Honda XR600R moj glomazni otpad

Snimka zvuka nikad nije realna, pogotovo snimljena mobitelom. Snimio sam video mog trećeg švabe kako radi kad sam ga prvi put upalio. U stvarnosti šapće, na videu se čuje ko mikser. Jadno i razočaravajuće.
S ovim auspuhom sam zadovoljan. Lagan je i tih. Bez db killera je malo bezobrazan, ali to sam kratko probao i tako se još nisam vozio. Razrađujem ga, nema još nekog gasiranja.
 



Vozi se.
Motor radi lijepo i tiho. Čak se i akumulator oživio, pa jos nisam kupio onu litijevu bateriju koju svakako namjeravam kupiti.
Međutim, ako voznja potraje preko pola sata bez pauze, iako ga vozim lagano jer ga razrađujem, temperatura ulja u rami dođe skoro do 120°C.
Nakon 300km sam promjenio ulje, filter, provjerio ventile i svjećicu.




Smjesa je očito presiromašna.
Mislim da sam našao uzrok njegovog zaribavanja. Siromašna smjesa, relativno kratak prijenos na lancu i gasiranje po brzoj cesti. Zasto bi inače tako zaribao cilindar i klip a glava i radilica ostala u odličnom stanju. Da postoji jos nesto drugo, vec bi mi se do sad pokazalo.
Stavio sam usput i hladnjak ulja. Neka bude bar dok se razrađuje i dok ne dobijem dobar omjer. Uz podešavanje sam napravio još laganih 200 km. Bolje je al jos nije savršeno.
Možda neko ima iskustva, koliko bi se trebalo voziti da se na svjećici pouzdano vidi novo stanje?
 
Grije se zbog smjese tako.

Ja nemam mjerac ulja ali svjecica je boje bijele kave.
I na terenu 1,2 umjeren gas uopce nije zagrijane rama jako na dodir ruke. Najvise se grije kod ubrzavanja pun gas pa kocenje pa opet gas tj kad mu vadis mast na cesti.
I tek nakon 10min lagane voznje i onda mu dam vise gasa toliko treba da se zgrije 3l ulja u masini i rami
 
u pravilu se mjeri, pun gas par stotina metara, vuces kvacilo i gasis motor na kill switch. stanes, vadis svjecicu i gledas.

mada ja mislim da sa danasnim gorivom ne mozes dobiti onu crveno.smedju boju, ili bijela ili je crna.
 
Sredju said:
u pravilu se mjeri, pun gas par stotina metara, vuces kvacilo i gasis motor na kill switch. stanes, vadis svjecicu i gledas.

mada ja mislim da sa danasnim gorivom ne mozes dobiti onu crveno.smedju boju, ili bijela ili je crna.

naglo kocenje se podrazumjeva?

kocimo s prednjom,zadnjom ili obje?

daj pojasni malo bolje
 
recimu ti dizne, imao si isti motor u dominatoru.
ne znam ni koju frgu ima.

ja ne odredjujem dizne na taj nacin, a kako ja radim, je nevazno vama strucnjacima.

 
Huuu karburator, slatki karubrator dosta sam se s njime/njima družio. Ne bi previše davao pažnje svječici, omjer zraka smjese ide po manualu +/- osječaj, što je sitno, ako je dobro radi, samo gas i vozi dalje :mrgreen:.

Imam mali problem, pali na zub (bio hladan/topal), nizbrdo 2-3 sam pusti kvačilo i smile. Zna mi se dogoditi da pri laganom off roadu (čitaj nailazim na stablo) niski obrtajima dam naglo gasa a motor mi zatrokira i onda na jedamput supercharger :x
Karb, pretrešen, čist ko suza, dijafragma možd potrošena..?
 
  • Like
Reactions: enduro
Bok.
Evo me opet. Sad vidim, nije me bilo na forumu godinu i nešto. Dosta od tog vremena sam proveo u garaži, kao i uvijek, ali nikad se nisam manje vozio.
Kako se pojavio ovaj novi fašizam, nisam imao volje za pisanje po forumu. Cijelu prošlu godinu sam bio samo 2 puta u hrvatskoj. U međuvremenu sam dovukao još nešto glomaznog otpada, ali ne sa toliko žara ko prije, jer motori su da se voze. OK, i šerafaju. Ali šerafanje motora u "kućnom pritvoru" nije onaj pravi gušt.
Malo me tješi to što mi dijete pokazuje sve više interesa za vožnju i ako tako nastavi, već za par godina bi se mogli zajedno voziti po šumama.
Prošle godine sam prošao svega parsto kilometara offroada. Ova godina će valjda biti bolja.

Evo slika "amerikanca" od prošle godine. U vožnji sa ženom, (često kreni-stani) mi se pokazao idealan.

 
  • Like
Reactions: diesel power
Huuu karburator, slatki karubrator dosta sam se s njime/njima družio. Ne bi previše davao pažnje svječici, omjer zraka smjese ide po manualu +/- osječaj, što je sitno, ako je dobro radi, samo gas i vozi dalje :mrgreen:.

Imam mali problem, pali na zub (bio hladan/topal), nizbrdo 2-3 sam pusti kvačilo i smile. Zna mi se dogoditi da pri laganom off roadu (čitaj nailazim na stablo) niski obrtajima dam naglo gasa a motor mi zatrokira i onda na jedamput supercharger :x
Karb, pretrešen, čist ko suza, dijafragma možd potrošena..?
Stane, tvoje pitanje vidim tek sada, vjerojatno već imaš odgovor, a od ovog pitanja do sad smo se i sreli ako se ne varam
Kod jednocilindričnih motora veće kubikaže, kod naglog otvaranja gasa na manjim okretajima pod opterećenjem, to je kao da si mu na kratko samo otvorio zrak jer je diza puno manjeg promjera od kanala za zrak, pa na djelić sekunde motor povuče ono što mu je lakše i motor se na kratko zadavi prije nego povuče.
To je normalno. Neki frgovi imaju dodatno dodavanje goriva za takve situacije pa je to ublaženo.
 
  • Like
Reactions: stane