prošla ko zna šta, u mene je zadnjih 25-30 iljada
i održavana je maksimalno ali i gažena po brdu možda joj se stvarno približija kraj  :misli:

Dado33 said:
Ne mogu biti 100% siguran jer daleko si i ti i motor, ali po ovome kaj pises, morao bi bit problem preslabe smjese. To sto si digao iglicu za jedno mjesto, ne moze puno pomoci, jer se promjena polozaja iglice i zamjena glavne dize osjete tek kad je gas malo odvrnut. Ti bi se trebao poigrat sa onom drugom dizom i seraficem. Ali ako umjesto tog serafica imas zvaku, onda cuj...
Da mi je ovdje tvoj motor, ja bi ga natjerao da pali, a ovako daj prvo probaj neki frg s motora koji nema problema da bar iskljucis sve ostalo.
Nije doobro da je slaba smjesa jer je tada lakse moguce i pregrijavanje, pogotovo tebi koji vozis po tim vasim kamenjarima brzinom od 0,2 km/h  :mrgreen:
U ovom repair kitu dobija sam i tu diznu,
aj probat ću i nju još odvidat  (y)
al bojim se da je opet ne izgubim
ako je previše odvidam  :mrgreen:
 
Pletikosa34 said:
i to je odrađeno ovo lito
al ćuj mašina je 93.godište prošla ko zna šta, u mene je zadnjih 25-30 iljada
i održavana je maksimalno ali i gažena po brdu možda joj se stvarno približija kraj  :misli:
U ovom repair kitu dobija sam i tu diznu,
aj probat ću i nju još odvidat  (y)
al bojim se da je opet ne izgubim
ako je previše odvidam  :mrgreen:
kakva je kompresija i jesi proba neku drugu topliju ili ladniju svicicu :misli:
 
smile 77 said:
kakva je kompresija i jesi proba neku drugu topliju ili ladniju svicicu :misli:
Kompresije ima  :mrgreen: mada je nisan odavno mirija
imam obe svićice koje su preporučene po manualu
i nisam primjetija neku razliku kad ih promjenim
 
Mišan ja već godinama  :mrgreen:

I taman kad mislim da sam blizu rješenju, ugrije,
onda do sljedeće zime zaboravim di sam doša
i ponovo tražim rješenje i tako ukrug  :LOL:

Al sad stvarno mislim da sam najbliže rješenju ikad  :LOL:  :LOL: