Honda XL scrambler

Kad će prerada u pogon?


  • Total voters
    21
Pletikosa34 said:
Mišan ja već godinama  :mrgreen:

I taman kad mislim da sam blizu rješenju, ugrije,
onda do sljedeće zime zaboravim di sam doša
i ponovo tražim rješenje i tako ukrug  :LOL:

Al sad stvarno mislim da sam najbliže rješenju ikad :LOL:  :LOL:

Drugi motor? :misli: :LOL: :mrgreen:
 
Pletikosa34 said:
... mašina je 93.godište prošla ko zna šta, u mene je zadnjih 25-30 iljada
i održavana je maksimalno ali i gažena po brdu možda joj se stvarno približija kraj  :misli:
U ovom repair kitu dobija sam i tu diznu,
aj probat ću i nju još odvidat  (y)
al bojim se da je opet ne izgubim
ako je previše odvidam  :mrgreen:
Koliko god potrosena masina bila, mora upalit. Moze trosit ulja ko tatra, dimit ko varburg, ali ako je u fazi, podesen frg, imas dobru iskru, mora upalit. Buduci da je problem ovisno o temperaturi, ja mislim da je stvar u slaboj smjesi.
Ne znam kako si mogao izgubit taj serafic. Trebala bi ga drzat mala opruga. Jedino ako si ga previse odsarafio. Njega nebi trebalo odseraflt vise od tri kruga. Ako nisi postigao sta si htio do tri kruga, onda treba stavit vecu dizu. Ne glavnu, onu gdje je iglica, nego onu drugu.
(opet kazem, forumsko rjesavanje problema uzmi s rezervom jer nikakvo tipkanje ne moze zamjeniti ono kad je motor pred tobom)
 
Dado33 said:
Koliko god potrosena masina bila, mora upalit. Moze trosit ulja ko tatra, dimit ko varburg, ali ako je u fazi, podesen frg, imas dobru iskru, mora upalit. Buduci da je problem ovisno o temperaturi, ja mislim da je stvar u slaboj smjesi.
Ne znam kako si mogao izgubit taj serafic. Trebala bi ga drzat mala opruga. Jedino ako si ga previse odsarafio. Njega nebi trebalo odseraflt vise od tri kruga. Ako nisi postigao sta si htio do tri kruga, onda treba stavit vecu dizu. Ne glavnu, onu gdje je iglica, nego onu drugu.
(opet kazem, forumsko rjesavanje problema uzmi s rezervom jer nikakvo tipkanje ne moze zamjeniti ono kad je motor pred tobom)
sad je na 4 kruga  :mrgreen:
a u manualu piše u standardnim postavkama 2 i 3/4
Znači tribam vecu diznu :?
Ili smanjit zrak  :misli:
PS
jutros je upalija iz petog pokušaja  :mrgreen:
 
Pletikosa34 said:
sad je na 4 kruga  :mrgreen:
a u manualu piše u standardnim postavkama 2 i 3/4
Znači tribam vecu diznu :?
Ili smanjit zrak  :misli:
PS
jutros je upalija iz petog pokušaja  :mrgreen:
Nisam znao taj podatak iz manuala, ali taj podatak ti je priblizna vrijednost od koje kreces dok ne nastimas. Svaki motor i frg je malo drugacije. pogotovo onaj na kojem je promjenjen auspuh i filter zraka,  a na tvom je oboje.
Imas vecu dizu? Znas kako nastimati frg?
 
Dado33 said:
Nisam znao taj podatak iz manuala, ali taj podatak ti je priblizna vrijednost od koje kreces dok ne nastimas. Svaki motor i frg je malo drugacije. pogotovo onaj na kojem je promjenjen auspuh i filter zraka,  a na tvom je oboje.
Imas vecu dizu? Znas kako nastimati frg?
Nemam vecu dizu,
a učim se kako ga naštimat  :mrgreen:
Najgore mi je šta je motor nakon obrade ventila
i bez one dizne za smjesu dobro palija  :?
Mislija sam da će ga bit lakše uštimat sad sa diznom al nije
Motor mi je ka kinder jaje hard, soft i iznenađenje  :LOL:
 
index.php


Ako se ne varam, ovo je dominatorov motor.
I ako se ne varam, ti imas za filter otvorenu gljivu, ako je orginal dominatorov keihin, to nece raditi nikad kako treba.

 
Sredju said:
Ako se ne varam, ovo je dominatorov motor.
I ako se ne varam, ti imas za filter otvorenu gljivu, ako je orginal dominatorov keihin, to nece raditi nikad kako treba.
On ima motor od dominatora, a karb od XR600.
Ja imam karb od dominaroea na XR-u.
Bio je na motoru kad sam ga kupio. Mislim da je 43mm
 
Sredju said:
Ako se ne varam, ovo je dominatorov motor.
I ako se ne varam, ti imas za filter otvorenu gljivu, ako je orginal dominatorov keihin, to nece raditi nikad kako treba.
Nevaras se, začudo  :mrgreen:
Dominatorov je motor a karb je od xr-a 600 kako je Dado napisa
i imam gljivu i ima sam problema s tim iako je motor uvik vozija  (y)
 
Sad sam vratio slike unazad i vidio.
To je shiber karb, s njim moze gljiva.

pogledaj video i vidi, imas li sve dijelove na njemu.
https://www.youtube.com/watch?v=WOO8puMGiqM
 
Naravno da moze gljiva al ja bi zbog voznje koja je vecinom off mjenja u spuzvu
 
Sredju said:
Ja imam karb za tebe dado
Mikuni TM40.
Vjerojatno bi to radilo dobro. Vrlo vjerojatno bolje nego ovaj od dominatora koji je sada na motoru, a možda bi najbolje bilo stavit njegov originalni.

...ali to je sve pod uvjetom da nabavim potpuno ispravan karb. Međutim, ovaj od dominatora na mom motoru radi zadovoljavajuće.
Možda bi se i odlučio za promjenu, ali postoji mogućnost da kupim neispravan karb. U tom slučaju, potrošio bi novac i puno vremena na uštimavanje.
To se često dogodi kad čovjek traži "boljeg kruha od pogače".
Uz to, ovaj od dominatora mi savršeno paše dimenzijama: naprijed promjer na prirubnicu, stržnji promjer na gumu airbox-a i njegova veličina ide tožno na razmak između prirubnice i airboxa, a ne znam kako bi išao ovaj koji si spomenuo.
 
Ovaj Mikuni TM 40 je bio na mom dominatoru kada sam ga kupio, ali mu je predvlasnik polomio vijak za smjesu i spica vijka stoji cvrsto zaglavljena u karbu.
Karb je bez membrane, siber visi direkt na gas sajli i ima pumpicu za obogacivanje smjese pri naglom dodavanju gasa. Precizno je uskladjen na dominatorove prirubnice. Direktan je pri dodavanju gasa skoro kao ubrizgavanje.
Dominatorov karburator je membranski, ali koliko sam vidio, nije skroz membranski, oko 1/4 do 1/5 hoda schiebera, schieber se dize direkt gas sajlom, a ostalo dize podtlak. Ne znam kako je kod ostalih membranskih, jer je to jedini sa kojim sam imao posla.
 
Sredju said:
Ja imam karb za tebe dado
Mikuni TM40.

Dado33 said:
... ovaj od dominatora na mom motoru radi zadovoljavajuće.
Možda bi se i odlučio za promjenu, ali postoji mogućnost da kupim neispravan karb. U tom slučaju, potrošio bi novac i puno vremena na uštimavanje.
To se često dogodi kad čovjek traži "boljeg kruha od pogače".

Sredju said:
Ovaj Mikuni TM 40 je bio na mom dominatoru kada sam ga kupio, ali mu je predvlasnik polomio vijak za smjesu i spica vijka stoji cvrsto zaglavljena u karbu.

Eto