Honda XR600R moj glomazni otpad

Ja bi stavio malo jaču od 3ah.

Koliko sam čitajući skonta sve nove lifepo baterije imaju taj bms.




Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Sredju said:
Nije procitao  3 ampera, ali stoji 36 wati glupsone.

e da je znat sta znaci 36Wh glupanderu.

idi usporedi baterije za koje si reka da su iste pa se vrati
 
Nemam iskustva sa Li-ion baterijama u vozilima, ali od konvencionalnih baterija bih odabrao AGM akumulator (prije i od GEL akumulatora).
Li-ion baterija mi je privlacna zbog male tezine i tri godine garancije (cak je i cijena ok).
 
Elias said:
Ja bi stavio malo jaču od 3ah.

Koliko sam čitajući skonta sve nove lifepo baterije imaju taj bms.




Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro

Za xr 650 l mu ne treba, ima dekompresor, sa dekompresorom pravi 4,5-5 bari pritiska u cilindru, pri verglanju.

 
Sredju said:
Za xr 650 l mu ne treba, ima dekompresor, sa dekompresorom pravi 4,5-5 bari pritiska u cilindru, pri verglanju.

opet?

I onda se cudis kako baterija na izdisaju od 12Ah zavrti Dominatora koji koristi 9Ah a nemoze VTR-a a po tvome iste baterije  :LOL:
 
Ja sam napisao, bateriju izvadjenu iz vtr, koja nije mogla okrenut vtr, sam stavio u cbr 600 f i vozio s njom, s njom sam vozi i dominator i s njom sam prodao cbr.
Poslije sam kupio u oglasu ovaj shido od 36 wati za 30 eura, sa njom sam vozio vtr i dominator. Prodao je skupa sa vtr.

Vozio sam dominatora i bez baterije, jedino zmigavci nece radit.
Znaci baterija od 3 a koja je u stanju na kratko dat 30 puta svog kapaciteta na kratko i 5 puta svog kapaciteta trajno je sasvim dovoljna.
A xr650l i dominator su sto se tice trofaznog generatora i reglera, isti.

Sto se tice greski pri punjenju, kvara sistema punjenja, ne tnam, za vrijeme koristenja litium baterije je kod mene sve funkcioniralo u okviru normalnih parametara.

 
Ah su količina energije koju baterija može pohraniti u sebe i za normalnu vožnju je nebitna. Nitko ne anlasa motor 10 minuta, bitno je da je startna struja visoka i da ima snage tom strujom nahraniti anlaser za onih pola sekunde-sekundu koliko treba motoru da starta. Više Ah dobro dođe ako imaš kakve potrošače koji vuku struju dok je motor ugašen ili kod manje greške na elektroinstalacijama gdje dolazi do puzajućih struja i laganom pražnjenju akumulatora. U tim slučajevima će baterija s više Ah duže izdržati u dobrom stanju i s dovoljno snage da ponovno starta motor.
 
Sredju said:
Iste baterije idu i u domi i u vtra.
Ope si se nazdero prasine brusec varove.

covik ti je sve objasnija post povise  (y)

a tvoje neznanje I dalje je tu  :cry:
 
to sto je covjek napisaio je u redu, s tim da ja nisam primjetio povecanje kapaciteta baterija u zadnje vrijeme, iako motocikli dobijaju opsirniju elektroniku. rekao bih da su i baterije postale kapacitetnije za isti kapacitet.
a protiv kvara na instalacijama, koji proizvodi vecu potrosnju struje u stanju mirovanja, nebi ugradjivao bateriju veceg kapaciteta.

tako da sam ja uspio vozit motor sa 3 AH baterijom kojem je proizvodjac propisao 12AH bateriju.
 
Sredju said:
to sto je covjek napisaio je u redu, s tim da ja nisam primjetio povecanje kapaciteta baterija u zadnje vrijeme, iako motocikli dobijaju opsirniju elektroniku. rekao bih da su i baterije postale kapacitetnije za isti kapacitet.
a protiv kvara na instalacijama, koji proizvodi vecu potrosnju struje u stanju mirovanja, nebi ugradjivao bateriju veceg kapaciteta.

tako da sam ja uspio vozit motor sa 3 AH baterijom kojem je proizvodjac propisao 12AH bateriju.

Nemoj vise molim te pisat.

Sve je covik objasnija povise

Dominator i CBR 600 koriste 9Ah a VTR 12 Ah

Ove nove baterije litijske 3 Ah je 8Ah olovne sve je covik objasnija
 
CBR je koristila HISS, imala kodiran kljuc, dominator i VTR nisu, ali su teze za startanje, no dobro.


vratimo se litijum jon bateriji, ja vadim baterije iz motora, skoro uvijek, prije svisvetih, ali vec u 10om mjesecu sam znao dat kontakt i upalit svjetla jednu minutu kako bi se baterija malo ugrijala, da joj ne pocnem hladnoj vuci velike struje anlaserom.


 
diesel power said:
2kg manje nego original?
Da, ali kad pogledam koliko je original velik, ni on nije tako težak.
Razlika u težini baterija litij - original je jos veća.
Inače, ne sviđa mi se položaj baterije na ovom motoru, pa mislim da bi bilo dobro da je što lakša.