Hornet Fun Club

Frend uzeo novi CB750, u odnosu na moj CBF600N je ko igračka. Sve je plastika i klimavo. CBF ima metal, nešto malo plastike i inox, kao da je dvije klase iznad. Isto je i sa MT07. Tj. gore je, MT je ko igračka, sve sama plastika.
 
  • Like
Reactions: roberto and gvo
Frend uzeo novi CB750, u odnosu na moj CBF600N je ko igračka. Sve je plastika i klimavo. CBF ima metal, nešto malo plastike i inox, kao da je dvije klase iznad. Isto je i sa MT07. Tj. gore je, MT je ko igračka, sve sama plastika.

Hornet 600 je 2007 koštao 62K kn
Hornet 750 danas košta cca 68K kn
Kad uzmeš u obzir 16g inflacije, ispada da je novi daleko, daleko jeftiniji od starog.
Teško je za te pare imati takvu kvalitetu.
 
Grane su čudo, moj Hornet (2006.) ima trenutno oko 72000 km, vožen i po kiši i po svemu, ali i dalje dobivam pitanja da li sam mijenjao grane ili ih polirao jer izgledaju kao nove, a samo ih tu i tamo malo očistim purol pastom (nikakvo poliranje da bude kao ogledalo) 😁

Nekako mi se čini da su općenito svi ti motori bili na vrhuncu kvalitete do 2010., ovo sve dalje lagano ode u kujac, čast iznimkama...
Nekad davno smo ja i kolega komentirali kako je sa krajem prvog desetljeća novog milenija završen veliki razvoj i kvaliteta motora,iza toga su se proizvođači fokusirali na potrošačko društvo i dva smjera,extra skupi i extra jeftini motori bez neke velike kvalitete.Iznimki ima ali sve manje...
 
Koji model,mene kao ljubitelja Honde više ni jedan njihov model ne zanima.I dalje im je CB 1300 jedan od najbolje složenih modelq,nema te strasti više...
Cb1300 je prica za sebe...al meni opcenito Honda broj jedan
 
IMG_1045.jpeg
IMG_1046.jpeg
 
Frend uzeo novi CB750, u odnosu na moj CBF600N je ko igračka. Sve je plastika i klimavo. CBF ima metal, nešto malo plastike i inox, kao da je dvije klase iznad. Isto je i sa MT07. Tj. gore je, MT je ko igračka, sve sama plastika.
a baš taj cbf je cijeli plastik fantastik i dok te plastike apšisaju na većini to izgleda poprilično otužno, ali ko zna kak će te nove socijalne honde izgledati za 15 godina, vjerojatno još gore, a i hornet vrlo rado počne hrđati ako se vozi zimi

s druge strane mt07 uopće nije loš motor što se tiče kvalitete i trajnosti u toj socijalnoj kategoriji

i koliko god volio hondu, a ne volio yamahu, imala je i honda svoje fejlove čak i u zlatnim vremenima koja su bila do cca 2005.
 
Frend uzeo novi CB750, u odnosu na moj CBF600N je ko igračka. Sve je plastika i klimavo. CBF ima metal, nešto malo plastike i inox, kao da je dvije klase iznad. Isto je i sa MT07. Tj. gore je, MT je ko igračka, sve sama plastika.
To mi je bila najgora stvar na MT07, sve skripi plastika kada sjednes na njega. Agregat je sjajan, ali sami motor djeluje kao igracka.

i koliko god volio hondu, a ne volio yamahu, imala je i honda svoje fejlove čak i u zlatnim vremenima koja su bila do cca 2005.

929/954?
 
a baš taj cbf je cijeli plastik fantastik i dok te plastike apšisaju na većini to izgleda poprilično otužno, ali ko zna kak će te nove socijalne honde izgledati za 15 godina, vjerojatno još gore, a i hornet vrlo rado počne hrđati ako se vozi zimi

s druge strane mt07 uopće nije loš motor što se tiče kvalitete i trajnosti u toj socijalnoj kategoriji

i koliko god volio hondu, a ne volio yamahu, imala je i honda svoje fejlove čak i u zlatnim vremenima koja su bila do cca 2005.

Prođem kraj male cb500x svaki dan, stoji nezaštićena vanka na otvorenom već dvije tri godine - ljetno sunce, kiša.
Zasad izgleda ok. Ne vidim neke velike znakove propadanja plastika od ljetnog sunca ili hrđe.
Ako se koliko-toliko pazi na motor, trebao bi i taj plastikaner biti relativno ok.

Dokle god su generalno pouzdani i ne služe se jeftinim trikovima ala bmw, imaju moje simpatije.
 
  • Like
Reactions: MOONSHIELD
a baš taj cbf je cijeli plastik fantastik
Nije. Ja od plastika imam kontrole na volanu, instrumente, dva trokuta ispod sjedala i vrh repa, ostatak je metal. Metalni rezervar, metalni retrovizori, stakleni far sa metalnim okvirom. Ajde, žmigavci su plastični i lakirani poklopci repa.

s druge strane mt07 uopće nije loš motor što se tiče kvalitete i trajnosti u toj socijalnoj kategoriji
Ali je osjećaj cijelog motora jefitn. Sve je lagano i ne ulijeva povjerenje.

To mi je bila najgora stvar na MT07, sve skripi plastika kada sjednes na njega. Agregat je sjajan, ali sami motor djeluje kao igracka.
Pogotovo jer plastika na rezervaru nije čvrsta, nego se savija malo. Plus ekran koji ima grafiku sa tetris konzole, sve nekako izgleda jeftino.
 
  • Like
Reactions: tegla
Nije. Ja od plastika imam kontrole na volanu, instrumente, dva trokuta ispod sjedala i vrh repa, ostatak je metal. Metalni rezervar, metalni retrovizori, stakleni far sa metalnim okvirom. Ajde, žmigavci su plastični i lakirani poklopci repa.


Ali je osjećaj cijelog motora jefitn. Sve je lagano i ne ulijeva povjerenje.


Pogotovo jer plastika na rezervaru nije čvrsta, nego se savija malo. Plus ekran koji ima grafiku sa tetris konzole, sve nekako izgleda jeftino.
Ekran na stranu, iako ce mi uvijek analogni cageri biti vrh, ali bas to sto kazes za tanku plastiku na rezervaru. Sjedio nedavno na Monsteru 600, osjecaj robusnosti rezervara izmedju nogu je neusporediv. Imam dojam da bi plastika na MT07 napukla da malo vecu bubu pogodim u voznji.
 
Gledam neki dan koleginog CBF-a 1000 i razmišljam dal´ bi pasala prednja kliješta koja su troklipna na Horneta 600 2006. bez neke prevelike zajebancije? Da li se netko igrao s time? Vidim da su i na novijim 600-tkama znala biti ta troklipna kliješta... 🤔
 
troklipna su u abs verzijama....

Vidiš da, uopće mi nije palo na pamet to...ali opet, i to bi trebalo šljakati bez obzira na izostanak abs-a na starim ragama, jedino je pitanje da li cilindar ima kapaciteta za stisnuti dodatni klipić i više tekućine...
 
ja imam vulgaris dvoklipna na cbf1000 i sa orginal pločicama nikad nisam osjetio da im fali snage......
prije će guma pustit ili te dignut na prednje kolo.......
 
  • Like
Reactions: Ico92
ja imam vulgaris dvoklipna na cbf1000 i sa orginal pločicama nikad nisam osjetio da im fali snage......
prije će guma pustit ili te dignut na prednje kolo.......

Ma nije ni da sam ja neki trkač pa da mi trebaju jače kočnice, više me iz znatiželje zanima, pa rek´o idem pitati, možda se netko igrao s čeljustima na Hornetu :mrgreen:
 
Ma nije ni da sam ja neki trkač pa da mi trebaju jače kočnice, više me iz znatiželje zanima, pa rek´o idem pitati, možda se netko igrao s čeljustima na Hornetu :mrgreen:
ta troklipna opet ne koce s prednjom sva tri nego dva.treci je rezerviran za noznu kocnicu.kad pogledas izvana vidis da na srednji cini mi se ide posebno crivo kocnica.znaci kroz klista nije kanal od ulja
 

Attachments

  • Screenshot_20240424_154802_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20240424_154802_Samsung Internet.jpg
    974.5 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: Ico92