Honda XR600R moj glomazni otpad

Iz svake rasprave se može nešto naučiti  (y) :mrgreen:

Ostajem kod toga da rezervoar od XR600R nema smisla farbati.
To je terenac svog vremena kojim se nekada natjecalo i normalno je da se na njegovom neuništivom tanku vide ogrebotine, kako švabe kažu "tragovi borbe" koje se ne mogu sakriti farbanjem. I zašto bi. Izblijedjele plastike mogu se ispolirati, mogu se staviti nove naljepnice i to je sve.
XR650L je nesto drugo. Zato i ima limeni tank.

 
Akumulator slabo vrti. Moram kupiti novi. Obični ili ovako nešto?

https://www.ebay.de/itm/Batterie-Honda-XR650-L-RD06-Bj-1994-Shido-Lithium-LTX9-BS-YTX9-BS/173086944707


Iskustva?  3Ah? 
 
Shido Connect, ima ugrađen bluetooth i na app-u pratiš stanje baterije.

LiFePo baterije imaju jako malo asmopražnjenje dok motor stoji nevožen.
Sve druge u tom razdoblju ne korištenja gube više struje.





Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
https://shop.alphatechnik.de/shop/categories_name-c-0/shido-lithium-batterie-ltx9-bs-connect-3ah-p-62878

100e

ko to prodaje u hr?
 
https://www.ebay.de/itm/401622849021

Ja sam ovu stavija, niza je za 1cm pa sam stavija stiropor ispod
 
A bila je prica i o alnaseru
nakon sta ni kit za reparaciju nije pomoga narucij  sam novi

https://www.ebay.com/itm/143510492151

Cak mislim da je bija i jeftiniji
 
Ja sam kupio tu shido za dominator, sa njom du dosli adapteri za podesenje visine, 2 vrste, 1,5 i 3 cm.
Baterija ima 700 grama.
Palila je vtr sp1, a bateriju koja nije mogla okretat vtr, sam probao u dominatoru, vrti bez pol frke.
 
Uvijek dobijem nesto više odgovora  :mrgreen:  pa da napravim mali sažetak:
Na linku koji sam stavio je baterija kojoj u opisu stoji:
-LiFePO4, znači ta se baterija sporije prazni dok stoji (nisam to znao)
-920g
-3Ah ??? To mi je nekako malo. Pa skuteri imaju baterije od 3Ah ! Jel bi to mogao biti problem
- 55€, besplatna dostava do mene.
-3 godine garancija

Vrijedi li uopće iz nekog razloga umjesto ove, kupiti klasičnu bateriju i ako da, kojeg?
Ima li klasična baterija kakvu prednost pred ovom, osim razlike u cijeni?
 
prpa said:
:LOL: :LOL: di nadje vegetu
  A vidi  trola penzionera...
On topic:
Dado  bilo je davno riječi na forumu o tim shido baterijama/akumulatorima. Navodno su bolja prica od standard jer su bez održavanja(iako danas su više manje svi takvi, manji gubitci  i ono zašto ih je većina ekipe stavljala je jer su značajno lakši.  Mislim da je ta baterija i na ktm-u  LB-a?  Makazica jel je?
 
Dado33 said:
Uvijek dobijem nesto više odgovora  :mrgreen:  pa da napravim mali sažetak:
Na linku koji sam stavio je baterija kojoj u opisu stoji:
-LiFePO4, znači ta se baterija sporije prazni dok stoji (nisam to znao)
-920g
-3Ah ??? To mi je nekako malo. Pa skuteri imaju baterije od 3Ah ! Jel bi to mogao biti problem
- 55€, besplatna dostava do mene.
-3 godine garancija

Vrijedi li uopće iz nekog razloga umjesto ove, kupiti klasičnu bateriju i ako da, kojeg?
Ima li klasična baterija kakvu prednost pred ovom, osim razlike u cijeni?

https://www.bikebandit.com/blog/tough-questions-answered-are-lithium-iron-batteries-really-better-than-lead-acid
 
Dado33 said:
Uvijek dobijem nesto više odgovora  :mrgreen:  pa da napravim mali sažetak:
Na linku koji sam stavio je baterija kojoj u opisu stoji:
-LiFePO4, znači ta se baterija sporije prazni dok stoji (nisam to znao)
-920g
-3Ah ??? To mi je nekako malo. Pa skuteri imaju baterije od 3Ah ! Jel bi to mogao biti problem
- 55€, besplatna dostava do mene.
-3 godine garancija

Vrijedi li uopće iz nekog razloga umjesto ove, kupiti klasičnu bateriju i ako da, kojeg?
Ima li klasična baterija kakvu prednost pred ovom, osim razlike u cijeni?

di si ti procita 3 Ah?
 
Što u slučaju kad ti "prdne" regler ili neki drugi kvar na struji, jel ima šanse da ti se ta baterija zapali ispod guzice ili eksplodira? Motori koji serijski dolaze s takvim baterijama imaju neke dodatne zaštitne sklopove prije akumulatora. Ako netko bolje poznaje problematiku, možda da napiše koju pametnu?
 
Branko-ST said:
di si ti procita 3 Ah?

Kapazität: 3 Ah Lithiumleistung (entspricht 8 Ah Bleileistung)

Kapacitet: 3 Ah snage litija (odgovara 8 Ah olovnoj snazi)
 
enduro said:
Kapazität: 3 Ah Lithiumleistung (entspricht 8 Ah Bleileistung)

Kapacitet: 3 Ah snage litija (odgovara 8 Ah olovnoj snazi)

(y)

bija sam ljen otvorit I prolistat do kraja kad sam vidija njemacki
 
Jedini minus te baterije o kojem sam citao al ne i dozivio jer zivim di zivim  :0648:
je da vrlo brzo napon pada kad su temperature u minusu
inace samo plusevi u odnosu na konvencionalnu olovnu
 
Nino777 said:
Što u slučaju kad ti "prdne" regler ili neki drugi kvar na struji, jel ima šanse da ti se ta baterija zapali ispod guzice ili eksplodira? Motori koji serijski dolaze s takvim baterijama imaju neke dodatne zaštitne sklopove prije akumulatora. Ako netko bolje poznaje problematiku, možda da napiše koju pametnu?
svaka litij baterija treba imati u sebi bms (battery monitor) koji će isključiti ćelije ukoliko dođe do njihova oštećenja/pregrijavanja.

Također, nisam u toku s ovim plug&play baterijama za motore, ali one bi u sebi trebale imati dodatni "regler" kako bi optimalno punio bateriju, a i spriječio da baterija konstantno crpi struju iz namotaja i na taj način ih ošteti