Honda XR600R moj glomazni otpad

Dado33

Active member
Aug 12, 2010
3,736
1
38
48
Oberkochen
Snimka zvuka nikad nije realna, pogotovo snimljena mobitelom. Snimio sam video mog trećeg švabe kako radi kad sam ga prvi put upalio. U stvarnosti šapće, na videu se čuje ko mikser. Jadno i razočaravajuće.
S ovim auspuhom sam zadovoljan. Lagan je i tih. Bez db killera je malo bezobrazan, ali to sam kratko probao i tako se još nisam vozio. Razrađujem ga, nema još nekog gasiranja.
 

Dado33

Active member
Aug 12, 2010
3,736
1
38
48
Oberkochen



Vozi se.
Motor radi lijepo i tiho. Čak se i akumulator oživio, pa jos nisam kupio onu litijevu bateriju koju svakako namjeravam kupiti.
Međutim, ako voznja potraje preko pola sata bez pauze, iako ga vozim lagano jer ga razrađujem, temperatura ulja u rami dođe skoro do 120°C.
Nakon 300km sam promjenio ulje, filter, provjerio ventile i svjećicu.




Smjesa je očito presiromašna.
Mislim da sam našao uzrok njegovog zaribavanja. Siromašna smjesa, relativno kratak prijenos na lancu i gasiranje po brzoj cesti. Zasto bi inače tako zaribao cilindar i klip a glava i radilica ostala u odličnom stanju. Da postoji jos nesto drugo, vec bi mi se do sad pokazalo.
Stavio sam usput i hladnjak ulja. Neka bude bar dok se razrađuje i dok ne dobijem dobar omjer. Uz podešavanje sam napravio još laganih 200 km. Bolje je al jos nije savršeno.
Možda neko ima iskustva, koliko bi se trebalo voziti da se na svjećici pouzdano vidi novo stanje?
 

diesel power

Well-known member
Jun 9, 2010
3,113
239
63
29
U divljini
Grije se zbog smjese tako.

Ja nemam mjerac ulja ali svjecica je boje bijele kave.
I na terenu 1,2 umjeren gas uopce nije zagrijane rama jako na dodir ruke. Najvise se grije kod ubrzavanja pun gas pa kocenje pa opet gas tj kad mu vadis mast na cesti.
I tek nakon 10min lagane voznje i onda mu dam vise gasa toliko treba da se zgrije 3l ulja u masini i rami
 

Sredju

Well-known member
Dec 29, 2013
4,695
154
63
50
Wien
u pravilu se mjeri, pun gas par stotina metara, vuces kvacilo i gasis motor na kill switch. stanes, vadis svjecicu i gledas.

mada ja mislim da sa danasnim gorivom ne mozes dobiti onu crveno.smedju boju, ili bijela ili je crna.
 

Branko-ST

Well-known member
Feb 23, 2008
5,247
173
63
Split
Sredju said:
u pravilu se mjeri, pun gas par stotina metara, vuces kvacilo i gasis motor na kill switch. stanes, vadis svjecicu i gledas.

mada ja mislim da sa danasnim gorivom ne mozes dobiti onu crveno.smedju boju, ili bijela ili je crna.

naglo kocenje se podrazumjeva?

kocimo s prednjom,zadnjom ili obje?

daj pojasni malo bolje
 

Sredju

Well-known member
Dec 29, 2013
4,695
154
63
50
Wien
recimu ti dizne, imao si isti motor u dominatoru.
ne znam ni koju frgu ima.

ja ne odredjujem dizne na taj nacin, a kako ja radim, je nevazno vama strucnjacima.

 

stane

Active member
Dec 29, 2009
1,498
12
38
1016
Krndija - Papuk - Dilj
Huuu karburator, slatki karubrator dosta sam se s njime/njima družio. Ne bi previše davao pažnje svječici, omjer zraka smjese ide po manualu +/- osječaj, što je sitno, ako je dobro radi, samo gas i vozi dalje :mrgreen:.

Imam mali problem, pali na zub (bio hladan/topal), nizbrdo 2-3 sam pusti kvačilo i smile. Zna mi se dogoditi da pri laganom off roadu (čitaj nailazim na stablo) niski obrtajima dam naglo gasa a motor mi zatrokira i onda na jedamput supercharger :x
Karb, pretrešen, čist ko suza, dijafragma možd potrošena..?